eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Systematyczna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego oraz pozostałego wg pakietów od 1 do 12 w okresie trwania umowy(jednego) roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Bielsko-Biała: Systematyczna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego oraz pozostałego wg pakietów od 1 do 12 w okresie trwania umowy(jednego) roku.
Numer ogłoszenia: 87375 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego oraz pozostałego wg pakietów od 1 do 12 w okresie trwania umowy(jednego) roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Systematyczna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego oraz pozostałego wg pakietów od 1 do 12 w okresie trwania umowy(jednego) roku. Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1-Sprzęt operacyjny, zawiera 29 pozycji; Pakiet nr 2- Wkłucia dożylne, zawiera 30 pozycji; Pakiet nr 3-Anestezja I, zawiera 29 pozycji; Pakiet nr 4-Anestezja II, zawiera 15 pozycji; Pakiet nr 5-Neonatologia, zawiera 12 pozycji; Pakiet nr 6-Cewniki i worki, zawiera 18 pozycji; Pakiet nr 7-Strzykawki-zawiera 11 pozycji; Pakiet nt 8- Igły medyczne, zawiera 9 pozycji; Pakiet nr 9-Infuzja ,transfuzja, zawiera 11 pozycji; Pakiet nr 10- EKG, zawiera 22 pozycje; Pakiet nr 11-Inny sprzęt med. A., zawiera 26 pozycji; Pakiet nr 12- Pozostały, drobny sprzęt med.-B., zawiera 17 pozycji. KODY CPV: 331 41 600-6;331 41 300-3;331 71 000-9; 331 41 000-0; 331 41 200-2; 331 41 310-6; 331 41 320-9;331 94 000-6;331 21 000-4; NUMER SPRAWY: ZP 15/2009-PN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.17.10.00-9, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełniają warunki dodatkowe: a. potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania, warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1 siwz; b. udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np.referencje ) stwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie i są zgodne co do wartości i przedmiotu zamówienia w zakresie wybranego PAKIETU- zadania , na który Wykonawca składa ofertę. Zamawiający żąda referencji zgodnych co do wartości i przedmiotu zamówienia w PAKIECIE, na który Wykonawca składa ofertę, a do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie minimun ( 2) dwóch zamówień o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonych stosownymi dokumentami że zostało ono wykonane należycie lub że jest ono wykonywane należycie; c. zaoferują termin płatności za wykonaną dostawę, nie krótszy niż 30 dni; d. przedstawią stosowne oświadczenie - zał. nr 3 , potwierdzające, że oferowane produkty ( wyroby medyczny, sprzęt medyczny jednorazowego użytku ) objęte przedmiotem zamówienia, oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE, oraz że Wykonawcy są w posiadaniu wszystkich wymaganych przez zamawiającego nw. dokumentów opisanych w SIWZ w Dziale III. ust. 4,pkt. 1),2),3),4) i5). Uwaga 1: Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze mają obowiązek przesłać Zamawiającemu komplet dokumentów określonych w pkc 3d) wraz z kartami katalogowymi przed podpisaniem umowy. e. udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 00zł ; f. zapewnią Zamawiającemu stałość cen netto w całym okresie trwania umowy - zał. nr 1; g. zapewnią Zamawiającemu bezpłatny transport do siedziby zamawiającego; h. zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż ? ważności deklarowanej przez Producenta licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego - zał. nr 1 do siwz; i. Na pisemne wezwanie zamawiającego, pod rygorem odrzucenia oferty dostarczą w wyznaczonym terminie (3)trzech dni roboczych próbki zaoferowanego w swojej ofercie sprzętu oraz wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkc.2 d) od 1-5. (Wezwanie będzie ściśle związane nawet z najmniejszymi wątpliwościami Zamawiającego, dotyczącymi sprawdzenia i oceny zgodności zaoferowanego sprzętu medycznego z parametrami jakościowymi zawartymi w SIWZ). j. złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści SIWZ , według zasady spełnia - nie spełnia oraz odnotowana na druku ZP 17. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.1,ppkt.1) oraz ppkt. 2)b)e) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaniem uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunku o których mowa w pkc.1 ppkt.2)a),c),d)f)g)h)i j) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych dokumentów oraz oświadczeń, które razem tworzą kompletną ofertę: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanow. zał. nr 1 siwz; 2. Wypełniony wybrany do realizacji zamówienia formularz asortymentowo cenowy - wg wzoru stanow. zał. nr1A do 1L do oferty; 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 siwz. Wykonawcy występujący wspólnie w.w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkc.3, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, do potw. oświadczeniem. 7. Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz stosownych dokumentów np.( referencji) stwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, lub że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 siwz. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej (2) zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzone stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie, lubże są one wykonywane należycie; 9.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające , że: - oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE, - oferowane wyroby posiadają ważną deklarację zgodności CE - Wykonawca posiada wszystkie dokumenty dopuszczające do obrotu zaoferowane w ofercie produkty, które udostępni zamawiającemu na jego pisemne wezwanie w terminie 3-ch dni roboczych - wg wzoru stanowiącego - zał. nr3 siwz. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 11. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1siwz. UWAGA: 1. W.w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 2. Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem -Tajemnica przedsiębiorstwa - do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. 3. Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w Dz. V.II, pkt. 4) składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, z których wynika, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w Dz.V.II,pkt.3) należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. szpital.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny, 43-300 Bielsko-Biała,ul. Wyspiańskiego 26.Cena dotyczy zakupu dokumentów nie pobieranych ze strony internetowej BIP zamawiającego. Zapłata przelewem lub gotówką w siedzibie zamawiając.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego- Sekretariat, Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Sprzęt operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 29 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Wkłucia dożylne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 30 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Anestezja I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr III zawiera 29 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - Anestezja II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr IV zawiera 15 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.