Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Jarosław: Działania dla rodzin uczestniczacych w projekcie Schematom Stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Numer ogłoszenia: 87347 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621-21-88, faks 0-16 621-21-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania dla rodzin uczestniczacych w projekcie Schematom Stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Działania dla rodzin, w ramach pracy z rodzinami uczestniczącymi w projekcie Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Na działania składają się: 1. Warsztaty pn Szkoła dla rodziców, w tym warsztaty stacjonarne oraz wyjazdowe. Liczba godzin dydaktycznych 46, 2. Warsztaty wyjazdowe pn Budowanie umiejętności interpersonalnych - 20 godz. dydaktycznych, 3. Warsztaty kompetencji zawodowych + IPD - 20 godzin dydaktycznych. 4. Wizyta studyjna u pracodawcy - 3 godziny. 5. Piknik rodzinny - minimum 5 godzin..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8, 92.30.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 i 2 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. 2014.781). Ocena spełniania warunku: metoda spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zapewnienie kadry dydaktycznej/ dysponowanie osobami, posiadającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia: Część nr 1: - wykaże maksymalnie trzy osoby do opieki nad dziećmi z wykształceniem pedagogicznym (min. 6 miesięcy pracy z młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert), - wykaże jednego trenera do prowadzenia zajęć, legitymującego się odpowiednim doświadczeniem minimum dwóch przeprowadzonych warsztatów w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert w realizacjach o tematyce tożsamej oraz posiadającym wpis w Bazie realizatorów rekomendowanych przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, Ministerstwa Edukacji Narodowej, Część nr 2: - wykaże jednego trenera do prowadzenia zajęć, legitymującego się odpowiednim doświadczeniem minimum dwóch przeprowadzonych warsztatów w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert w realizacjach o tematyce tożsamej oraz wykształceniem psychologicznym, - maksymalnie trzy osoby do opieki nad dziećmi z wykształceniem pedagogicznym (min. 6 miesięcy pracy z młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert), Część nr 3: - jednej osoby pełniącą rolę pedagoga i doradcy zawodowego posiadającej odpowiednie doświadczenie w pracy z młodzieżą, minimum dwóch przeprowadzonych warsztatów w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert o tematyce tożsamej dla pracy z młodzieżą, - maksymalnie dwóch osób do opieki nad dziećmi z wykształceniem pedagogicznym (min. 6 miesięcy pracy z młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert), Część nr 4: - maksymalnie trzy osoby do opieki nad dziećmi z wykształceniem pedagogicznym (min. 6 miesięcy pracy z młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert), Część 5 Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
ul. Słowackiego 2
37-500 Jarosław, pok nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu ul. Słowackiego 2 37-500 Jarosław, pok nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postepowanie finansowane jest w ramach projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warszaty pn. Szkoła dla rodziców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszaty stacjonarne i wyjazdowe w ilości 46 godzin dydaktycznych, dla rodzin - uczestników projektu pn Schematom Stop! Wspólne dzialania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie trenera - 10
- 3. doświadczenie instytucji - 10
- 4. Certfikat - 5
- 5. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb warszatów - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warszaty pn Budowanie umiejetności interpersonalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty wyjazdowe dla uczestników projektu pn Schematom Stop! Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Liczba godzin dydaktycznych - 20..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie trenera - 10
- 3. doświadczenie instytucji - 10
- 4. certyfikat - 5
- 5. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb warsztatów - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warszaty kompetencji zawodowych + IPD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty wyjazdowe dla uczestników projektu pn Schematom Stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wizyta studyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wizyty u pracodawcy dla uczestników projektu pn Schematom Stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, celem zapozania się z miejscem pracy, rozmowa z pracodawca i pracownikami, motywacja do podjęcia pracy zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie firm lub instytucji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piknik rodzinny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem pikniku jest integracja rodzin ze środowiskiem rodzin pozytywnych oraz poprawa i wzmocnienie relacji rodzinnch a także kształtowanie umiejętności spędzania wolnego czasu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie firmy lub instytucji - 20
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- REMONT ELEWACJI Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWNYCH W JAROSŁAWIU
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Dostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024".
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.