eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Usługi psychologiczne obejmujące spotkania indywidualne i grupowe beneficjentów ostatecznych projektu pn. Damy sobie radę realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Wadowice: Usługi psychologiczne obejmujące spotkania indywidualne i grupowe beneficjentów ostatecznych projektu pn. Damy sobie radę realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 87282 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.info.pcpr.lap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi psychologiczne obejmujące spotkania indywidualne i grupowe beneficjentów ostatecznych projektu pn. Damy sobie radę realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych obejmujących spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem osób niepełnosprawnych intelektualnie i chorujących psychicznie oraz osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną. Zamówienie podzielono na zadania ze względu na różne grupy osób, wobec których mają być świadczone usługi psychologa, różne miejsca, w których mają być świadczone usługi psychologiczne oraz ze względu na obszerną ilość godzin zajęć składającą się na całe zamówienie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty,wzór umowy,Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.info.pcpr.lap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mickiewicza 15, 34 - 100 Wadowice, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Mickiewicza 15, Dziennik Podawczy p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne i grupowe spotkania z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 osób niepełnosprawnych intelektualnie - 5 spotkań, co 2 tygodnie, każde ze spotkań powinno trwać 3 godziny - łącznie 15 godzin indywidualnych i grupowych. Miejsce spotkań zamawiający ustala w Warsztatach Terapii Zajęciowej w Zebrzydowicach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych lub po południu do godziny 13:00. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy na miejsce spotkań. Termin realizacji: do lipca 2010 r. Ponadto dla tej grupy zamawiający przewiduje 15 godzin zajęć indywidualnych i grupowych (max. 3 godziny zajęć dziennie) podczas turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego, planowanego w pierwszej połowie września. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów dojazdu oraz pobytu wykonawcy na turnusie. Termin realizacji: wrzesień 2010r. Tematyka spotkań psychologa z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie: rozwiązywanie problemów, autoprezentacja, podniesienie samooceny, motywowanie do aktywnego udziału w życiu społecznym, sposoby szukania pomocy, efektywne zarządzanie własnym czasem, skuteczna komunikacja, asertywność, przełamywanie stereotypów płci, praca z rodzinami osób niepełnosprawnych - edukacja na temat niepełnosprawności i chorób psychicznych, radzenie sobie z kryzysem powstałym w rodzinie w związku z pojawieniem się w rodzinie niepełnosprawności lub choroby psychicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne i grupowe spotkania z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 osób niepełnosprawnych chorujących psychicznie - w tym: dla 5 - ciu osób z Wadowic i okolic - 7 spotkań co 2 tygodnie, każde powinno trwać 3 godziny co łącznie daje 21 godzin na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Wadowicach, od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych bądź po południu do godziny 15:00. dla 5 - ciu osób z Andrychowa i okolic - 7 spotkań co 2 tygodnie, każde powinno trwać 3 godziny co łącznie daje 21 godzin na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Andrychowie od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych bądź po południu do godziny 15:00. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy na miejsce spotkań. Termin realizacji do lipca 2010r. Ponadto dla tej grupy zamawiający przewiduje 15 godzin zajęć indywidualnych i grupowych (max. 3 godziny zajęć dziennie) podczas turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego, planowanego w pierwszej połowie września. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów dojazdu oraz pobytu wykonawcy na turnusie. Termin realizacji wrzesień 2010r. Tematyka spotkań psychologa z osobami chorującymi psychicznie: rozwiązywanie problemów, autoprezentacja, podniesienie samooceny, motywowanie do aktywnego udziału w życiu społecznym, sposoby szukania pomocy, efektywne zarządzanie własnym czasem, skuteczna komunikacja, asertywność, przełamywanie stereotypów płci, praca z rodzinami osób niepełnosprawnych - edukacja na temat niepełnosprawności i chorób psychicznych, radzenie sobie z kryzysem powstałym w rodzinie w związku z pojawieniem się w rodzinie niepełnosprawności lub choroby psychicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne i grupowe spotkania z psychologiem dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa z Andrychowa - 10 osób - 10 spotkań, co 2 tygodnie (w lipcu i w sierpniu przewidywane jest jedno spotkanie w miesiącu), każde spotkanie powinno trwać ok. 2 godzin. Miejsce spotkań będzie wskazane przez zamawiającego w trakcie trwania zamówienia, będą to zajęcia w ramach spotkań grupy samopomocy, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy na miejsce spotkań. Psycholog będzie miał za zadanie zadbać o właściwe relacje wśród uczestników oraz być liderem (zwłaszcza w początkowej fazie) nowopowstającej grupy samopomocy. Termin realizacji zamówienia do września 2010r. Ponadto dla tej grupy zamawiający przewiduje 15 godzin zajęć indywidualnych i grupowych (max. 3 godziny zajęć dziennie) podczas turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego, planowanego w drugiej połowie sierpnia. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów dojazdu oraz pobytu wykonawcy na turnusie. Termin realizacji: sierpień 2010r. Tematyka spotkań psychologa z osobami nieaktywnymi zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną: rozwiązywanie problemów, autoprezentacja, podniesienie samooceny, motywowanie do aktywnego udziału w życiu społecznym, sposoby szukania pomocy, efektywne zarządzanie własnym czasem, skuteczna komunikacja, asertywność, przełamywanie stereotypów płci, przeciwdziałanie wypalaniu i sposoby radzenia sobie z wypalaniem w opiece nad dzieckiem niepełnosprawnym lub osobą zależną, radzenie sobie z kryzysem powstałym w rodzinie w związku z pojawieniem się w rodzinie niepełnosprawności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne i grupowe spotkania z psychologiem dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa z Wadowic - 20 osób - 10 spotkań, co 2 tygodnie (w lipcu i w sierpniu przewidywane jest jedno spotkanie w miesiącu), każde spotkanie powinno trwać ok. 2 godzin. Miejsce spotkań będzie wskazane przez zamawiającego w trakcie trwania zamówienia, będą to zajęcia w ramach spotkań grupy samopomocy w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy na miejsce spotkań. Psycholog będzie miał za zadanie zadbać o właściwe relacje wśród uczestników oraz być liderem (zwłaszcza w początkowej fazie) nowopowstającej grupy samopomocy. Termin realizacji zamówienia do września 2010r. Ponadto dla tej grupy zamawiający przewiduje 15 godzin zajęć indywidualnych i grupowych (max. 3 godziny zajęć dziennie) podczas turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego, planowanego w drugiej połowie sierpnia. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów dojazdu oraz pobytu wykonawcy na turnusie. Termin realizacji: sierpień 2010r. Tematyka spotkań psychologa z osobami nieaktywnymi zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną: rozwiązywanie problemów, autoprezentacja, podniesienie samooceny, motywowanie do aktywnego udziału w życiu społecznym, sposoby szukania pomocy, efektywne zarządzanie własnym czasem, skuteczna komunikacja, asertywność, przełamywanie stereotypów płci, przeciwdziałanie wypalaniu i sposoby radzenia sobie z wypalaniem w opiece nad dzieckiem niepełnosprawnym lub osobą zależną, radzenie sobie z kryzysem powstałym w rodzinie w związku z pojawieniem się w rodzinie niepełnosprawności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.