To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Poznań: Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle (2)
Numer ogłoszenia: 87249 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121534 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle (2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia:Nazwa nadana zamówieniu: Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle określonego w Załączniku nr 1 do projektu Umowy, na które licencja została udzielona Zamawiającemu na podstawie innych umów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi asysty technicznej Wykonawca w zakresie :a) prawo do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie w korzystaniu z produktów. b) prawo do zamawiania nowych wersji oprogramowania, wydań uzupełniających oraz poprawek programistycznych, bez dodatkowych opłat licencyjnych. c)dostarczenia nośników, na których zapisane są najnowsze, udoskonalone, rozpowszechniane wersje oprogramowania, w terminie do 30 dni liczonych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania Zamawiającego na wskazaną przez Zamawiającego wersję programu d) świadczenie asysty technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim, e) zapewnienie elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - My Oracle Support. f) szczegółowe zasady świadczenia usług asysty technicznej określa Załącznik nr 2 do projektu Umowy. 3. Okres asysty technicznej dla oprogramowania ma być kontynuacją posiadanej obecnie asysty technicznej i będzie obowiązywać w terminach określonych w projekcie Umowy. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 60-dniowej gwarancji na jakość wykonanych usług. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 14 - a maksymalnie 30 -dniowego terminu płatności na zobowiązania wynikające z realizacji harmonogramu płatności. 6. Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwotę nie większą niż 320.000,00 PLN brutto. Płatności będą realizowane zgodnie z harmonogramem określonym na formularzu ofertowym oraz w projekcie Umowy w czterech równych ratach z dopuszczalnym odchyleniem ich wysokości w racie nie większym jednak niż 1% liczony od jednej czwartej wartości oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana, 2) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. CPV: 72267000-4 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ZETO S.A., Ul. Fredry 8A, 60-967 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232633,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 294883,52
Oferta z najniższą ceną: 291676,04 / Oferta z najwyższą ceną: 319998,86
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- Zakup subskrypcji dla Oprogramowania realizującego funkcję zarządzania podatnościami (klasa "Vulnerability Management - VM") - skaner podatności Rapid7
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS) przez okres 12 miesięcy
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





