eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Poznań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych
Numer ogłoszenia: 87197 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych 2.Zamówienie podzielono na 6 pakietów: Pakiet I - umundurowanie specjalne Pakiet II - umundurowanie polowe Pakiet III - umundurowanie służbowe wg nowego wzoru Pakiet IV - obuwie Pakiet V - komplet całoroczny w umundurowaniu specjalnym Pakiet VI - nasuwki i patki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4, 18.88.00.00-7, 39.56.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentu w danym pakiecie, w przypadku zmian liczby funkcjonariuszy dla których przewidziano szycie umundurowania, spowodowanych fluktuacją kadry. Po dokonaniu przesunięć wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu, może ulec zmniejszeniu ale nie więcej niż o 2% wartości umowy na dany pakiet

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, Poznań, pokój 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dootyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umundurowanie specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania specjalnego, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 43 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Umundurowanie polowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przediotem zamówienia jest dostawa umundurowania polowego, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 51 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Umundurowanie służbowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 308 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4, 39.56.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 48 par obuwia do umundurowania specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komplet całoroczny w umundurowaniu specjalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 kompletów całorocznych w umundurowaniu specjalnym dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nasuwki i patki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2316 par patek i nasuwek do umundurowania służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) oraz wzorem załączonym do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.