To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87146 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Warszawa: Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35259-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39090-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny
1061308300000, ul.
Al. Jana Pawła II
70,
00175
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 5365705-06, faks
228 602 842, e-mail
wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BOR07.2610.1.2017.CW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i remontu zestawów komputerowych, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek marki Lexmark, Kyocera, HP oraz niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT (w tym m.in. skanerów, zasilaczy do telefonów IP, drukarek termicznych i nabiurkowych, przełączników, drukarek mobilnych, wag kancelaryjnych, czytników kodów kreskowych itp.) dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych. UWAGA: Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na trzy części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ "zadaniami", na które dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych zadań. - Zadanie nr 1: usługi serwisu i remontu zestawów komputerowych i laptopów; - Zadanie nr 2: usługi serwisu i remontu urządzeń Lexmark, Kyocera, HP; - Zadanie nr 3: usługi serwisu i remontu niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT. Informacje wspólne dotyczące wszystkich trzech zadań: 1. Usługami objęty jest sprzęt zlokalizowany w dwóch siedzibach Zamawiającego na terenie Warszawy oraz w Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Lista wszystkich lokalizacji wraz z dokładnymi adresami znajduje się w Załączniku nr 2 do wzorów umów (stanowiących Załączniki nr 7A i 7B do SIWZ). 2. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sprzętu w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego w celu realizacji czynności objętych umową. 3. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy remontach i serwisach części zamiennych: ? fabrycznie nowych, ? oryginalnych lub równoważnych jakościowo, ? kompatybilnych, ? nieuszkodzonych i nieużywanych. Wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia części zamienne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu. 4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone i wymienione w trakcie realizacji usług części zamienne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu wykonania usługi. 5. Protokół wykonania usługi (będący jednocześnie formularzem zlecenia usługi), powinien zawierać minimum następujące dane: * numer zlecenia nadany przez Wykonawcę; * numer umowy; * nazwę i adres lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie; * nazwę Wykonawcy; * datę zlecenia; * datę wykonania usługi; * typ urządzenia; * numer seryjny urządzenia; * cel zlecenia/opis awarii; * opis wykonanych czynności, a w przypadku remontu również wymienionych części wraz z liczbą roboczogodzin; * opis części wymagających wymiany; * miejsce realizacji usługi; * podpis przedstawiciela Wykonawcy; * podpis przedstawiciela Zamawiającego. Wzór Protokołu wykonania usługi (będący jednocześnie wzorem Zleceniem usługi serwisu/remontu) znajduje się w Załączniku nr 4 do wzorów umów, stanowiących Załączniki nr 7A i 7B do SIWZ. 6. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi serwisu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą serwisu, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 7. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi remontu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą remontu w gwarantowanym czasie naprawy, określonym na podstawie oferty Wykonawcy w zawartej umowie, który nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby realizujące niniejsze zamówienie w zakresie serwisu i napraw urządzeń objętych niniejszym zamówieniem (w ramach każdego zadania) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 8. oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 7A i 7 B do SIWZ. 10. Zamawiający ustala następujące wytyczne (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, dotyczące "odległości dojazdu": a) Zamawiający wyznacza "punkt początkowy" dojazdu, tzn. każdy dojazd do "miejsca zlecenia" będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z "miejsca zlecenia" będzie liczony do punktu początkowego. b) Przez "punkt początkowy" należy rozumieć następującą lokalizację: Rondo Dmowskiego w centrum miasta stołecznego Warszawa. c) Przez "miejsce zlecenia" należy rozumieć lokalizację Zamawiającego, której dotyczy zlecenie. d) Przez "odległość dojazdu" należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z "miejsca zlecenia", podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w odniesieniu do każdego konkretnego zlecenia usługi, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. e) Odległości dojazdu, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od punktu początkowego do miejsca zlecenia oraz od miejsca zlecenia do punktu początkowego, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. f) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi lokalizacjami Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 2 do wzorów umów. g) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 2 do wzorów umów zostały obliczone na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. h) W sytuacji, kiedy przedstawiciel Wykonawcy będzie realizował tego samego dnia zlecenia w więcej niż jednej lokalizacji Zamawiającego (np. w dwóch Biurach Powiatowych położonych w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy odległość dojazdu od punktu początkowego do najbliższej lokalizacji objętej tego dnia usługą, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 2 do wzorów umów oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi lokalizacjami, w których realizuje tego dnia zlecenia. Liczba kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniej lokalizacji, w której Wykonawca wykonywał usługę. Odległości pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 11. Prognozowana liczba serwisów, liczba remontów wraz z wymianą części oraz łączna liczba kilometrów dojazdu zostały określone dla każdego zadania w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, (zmniejszeniu lub zwiększeniu) zależnie od realnych potrzeb Zamawiającego (np. potrzeba wymiany niektórych części może nigdy nie nastąpić, natomiast w zamian mogą być wymieniane inne elementy, nieokreślone w załączniku, o którym mowa wyżej). Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Przez "roboczogodzinę" należy rozumieć czas spędzony tylko i wyłącznie na naprawie urządzenia, co zostanie potwierdzone (poprzez podanie ilości roboczogodzin) w Protokole wykonania usługi, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 13. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy dotyczące poszczególnych zadań zostały zawarte we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 7A do SIWZ (Zadanie nr1) i Załącznik nr 7B do SIWZ (Zadanie nr 2 i nr 3). 14. Wartością umowy na każde zadanie będzie, wyliczona na podstawie oferty Wykonawcy, suma wynagrodzenia brutto za usługi serwisu, usługi remontu (które obejmują koszty robocizny oraz koszty niezbędnych materiałów i części zamiennych) oraz koszty dojazdu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50312000-5
Dodatkowe kody CPV:
50323000-5,
50310000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługi serwisu i remontu zestawów komputerowych i laptopów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36668.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 44206,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: usługi serwisu i remontu urządzeń Lexmark, Kyocera, HP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202782.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191209,65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: usługi serwisu i remontu niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający pismem z dnia 10.05.2017 r. wyznaczył Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w tej części postępowania, ostateczny termin, do którego Wykonawca zobowiązany był wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz podpisać umowę na Zadanie nr 3 na: 18 maja 2017 r. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego do ww. daty, co zostało uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy. W związku z tym, że oferta tego Wykonawcy jako jedyna nie podlegała odrzuceniu w Zadaniu nr 3, Zamawiający nie mógł skorzystać z dyspozycji art. 94 ust. 3 ustawy Pzp i wybrać najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie w zakresie Zadania nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40550.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.