eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRenowacja elewacji wraz z wymianą okien w budynku Zespołu Szkół Nr 1



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Wałcz: Renowacja elewacji wraz z wymianą okien w budynku Zespołu Szkół Nr 1
Numer ogłoszenia: 86903 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Wałczu , ul. Kilińszczaków 59, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500694, faks 067 2500696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ateny.zwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji wraz z wymianą okien w budynku Zespołu Szkół Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja elewacji wraz z wymianą okien, ocieplenie stropu w budynku Zespołu Szkół Nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 18.000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż: 1) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięciu robót budowlanych w obiektach zabytkowych lub wpisanych do ewidencji wojewódzkiego konserwatora zabytków, o łącznej wartości zamówień nie mniejszych niż 2.000.000,00 zł brutto. 2) dysponuje lub będzie dysponował, następującą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia w specjalności budowlanej bez ograniczeń, określonej przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie, prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) , a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządowego zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 z 2001 r., poz.42) 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotęminimum 500 000,00 zł. - posiada własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w kwocie nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej pięciu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w obiektach zabytkowych lub wpisanych do ewidencji wojewódzkiego konserwatora zabytków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 7)uprawnienia budowlane pracownika lub pracowników, uprawniające do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego , 8) uprawnienia kierownika budowy w specjalności budowlanej bez ograniczeń, dokument wykazujący co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządowego zawodowego, 9) zaakceptowany projekt umowy sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ, 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 3 SIWZ. 11) oświadczenie, że Oferent posiada własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w kwocie nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ateny.zwa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1, ul. Kilińszczaków 59, 78-600 Wałcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 12:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.