eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZorganizowanie profilaktyczno - terapeutycznych półkolonii letnich w mieście Dąbrowa Górnicza dla dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego z MOPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie profilaktyczno - terapeutycznych półkolonii letnich w mieście Dąbrowa Górnicza dla dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego z MOPS
Numer ogłoszenia: 86693 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, fax 032 2613694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie profilaktyczno - terapeutycznych półkolonii letnich w mieście Dąbrowa Górnicza dla dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego z MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie profilaktyczno - terapeutycznych półkolonii letnich w mieście Dąbrowa Górnicza dla dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego z MOPS Wykonawca zagwarantuje wypoczynek dla dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum w formie profilaktyczno - terapeutycznych półkolonii letnich w 2 turnusach w godzinach od 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku. Czas trwania turnusu 3 tygodnie ( 15 dni). Przewidywana liczba uczestników wypoczynku letniego wyniesie do 300 dzieci. Dzieci w wieku szkoły podstawowej urodzone w latach 2000 r. - 1995r. oraz dzieci w wieku gimnazjalnym urodzone w latach 1994r. - 1992 r. Ostateczna ilość uczestników będzie ustalona w umowie. Dla uczestników każdego turnusu winno być wyznaczone pomieszczenie realizacji programu profilaktyczno - terapeutycznego oraz zajęć w przypadku brzydkiej pogody. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty numer telefonu kontaktowego oraz dokładny adres stałego pomieszczenia przeznaczonego do prowadzenia zajęć profilaktyczno - terapeutycznych oraz zajęć w czasie niepogody. Wykonawca zapewni codzienny transport ( dowóz i odwóz ) uczestników półkolonii z ustalonych punktów zbiorczych określonych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy i ustaleniu listy uczestników wypoczynku letniego. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za dziecko od wejścia do autobusu do wyjścia z autobusu o określonej godzinie, a w przypadku dzieci zamieszkałych w odległości do 1 km. od miejsca organizacji wypoczynku , Wykonawca przejmie odpowiedzialność za dziecko od wejścia na teren stałego pomieszczenia wyznaczonego do prowadzenia zajęć półkolonii do opuszczenia pomieszczenia , o którym mowa , nie dłużej jednak niż w godzinach od 9.00 - 17.00 z wyjątkiem dni w których organizowane są wycieczki dla uczestników półkolonii. Wykonawca zapewni dostęp do wc, Wykonawca zapewni możliwość korzystania ze sprzętu audio, TV, video; Wykonawca zapewni dostęp do boisk i obiektów sportowych oraz wyposażenie typu: piłki, rakietki, skakanki, gry planszowe różne, bloki rysunkowe, materiały piśmienne , kredki, materiały do terapii; Wykonawca zapewni dostęp do strzeżonego kąpieliska ( basenu) spełniającego wymogi SANEPID. Wykonawca załączy do oferty opracowany ramowy dzienny rozkład zajęć z uwzględnieniem szczegółowego harmonogramu realizacji programu profilaktyczno - terapeutycznego na okres trwania turnusu ; Wykonawca zapewnia ubezpieczenia dzieci w czasie trwania półkolonii, przywozu oraz odwozu dzieci . Wykonawca zapewnia pełną opiekę pedagogiczną w czasie trwania półkolonii / co najmniej jeden wychowawca na 15 - 17 uczestników/. W celu realizowania programu profilaktyczno - terapeutycznego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić psychologa lub psychoterapeutę (terapeutę ) oraz instruktora sportowego. Wykonawca zapewni: śniadanie, obiad oraz podwieczorek w postaci słodkiej bułki lub kanapki i napoju w kartoniku 0,2l. W przypadku zaistnienia okoliczności pomocy lekarskiej, Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom półkolonii. Wykonawca zobowiązuje się realizować w czasie trwania półkolonii załączony do oferty program profilaktyczno - terapeutyczny. Wykonawca zapewni : - przynajmniej jedną wycieczkę całodniową wyjazdową do innej miejscowości (nie dotyczy ograniczenie godzin tj. od 9,00 - 17,00) - minimum 2 imprezy kulturalno - rekreacyjne, - rozgrywki sportowe i konkursy z nagrodami. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić przeprowadzenie kontroli realizacji zamówienia przez Zamawiającego, poprzez udostępnienie niezbędnych dokumentów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadają aktualny dokument ubezpieczeniowy na okres obejmujący wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy złożą dokumenty określone w dalszej części ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , ( tj. dotyczące działalności gospodarczej polegającej na organizowaniu imprez turystycznych oraz na pośredniczeniu na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych ( art. 7 ust 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych Dz. U. Nr 133, poz 884 z późniejszymi zmianami ) - wymagana data podpisania dokumentu, 5. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie powinno być złożone przez każdego Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana aktualna data podpisania dokumentu, 6. Druk oferty wykonany według wzoru Zamawiającego - wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ) - wskazana aktualna data podpisania dokumentu, 7. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca w okresie realizacji zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. Ramowy dzienny rozkład zajęć z uwzględnieniem szczegółowego harmonogramu realizacji programu profilaktyczno - terapeutycznego na okres trwania turnusu (załącznik nr 6 do SIWZ), 10. Wymagany jest wykaz planowanych wycieczek i imprez kulturalno- rekreacyjnych (załącznik nr 2 do SIWZ - wymagana aktualna data podpisania dokumentu ) 11. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające ,że Wykonawca zapewnia dla uczestników półkolonii dostęp do kąpieliska strzeżonego ( basenu) - (załącznik nr 5 do SIWZ - wymagana aktualna data podpisania dokumentu ). 12. Wymagane jest załączenie do oferty numeru telefonu kontaktowego oraz dokładny adres lokalizacji pomieszczeń, w których uczestnicy półkolonii będą mieli organizowane zajęcia. Uwagi: 1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania . Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego , jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 2. Dokumenty o których mowa wyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnione do podpisywania oferty. 3. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y) reprezentującą(e) osobę(y) prawną(e) lub fizyczną(e) lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów 4. W przypadku złożenia oferty wspólnie przez kilku Wykonawców należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. zamiast dokumentów z pkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: 1). Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2). Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3). Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.2 Dokumenty określone w pkt 6.1 ppkt 1 , pkt 6.1 ppkt 2 powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument określony w pkt 6.1 ppkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt 6 . 1 uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 6.4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału , lub notarialnie potwierdzonej kopii wyłącznie wtedy , gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 8. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 9. Załączone oświadczenia winny posiadać daty wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności. 10. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 11. Pod używanym pojęciem oferta rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany druk OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ilość wycieczek całodniowych (wyjazdowych) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 4 % całkowitej ceny ofertowej. ( art. 150 ustawy - Prawo zamówień publicznych) 2.Obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy obciąża Wykonawcę wyłonionego w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 3. W dniu zawarcia umowy zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zabezpieczenie może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej wykonawca wpłaca na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. MOPS nazwa: ING BANK ŚLĄSKI numer rachunku bankowego 66105012271000002293017683 6. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym Jeżeli zabezpieczenie zostało wniesione w pieniądzu , zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym były one przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy zgodnie z art.151 uPzp 7. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one wystawione na okres realizacji zamówienia oraz czynności odbioru i potwierdzenia prawidłowego wykonania umowy i wniesione do kasy MOPS .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.