Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest zakup elektronicznych kart podarunkowych i bonów podarunkowych dla pracowników. Zakres zamówienia obejmuje wartość towaru łącznie z należnymi podatkami i opłatami.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 86682 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Izolacji Budowlanej w Katowicach , Al. W. Korfantego 193, 40-157 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2580572w.131,2581373 w.131, faks 032 2583553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobrpib.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup elektronicznych kart podarunkowych i bonów podarunkowych dla pracowników. Zakres zamówienia obejmuje wartość towaru łącznie z należnymi podatkami i opłatami. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych i bonów podarunkowych dla pracowników (symbol według CPV : 67100) spełniających następujące wymagania : 1. Elektroniczne karty podarunkowe i bony podarunkowe, które można realizować na terenie całej Polski w placówkach handlowo - usługowych takich jak : sieci handlowe supermarketów i hipermarketów, sklepy ze sprzętem AGD i RTV, perfumerie, salony jubilerskie, sklepy odzieżowe i sportowe, sklepy spożywcze i przemysłowe, sklepy z obuwiem i galanterią skórzaną, sklepy ze sprzętem komputerowym i telefonami komórkowymi, apteki, księgarnie, stacje paliw. 2. Minimalny okres ważności elektronicznych kart podarunkowych i bonów podarunkowych musi trwać przynajmniej do czerwca 2012 roku. 3. Łączna wartość I części dostawy : a) elektronicznych kart podarunkowych wynosi : 84.250,00 PLN (osiemdziesiąt cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych), b) bonów podarunkowych wynosi : 2.650,00 PLN (dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych) 4. Łączna wartość II części dostawy : a) elektronicznych kart podarunkowych wynosi : 95.500,00 PLN (dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych), b) bonów podarunkowych wynosi : 4.500,00 PLN (cztery tysiące pięćset złotych) 5. Dostawa musi być podzielona na dwie części, z których : I część musi zawierać : a) 25 sztuk elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 84.250,00 PLN b) 130 sztuk bonów podarunkowych o wartości po 20 PLN, c) 1 bon podarunkowy o wartości 50 PLN, II część musi zawierać : d) 25 sztuk elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 95.500,00 PLN e) 225 sztuk bonów podarunkowych o wartości po 20 PLN, UWAGA !!! Lista 25 kart z przyznaniem indywidualnego limitu do każdej z kart będzie stanowiła załącznik do umowy. 6. Dostawa musi zawierać aktualną listę punktów akceptujących elektroniczne karty podarunkowe i bony podarunkowe na terenie województwa śląskiego z podaniem ich liczby oraz nazw i adresów punktów akceptujących..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.71.00.00 - 67.71.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Przystępujący do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od terminu otwarcia ofert. 3. Wykaz formularzy i dokumentów wymaganych od Wykonawcy : a) Formularz oferty wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Umowa zawarta przez podmioty występujące wspólnie, np. spółka cywilna, konsorcjum; d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt V. 1 SIWZ; e) Projekt umowy; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie do oferty Wykonawca winien dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów. W przypadku spółek cywilnych - należy dołączyć umowę spółki cywilnej. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zostać podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji, wynikającą z umowy regulującej współpracę tych podmiotów. W sytuacji, gdy dokumenty będą podpisywane przez jeden z podmiotów (którego jednoosobowa reprezentacja nie wynika z umowy, np. spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałe podmioty występujące wspólnie Każdy z podmiotów występujących wspólnie w ramach spółki cywilnej jest zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w odniesieniu do siebie. Formularz oferty powinien zostać sporządzony wg wzoru załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W Formularzu oferty należy podać jedną cenę ostateczną realizacji przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania cen alternatywnych. Opis Przedmiotu Zamówienia musi zostać podpisany przez Wykonawcę. Wypełnienie i podpisanie Formularza oferty przez osoby reprezentujące wykonawcę oznacza zgodę Wykonawcy na wykonanie zamówienia na warunkach określonych przez Zamawiającego. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. V. 1. SIWZ i projekt umowy stanowiące załączniki do Formularza oferty muszą zostać podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę , w miejscu do tego przeznaczonym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - liczba punktów akceptujących karty elektroniczne na terenie woj. śląskiego - 10
- 3 - lliczba punktów akceptujących bony podarunkowe na terenie woj. śląskiego - 10
- 4 - możliwość wypłaty gotówki z bankomatu za pomocą karty - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cobrpib.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Izolacji Budowlanej w Katowicach 40-157 Katowice, Al. Wojciecha Korfantego 193A, tel/fax 0 32 258 35 53.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 37).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.