eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MierzeszynWykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Mierzeszyn: Wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie.
Numer ogłoszenia: 86661 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62273 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej LEŚNY, , 83-041 Mierzeszyn, woj. pomorskie, tel. 0-58 6828114, faks 0-58 6828114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie, w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, posterunek 1 osobowy. Usługa świadczona będzie przez Wykonawcę posiadającego koncesje Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 1997 roku poz. 740 z późn. zmianami). Ochrona mienia dotyczy obiektów Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie oraz przyległego terenu wraz z umiejscowionymi na nim parkingami, ogrodzonego, z bramą wjazdową główną oraz dwoma bramami ewakuacyjnymi, posiadającego pomieszczenie przeznaczone na portiernię. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wymagała używania przez Wykonawcę: a) telefonów sieci komórkowej, w które wyposażeni będą pracownicy zmiany w celu zachowania łączności z centrum monitorowania, jako główny tor łączności, b) zamawiający udostępni własną sieć telefoniczną w sytuacji awaryjnej jako drugi tor łączności, c) ewentualne posiadanie własnej sieci radiowej nadawczo odbiorczej typu dyspozytorskiego na niezależnym paśmie częstotliwości radiowej - przydział częstotliwości z Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. d) własnego zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego wyposażonego w sprzęt specjalistyczny (środki przymusu bezpośredniego, środki łączności) i z czasem reakcji do 30 min. od chwili wezwania, 4. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) ochrona mienia znajdującego się w obrębie poszczególnych obiektów, w systemie : posterunek 1 osobowy, całodobowo przez 7 dni w tygodniu, b) znajomość topografii poszczególnych obiektów i rozmieszczenia głównych wyłączników i zaworów, c) obserwacja i obsługa centrali alarmowej p/poż oraz monitoringu w pawilonie mieszkalnym, d) utrzymanie łączności radiowej za swoją centralą, e) reagowanie i powiadomienie o stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającego, a w sytuacjach zagrożenia życia i mienia, powiadamianie odpowiednich służb, f) prowadzenie dzienników służby, g) obsługa ruchu osobowego, h) zapoznanie się z listą zatrudnionych w obiekcie pracowników, i) nadzór nad wnoszonym i wynoszonym sprzętem i innymi składnikami majątku ruchomego, j) patrolowanie wewnętrzne budynku głównego (piwnica i parter) podczas pełnienia ochrony, k) dokonywanie obchodu na terenie chronionych obiektów co 2 godziny w szczególności sprawdzając czy nie występują próby kradzieży, dewastacji , uszkodzenia ogrodzenia zewnętrznego, stan zabezpieczenia ppoż. i stan innych urządzeń znajdujących się na terenie, l) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, ł) podejmowanie interwencji na terenie oddziałów ( I i II p. budynku głównego oraz pawilonu mieszkalnego) na wezwanie dyżurnej pielęgniarki i udzielenie niezbędnej pomocy, m) współdziałanie z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego w sprawach wykonywanych obowiązków i pojawiających się na bieżąco problemów, n) zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, jednolitego ubioru (umundurowanie) pracowników ochrony, o) powierzenie realizacji zamówienia (dozoru i ochrony mienia) przeszkolonym pracownikom ochrony. Zamawiający nie wymaga posiadania licencji przez pracowników ochrony. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego aktualny wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia ( pracownicy ochrony). 5. Obiekty podlegające ochronie: a) budynek główny murowany, wraz z dwoma skrzydłami - skrzydło prawe przeznaczone na pomieszczenia mieszkalne dla mieszkanek DPS, skrzydło lewe przeznaczone na pomieszczenie stołówki, magazynu technicznego, garażu, warsztatu konserwatorów , magazynu żywnościowego b) parterowy pawilon przeznaczone na pomieszczenia mieszkalne dla mieszkanek DPS, c) teren Domu Pomocy Społecznej jest ogrodzony, d) pracownikom ochrony udostępnione będzie pomieszczenie (portiernia) z miejscem wydzielonym na szatnię (szafki). Portiernia wyposażona w telefon z wyjściem na miasto. 6. Regulamin ochrony osób i mienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zgodny będzie z Regulaminem ochrony i dozoru mienia , którego treść stanowi integralną część niniejszego SIWZ i umowy. UWAGA: Wykonawcy powinni dokonać wizji lokalnej w obiektach Wykonawcy będących przedmiotem zamówienia w celu zapoznania się z topografią obiektów oraz uwarunkowaniami technicznymi pełnienia służby, przed złożeniem oferty i uzyskanie potwierdzenia pisemnego od Zamawiającego, że taka wizja się odbyła. (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKO Agencja Consultingowo-Usługowa S.C. Małgorzata, Paulina i Zdzisław Markowscy, ul. Piastowska 106 F/12, 80-358 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46475,52

  • Oferta z najniższą ceną: 46126,08 / Oferta z najwyższą ceną: 68927,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.