Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Bydgoszcz: Konserwacja instalacji elektrycznych, oświetlenia zewnętrznego oraz zespołów prądotwórczych, stacji transformatorowej i rozdzielni SN, NN na terenie kompleksu Nr 1165 mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 86597 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji elektrycznych, oświetlenia zewnętrznego oraz zespołów prądotwórczych, stacji transformatorowej i rozdzielni SN, NN na terenie kompleksu Nr 1165 mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca całodobowa obsługa wraz z konserwacją i pomiarami instalacji elektrycznych, dedykowanych instalacji zasilania komputerów, instalacji zasilania awaryjnego, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacji odgromowej, połączeń wyrównawczych w budynkach 2, 4, 5, 6 i 9 oraz agregatów prądotwórczych, stacji SN i NN, stacji transformatorowej wraz z połączonymi z nimi urządzeniami sterowania i monitoringu umieszczonych w budynku 9 i budynku 3 (część monitoringu) na terenie kompleksu Nr 1165 mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. powtórzenie zamówień tego samego rodzaju, co zamówienie podstawowe, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie konserwacji lub instalacji (montażu) lub serwisu (gwarancyjnego lub pogwarancyjnego) zespołu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 1 MVA (1000 kVA). Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.2. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Warunek uważa się za spełniony, jeśli ww. zakres zrealizowany został w jednym zamówieniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponuja rusztowaniem służącym do konserwacji oświetlenia w audytorium. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.3. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a.osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia (za wyjątkiem osób przewidzianych do obsługi bud. Nr 6), legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej, b.co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji, w zakresie: 1.urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, 2.aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, c.co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do dozoru urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującym się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy w zakresie dozoru, w zakresie: 1.urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, 2.aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, d.co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji: 1.urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2.zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW, 3.aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1. i 2., e.co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie konserwacji lub obsługi UPS o mocy powyżej 15 kVA. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.3. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: -w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla JFTC, -zmiany przepisów prawa, w tym ustawowej stawki VAT, -zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, -potrzeby zmian wynikających z postanowień § 5 ust 1, § 8 ust. 3, § 9 ust 1 i 2 oraz § 14 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, pok. nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:45, miejsce: pokój nr 33 (kancelaria jawna/parter) w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: w dniu 26.04.2010 r. o godz. 11:00. Miejsce otwarcia ofert: pokój nr 107 (1 piętro) w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont w budynku nr 1 w Kompleksie Wojskowym w Borównie
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Zakup i dostawa sprzętu do Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych - III
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin (wieprzowych i wołowych) oraz drobiu, podrobów i wędlin drobiowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji obrazu Józefa Mehoffera "Portret Marszałka Józefa Piłsudskiego", przekazanego na przechowanie przez MKiDN
- Usługa remontu polowego sprzętu kwaterunkowego.
- Obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa Część I - serwis urządzeń UPS GE Część II - serwis urządzeń UPS DELTA
- Dzierżawa urządzeń filtrujących wodę w latach 2026 - 2028 w Oddziale ZUS w Płocku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
- Obsługa, konserwacja oraz naprawy awaryjne kotłowni gazowych i hydroforni w budynkach zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.