Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Chełm: Wykonanie usługi geodezyjno - kartograficznej
Numer ogłoszenia: 86521 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, fax 082 5652254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi geodezyjno - kartograficznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych w zakresie: a) zadanie 1 - opracowanie projektów podziału nieruchomości związanych z realizacją celów statutowych Miasta Chełm i realizacją zadań Skarbu Państwa przez Urząd Miasta Chełm, b) zadanie 2 - wznowienie i stabilizacja granic działek, stanowiących własność Miasta Chełm i Skarbu Państwa położonych w mieście Chełm jak również działek gruntu zbytych przez Miasto Chełm oraz Skarb Państwa na rzecz osób fizycznych i prawnych w okresie jednego roku od zmiany właściciela. 2. Zakres opracowania obejmuje: zadanie 1: sporządzenie operatów podziału nieruchomości i złożenie ich do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, sporządzenie map podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych w 8 egz. stabilizację punktów granicznych znakami betonowymi (granitowymi) w wyjątkowej sytuacji dopuszcza się stabilizację palami lub rurkami, sporządzenie protokółów przyjęcia i okazania granic działek. zadanie 2: sporządzenie szkicu i protokółu okazania granic z podpisaniem przez strony w 1 egz. stabilizację punktów granicznych palami lub rurkami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w przypadku zadania nr 1 i 2: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali : co najmniej dwa zamówienia każde polegające na opracowaniu projektów podziału nieruchomości, każdy o wartości co najmniej równoważnej 10.000 PLN, (w przypadku zadania 1), co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wznowieniu i stabilizacji punktów granicznych działek gruntu, każdy o wartości co najmniej równoważnej 2.000 PLN, (w przypadku zadania 2), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana, 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia publicznego przedstawia załącznik nr 6 (dla zadania 1 i 2) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4.Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że w przypadku zadania 1 i 2 : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej dwa zamówienia każde polegające na opracowaniu projektów podziału nieruchomości, każdy o wartości co najmniej równoważnej 10.000 PLN, (w przypadku zadania 1), co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wznowieniu i stabilizacji punktów granicznych działek gruntu, każdy o wartości co najmniej równoważnej 2.000 PLN, ( w przypadku zadania 2 ), c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Powyższe oświadczenia winny być złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 (dla zadania 1 i 2), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655), Wykonawca winien złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca w przypadku zadania nr 1 i 2 winien złożyć następujące dokumenty : a)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac: - geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.). b)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 (dla zadania 1,2) do SIWZ. Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać : co najmniej dwa zamówienia każde polegające na opracowaniu projektów podziału nieruchomości, każdy o wartości co najmniej równoważnej 10.000 PLN, ( w przypadku zadania 1), co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wznowieniu i stabilizacji punktów granicznych działek gruntu, każdy o wartości co najmniej równoważnej 2.000 PLN, ( w przypadku zadania 2 ). Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm pok. 41, Wydział Geodezji, Kartografii i Mienia Komunalnego.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter); ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów podziału nieruchomości związanych z realizacją celów statutowych Miasta Chełm realizacją zadań Skarbu Państwa przez Urząd Miasta Chełm..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektów podziału nieruchomości związanych z realizacją celów statutowych Miasta Chełm realizacją zadań Skarbu Państwa przez Urząd Miasta Chełm. Zakres opracowania obejmuje: sporządzenie operatów podziału nieruchomości i złożenie ich do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, sporządzenie map podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych w 8 egz. stabilizację punktów granicznych znakami betonowymi (granitowymi) w wyjątkowej sytuacji dopuszcza się stabilizację palami lub rurkami, sporządzenie protokółów przyjęcia i okazania granic działek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie i stabilizacja granic działek, stanowiących własność Miasta Chełm i Skarbu Państwa położonych w mieście Chełm jak również działek gruntu zbytych przez Miasto Chełm oraz Skarb Państwa na rzecz osób fizycznych i prawnych w okresie jednego roku od zmiany właściciela..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wznowienie i stabilizacja granic działek, stanowiących własność Miasta Chełm i Skarbu Państwa położonych w mieście Chełm jak również działek gruntu zbytych przez Miasto Chełm oraz Skarb Państwa na rzecz osób fizycznych i prawnych w okresie jednego roku od zmiany właściciela. Zakres opracowania obejmuje: sporządzenie szkicu i protokółu okazania granic z podpisaniem przez strony w 1 egz. stabilizację punktów granicznych palami lub rurkami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2024 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji programu Erasmus + dla PANS w Chełmie
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim oraz Zamościu w II półroczu 2024 r.
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Krynicy-Zdroju
- UTWORZENIE GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADOWIE MAŁYM
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.