eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych na obiekty sportowe w Warszawie i okolicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Warszawa: Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych na obiekty sportowe w Warszawie i okolicach.
Numer ogłoszenia: 86127 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53177 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, faks 022 6028716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych na obiekty sportowe w Warszawie i okolicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wyselekcjonowanych przez Wykonawcę, pod kątem potrzeb Zamawiającego, usług dostępnych dla pracowników CPD MSWiA i ich członków rodzin. Zakres 1. Usługi będące przedmiotem umowy polegają na umożliwieniu Uczestnikom Programu do nielimitowanego dostępu do wyznaczonych obiektów sportowych na terenie całej Warszawy oraz okolic (powiaty bezpośrednio przylegające do granic Warszawy), o zróżnicowanym charakterze, z którymi Wykonawca ma podpisana umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu. 2. W ramach świadczonych usług Wykonawca musi także zaproponować pakiet dla dzieci pracowników, który zawiera nielimitowany dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych. 3. Przez pracownika CPD MSWiA należy rozumieć osobę zatrudnioną przez Zamawiającego na podstawie umowy o pracę, umowę zlecenia lub umowę o dzieło. 4. Użytkownicy Programu uprawnieni do korzystania z usług określonych w pakiecie będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej. 5. Zakres usług, dostępnych w ramach Programu (pakietu sportowego), będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować, co najmniej: aerobic, basen, fitness, gimnastyka, jacuzzi, joga, nauka tańca, sauna, siłownia, squash. 6. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 7. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 8. Zamawiający przewiduje korzystanie z usług Wykonawcy w ilości około 80 pracowników. 9. Zamawiający zastrzega zmianę ilości osób (pracowników) korzystających z usług Wykonawcy, (zwiększenie lub zmniejszenie) w trakcie trwania umowy, według cen określonych w umowie. 10. Zamawiający deklaruje finansowanie świadczonej usługi ze środków własnych od 60 % całości kwoty, pozostała część kwoty finansowana przez pracowników Zamawiającego pokrywana będzie do 40 % całości kwoty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VanityStyle Sp. z o. o., ul. Ciołka 17/403, 01-445 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71999,28

  • Oferta z najniższą ceną: 71999,28 / Oferta z najwyższą ceną: 81672,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.