To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Kraków: Dostawa i uruchomienie 10 szt. notebooków, 1 szt. drukarki laserowej monochromatycznej z interfejsem sieciowym i dupleksem oraz 1 szt. kserokopiarki dla Działu Badań Naukowych i Funduszy Strukturalnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr. Spr: DZP/CM/242/3-6/ZP/2011
Numer ogłoszenia: 86103 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40119 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie 10 szt. notebooków, 1 szt. drukarki laserowej monochromatycznej z interfejsem sieciowym i dupleksem oraz 1 szt. kserokopiarki dla Działu Badań Naukowych i Funduszy Strukturalnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr. Spr: DZP/CM/242/3-6/ZP/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i uruchomienie 10 szt. notebooków, 1 szt. drukarki laserowej monochromatycznej z interfejsem sieciowym i dupleksem oraz 1 szt. kserokopiarki dla Działu Badań Naukowych i Funduszy Strukturalnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Dostawę wraz z transportem do siedzib użytkownika, 2.Uruchomienie, 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ, 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji na warunkach określonych w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 10 szt. notebooków i 1szt. drukarki laserowej monochromatycznej z interfejsem sieciowym i dupleksem Nr Spr.:DZP/CM/242/3-6/ZP/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHW WIP Małgorzata Szczepanik - Grzywocz, ul. Św. Jana 11, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24425,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21217,50
Oferta z najniższą ceną: 21217,50 / Oferta z najwyższą ceną: 32970,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 1szt. kserokopiarki. Nr Spr.: DZP/CM/242/3-6/ZP/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5738,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9052,80
Oferta z najniższą ceną: 3480,90 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego i dokumentacji bieżącej z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
- Zakup infrastruktury kopii zapasowych
- ZP.119.2025 Dostawa oświetlacza kryminalistycznego do ujawniania materiału biologicznego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Wykonanie analizy porealizacyjnej po zrealizowaniu inwestycji "Budowa DK 75 na odc. Brzesko-Nowy Sącz odc. I II etap Łącznika Brzeskiego w zakresie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa 6 sztuk laptopów o dużej mocy obliczeniowej na potrzeby Zespołu Informatyki i Cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, monitorów, wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i kopiujących, ploterów i oprogramowania biurowego dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





