To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Grudziądz: Oczyszczanie chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Grudziądza
Numer ogłoszenia: 86021 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74345 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu, ul. gen. Józefa Hallera 79, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 45 10 395, faks 0-56 45 10 395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Grudziądza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zasady oczyszczania chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich objętych przedmiotem zamówienia. Oczyszczanie prowadzone jest przez cały rok, z wyróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego zgodnie z przyjętymi niżej standardami. Za okres letni uważa się okres od 1 kwietnia do 30 października. Pozostały okres traktowany jest jako okres zimowy. W czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe (m.in. opady śniegu, gołoledź) wykonawca obowiązany jest do czyszczenia powierzonego terenu jak w okresie letnim. Wykaz terenów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . Oczyszczanie letnie oznacza dokładne ręczne zebranie i zamiatanie wszystkich występujących nieczystości w tym w szczególności papierów, folii, butelek, szkła, kapsli, niedopałków papierosów, odchodów zwierzęcych, piasku, gruzu, liści, kwiatostanów, aż do całkowitego ich usunięcia, z wywozem zebranych odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów. Do wykonania w/w prac dopuszcza się stosowanie małych (chodnikowych) zamiatarek mechanicznych. Nie dopuszcza się zmniejszenia standardu oczyszczania w dniach wolnych od pracy oraz w święta lub w czasie niesprzyjających warunków zewnętrznych. Wyrastającą roślinność należy usuwać na bieżąco, w sposób powodujący pełne odkrycie obrzeża lub krawężnika. Dopuszcza się stosowanie herbicydów, po uprzednim uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym. Po uschnięciu porost należy usunąć. Tereny przeznaczone do sprzątania raz w tygodniu i raz na dwa tygodnie powinny być uporządkowane do godziny 1400. Pozostałe tereny należy sprzątnąć do godz. 1000 w dni powszednie i do godz. 800 w sobotę i niedzielę. Zabrania się podrzucania nieczystości na tereny sąsiednie. Składowane w czasie sprzątania nieczystości należy usunąć tego samego dnia do godz. 1800. Oczyszczanie zimowe prowadzone jest na utwardzonych powierzchniach chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektach inżynierskich. Odśnieżanie należy wykonywać ręcznie. Dopuszcza się użycie małych pługów (chodnikowych). Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić w sposób umożliwiający bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. Odśnieżanie i posypywanie wyłącznie piaskiem głównych ciągów komunikacyjnych należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych. Na pozostałych terenach czas zakończenia czynności odśnieżania i zapobieganiu śliskości do 6 godzin od momentu ustania opadów. Doczyszczanie pozimowe z piasku należy wykonać w terminie do 10 dni dla głównych ciągów komunikacyjnych i do 20 dni dla terenów pozostałych licząc od dnia ustąpienia warunków zimowych. Harmonogram pozimowego sprzątania należy uzgodnić z Zamawiającym. W dni wolne od pracy należy zabezpieczyć dyżury umożliwiające prowadzenie czynności odśnieżania bez zakłóceń. Wywóz zalegającego śniegu należy wykonywać w miarę potrzeb, zapewniający pełną drożność ciągów komunikacyjnych. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla Grudziądza. W przypadku wystąpienia na terenach objętych zamówieniem martwych zwierząt o fakcie należy niezwłocznie zawiadomić Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub Straż Miejską. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę prze 7 dni w tygodniu, wyposażone w telefon i fax. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego na każde jego żądanie o zakresie wykonywanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie pisemnych raportów przesyłanych faxem lub mailem. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz w dniu odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DOMPOL" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Włodzimierz Paduch
jakie przetargi wygrała firma
"DOMPOL" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Włodzimierz Paduch
- DOMPOL Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Hallera 17/19, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247033,80
Oferta z najniższą ceną: 247033,80 / Oferta z najwyższą ceną: 340000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie szkół: Szkoły Podstawowej nr 17 i II Liceum Ogólnokształcącego"
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.