Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Ostrołęka: dostawa i wdrożenie modułu Elektronicznego Biura Podawczego i Oddziału Administracyjnego, Elektronicznej skrzynki Podawczej, Systemu Ewidencji Czasu Pracy, rozbudowy Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw oraz dostawa niezbędnego w tym zakresie sprzętu dla Sądu Rejonowego w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 85685 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7650137, 7650134, fax 029 7650187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie modułu Elektronicznego Biura Podawczego i Oddziału Administracyjnego, Elektronicznej skrzynki Podawczej, Systemu Ewidencji Czasu Pracy, rozbudowy Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw oraz dostawa niezbędnego w tym zakresie sprzętu dla Sądu Rejonowego w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Moduł Biuro Podawcze wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą - 1 szt. 2.Moduł System Ewidencji czasu Pracy - 1 szt. 3.Rozbudowa o dotykowe moduły Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw: - 2 infokioski oraz 2 wokandy dotykowe wraz z montażem - terminal graficzny wok@nda 19 z ekranem dotykowym oraz skanerem kodów kreskowych oraz dostawę niezbędnego w tym zakresie sprzętu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), b) formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 3 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 4 do SIWZ), f) podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), g) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ), 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, uczestnicy konsorcjum). 3. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) Określone w niniejszym rozdziale w pkt.1 lit. e) warunki udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. c) warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie, c) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. d) i e) dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. a) i c) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. określającą sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)). 5. W razie przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość złożenia przedwstępnej umowy konsorcjum albo przedwstępnej umowy spółki cywilnej, b) z umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać prawo do podpisania oferty, zaciągania zobowiązań, dokonywania rozliczeń, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. Umowa musi być podpisana przez wszystkich umocowanych uczestników konsorcjum, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce ul. Gomulickiego 5 07-410 Ostrołęka pok. C36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce ul. Gomulickiego 5 07-410 Ostrołęka pok. C36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Poprawa oferty turystycznej Powiatu Ostrołęckiego przez modernizację i rozbudowę ścieżki rowerowej "Jezioro Krusko"
- Remont drogi powiatowej nr 4403W w odcinku ul. Jana Kilińskiego i ul. Goworowskiej w Ostrołęce
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury endoskopowej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce polegająca na okres 24 miesięcy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2579W Cierpięta - Ramiona - Bakuła od km 5+591,00 do km 5+795,00 wraz z rozbudową mostu przez rzekę Płodownicę w miejscowości Ziomek, gmina Baranowo
- Aktualizacja serwerów wirtualizacji
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa dla Centrum Projektów Europejskich 1 wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego klasy UTM - Serwerownia oraz 4 wielofunkcyjnych urządzeń sieciowych klasy UTM.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Opatówek wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniem specjalistycznym
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.