eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz organizacja wycieczki - wyjazdu integracyjnego, które wynikają z realizacji projektu pn.Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Dragacz: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz organizacja wycieczki - wyjazdu integracyjnego, które wynikają z realizacji projektu pn.: Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz.
Numer ogłoszenia: 85631 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157058 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 332 48 70, faks 52 332 49 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz organizacja wycieczki - wyjazdu integracyjnego, które wynikają z realizacji projektu pn.: Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz organizacja wycieczki wyjazdu integracyjnego, które wynikają z realizacji projektu pod nazwą Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym założeniem projektu jest zwiększenie aktywności społeczno-zawodowej 38 osób w wieku od 15 do 64 lat, mieszkańców gminy Dragacz zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez kompleksowe zastosowanie instrumentów aktywnej integracji. Uczestnikami projektu są osoby pragnące zaistnieć lub powrócić na rynek pracy, które posiadają zdezaktualizowane bądź zbyt niskie do wymogów rynku pracy kwalifikacje. Przy realizacji zamówienia wymagana jest należyta staranność. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia kursów i wycieczki będących przedmiotem niniejszego zamówienia z innymi kursami i wycieczkami realizowanymi przez Wykonawcę w tym samym czasie. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi następujące formy wsparcia w ramach Kontraktów Socjalnych. Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy w wymiarze po 24 godziny dla 27 osób z podziałem na 2 grupy 13 i 14 osobową. Trening motywacji i kompetencji w wymiarze po 16 godzin dla 29 osób z podziałem a 2 grupy 14 i 15 osobową; Indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze po 2 godziny indywidualne dla każdej z 29 osób. Stolarz architektury ogrodowej w wymiarze 144 godzin dla 9 osób (zajęcia w jednej grupie). Pracownik gastronomiczny w wymiarze 120 godzin dla 10 osób (zajęcia w jednej grupie). Zagospodarowanie terenów zielonych w wymiarze 104 godziny dla 8 osób (zajęcia w jednej grupie). w ramach Programu Aktywności Lokalnej Terapia psychologiczna z elementami psychospołecznymi w wymiarze 12 godzin dla 9 osób (zajęcia grupowe). Grupowe konsultacje z doradcą zawodowym w wymiarze 10 godzin dla 9 osób. Warsztaty rękodzieła witraż oraz filcowanie w wymiarze 90 godzin dla 5 osób (zajęcia grupowe). W ramach działań o charakterze środowiskowym Organizacja 1-dniowego wyjazdu integracyjnego dla 35 osób uczestników PAL wraz z rodzinami do Trójmiasta. Wymogi o charakterze ogólnym do prowadzonych pozaszkolnych form kształcenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty program nauczania, zgodny z wymaganiami paragrafu 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Wykonawca w trakcie realizacji kształcenia zapewnia kadrę, pomieszczenie, sprzęt dydaktyczny itd. zgodnie z paragrafem 19 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Wykonawca wyda uczestnikom na zakończenie kursu zaświadczenie MEN zgodnie z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) oraz certyfikaty uczestnictwa w kursach, warsztatach, treningach, terapii, doradztwie współfinansowanym ze środków EFS. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji każdej formy kształcenia ustawicznego zgodnie z paragrafem 21 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) na wzorach stanowiących załączniki do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dobrać do każdej formy kształcenia wykładowców wykazujących się odpowiednim poziomem wiedzy oraz doświadczeniem adekwatnym do tematyki szkolenia. W przypadku realizacji zajęć poza Dragaczem, Wykonawca zapewni transport z GOPS w Dragaczu do miejsca zajęć i z powrotem dla uczestników Projektu, dotyczy także wycieczki organizowanej w ramach Projektu. Wraz z rozpoczęciem zajęć Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu z uczestników zestaw materiałów szkoleniowo dydaktycznych w postaci podręcznika lub książki lub skryptu, teczki formatu A4, notatnika A4, długopisu, ołówka. Wykonawca w ofercie w formie zobowiązania wskaże miejsce realizacji zajęć (teoretycznych i praktycznych (jeśli dotyczy), a także zapewni Zamawiającemu możliwość zweryfikowania warunków, w których Wykonawca planuje przeprowadzenie kursu przed zawarciem umowy. Zamawiający ma prawo żądać zmiany sali lub miejsca prowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych, jeśli uzna, że nie spełnia ona wymogów SIWZ, a w szczególności wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz sanitarno-epidemiologicznych (jeżeli dotyczy). Zakup materiałów do praktycznej nauki zawodu powinien mieć charakter celowy i uwzględniać program kursu, jego cel a tym samym ilość i rodzaj wykorzystanych materiałów powinna odpowiadać zakresowi zajęć praktycznych. Materiały te nie mogą pochodzić z odzysku. Ilość materiałów przypadająca na jednego uczestnika musi zapewnić ciągłe, samodzielne wykonywanie czynności związanych z praktyczną nauką zawodu przez cały okres trwania kursu. Materiały do prowadzenia zajęć praktycznych przechodzą na własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest tak zaplanować zajęcia praktyczne, aby w czasie ich trwania każda z osób uczestniczących w kursie aktywnie w nich uczestniczyła, a nie była jedynie obserwatorem pracy innych. Godzina każdej formy kształcenia, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia wynosi 60 minut, w tym 15 minut przerwy. Przerwy ustalane są elastycznie. Wymagane jest aby zajęcia odbywały się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w przedziale czasowym od 8:00 do 16:00. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom kursu oraz niezbędne badania lekarskie oraz sanitarno-epidemiologiczne, (jeżeli są wymagane przepisami prawa w zakresie uczestnictwa w danym kursie). Czas przeznaczony na badania nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. Wykonawca zapewnia catering w postaci ciepłego posiłku i serwisu kawowego w każdym dniu prowadzenia zajęć grupowych serwis kawowy obejmujący kawę naturalną, herbatę, śmietankę do kawy, ciastka kruche, soki, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną bez ograniczeń, ciepły posiłek drugie danie i napój. Wykonawca zabezpiecza dla każdego Uczestnika talerze, kubeczki, łyżeczki, serwetki, środki czystości i higieny. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawująca nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami umowy oraz administracyjną obsługą kursu. Opiekun sprawuje nadzór osobisty nad realizacją i przebiegiem wyjazdu integracyjnego, o którym mowa w ramach działań o charakterze środowiskowym. Wykonawca będzie stosował w trakcie prowadzenia kształcenia odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dokumentowania zdjęciowego przebiegu kursów, wycieczki (teoretycznych i praktycznych) i dostarczenia ich na płycie CD w formacie JPG. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu oraz sposobu prowadzenia szkolenia oraz wglądu do prowadzonej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo POKL, EFS na materiałach szkoleniowych, edukacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku, gdy nie zostało zrealizowane więcej niż 20 procent całości czasu trwania kursu. Wymogi szczegółowe do następujących form wsparcia Stolarz architektury ogrodowej w wymiarze 144 godzin dla 9 osób. Celem kursu jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Termin realizacji od 2 września 2013 r. do 31 października 2013 r. Wskazane jest, aby wykonawca posiadał akredytację zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Ilość godzin całego kursu 144 w tym minimum 120 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi zawierać m.in. organizację pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, omówienie zagadnień dotyczących minimum sanitarnego, obsługiwania urządzeń, przygotowanie materiału podstawowego i pomocniczego do wykonywania wyrobów z drewna i tworzyw drewnianych, posługiwanie się przyrządami pomiarowymi i sprawdzeniami, sposoby obróbki drewna i tworzyw drewnianych, obsługiwanie narzędzi, maszyn i urządzeń do wykonywania obróbki drewna i tworzyw drewnianych stosowanych w stolarstwie, wykonywanie ręcznej i maszynowej obróbki drewna i tworzyw drewnianych, wykonywanie elementów konstrukcji oraz ich połączeń, techniki wykończenia powierzchni drewnianych, tworzyw drewnianych, system montażu i okuwania wyrobów stolarskich. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia sprzęt oraz narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji kursu narzędzia do obróbki ręcznej i maszynowej drewna i tworzyw drewnianych (cięcia, toczenia, klejenia, zbijania, malowania, lakierowania), przyrządy i uchwyty obróbkowe, narzędzia kontrolno-pomiarowe, oprzyrządowanie obróbkowe, narzędzia i urządzenia montażowe, instrukcje techniczne i stanowiskowe. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni i pozostawi na własność każdemu uczestnikowi odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej w odpowiednim dla niego rozmiarze rękawice, bluza, spodnie typu ogrodniczki, koszula z krótkim rękawem, koszula flanelowa z długim rękawem, obuwie ochronne oraz środki czystości (mydło, ręcznik). Pozostałe warunki, które Zamawiający musi zaakceptować chcąc przystąpić do udzielenia zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszego dokumentu. Zagospodarowanie terenów zielonych w wymiarze 104 godzin dla 8 osób. Celem kursu jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Termin realizacji od 2 września 2013 r. do 31 października 2013 r. Wskazane jest, aby wykonawca posiadał akredytację zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Ilość godzin całego kursu 104 w tym minimum 90 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi zawierać między innymi zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku ogrodnik, ogólne zasady projektowania ogrodów, wykonywanie prac pomocniczych przy wyznaczaniu ukształtowania terenu oraz prowadzenie robót ziemnych związanych z modelowaniem terenu wg uprzednio wyznaczonych poziomów i spadków, przygotowanie terenu do obsadzeń, wykonywanie mieszanek z ziem ogrodowych, torfu i nawozów mineralnych wg podanej receptury, zakładanie i pielęgnacja trawników, kwietników sezonowych i trwałych, skalniaków, prace porządkowe na terenach zielonych, ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych przy materiale roślinnym odchwaszczanie, nawożenie, obcinanie przekwitłych kwiatostanów, koszenie trawników, zabezpieczenie drzew i krzewów na zimę. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia sprzęt oraz narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji kursu w ilości odpowiadającej liczebności grupy grabie, motyki, pazurki, łopatki do sadzenia, sekatory, nożyce i piaskówki, naczynia, pojemniki. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostateczną ilość środków ochrony roślin, nawozów, sadzonek kwiatów, krzewów, drzew, elementów dekoracyjnych ogrodów. Miejsce zajęć praktycznych (np. tereny wokół instytucji publicznych, szkół, parki ) wyznacza Zamawiający na terenie gminy Dragacz na etapie realizacji zamówienia. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni i pozostawi na własność każdemu uczestnikowi odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej w odpowiednim dla niego rozmiarze rękawice, kurtka, spodnie typu ogrodniczki, koszula z krótkim rękawem, koszula flanelowa z długim rękawem, obuwie ochronne, nakolanniki oraz środki czystości (mydło, ręcznik). Pozostałe warunki, które Zamawiający musi zaakceptować chcąc przystąpić do udzielenia zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszego dokumentu. Pracownik gastronomiczny w wymiarze 120 godzin dla 10 osób. Celem jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Termin realizacji od 2 września 2013 r. do 31 października 2013 r. Wskazane jest, aby wykonawca posiadał akredytację zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Ilość godzin całego kursu 120 w tym minimum 100 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi zawierać m.in. BHP w małej gastronomii i gospodarstwie domowym, składanie serwetek, ustawianie stołów, podstawowe i rozszerzone nakrycia, obróbka wstępna i cieplna surowców, sposoby dekorowania i podawania potraw, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców, przygotowywanie zup, potraw mięsnych (wieprzowe, wołowe, drobiowe), potraw mącznych, potraw rybnych, sałatek, surówek, deserów, pieczenie ciast. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia sprzęt oraz narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji kursu. Minimum sprzętowe, to kuchnia gazowa lub elektryczna, piekarnik elektryczny, mikser elektryczny, elektryczna maszynka do mięsa, garnki i patelnie w ilości dostosowanej do wielkości grupy, podręczny sprzęt kuchenny, zastawa stołowa. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni i pozostawi na własność każdemu uczestnikowi odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej w odpowiednim dla niego rozmiarze rękawice, czepek, fartuch, obuwie ochronne, oraz środki czystości (mydło, ręcznik). Zamawiający zastrzega, iż zajęcia praktyczne rozpoczną się po wykonaniu badań sanitarno-epidemiologicznych całej grupy. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostateczną ilość artykułów spożywczych do realizacji zajęć praktycznych. Pozostałe warunki, które Zamawiający musi zaakceptować chcąc przystąpić do udzielenia zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszego dokumentu. Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy w wymiarze po 24 godziny dla 27 osób z podziałem na 2 grupy 13-14 osobowe. Termin realizacji do 30 czerwca 2013 r. Ilość godzin całego kursu 24 godz. dla każdej z grup Program warsztatów musi zawierać miedzy innymi bilans umiejętności zawodowych, dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna, komunikacja, przedsiębiorczość, sposoby poszukiwania pracy, rynek pracy. Trening motywacji i kompetencji w wymiarze po 16 godzin dla 29 osób z podziałem na 2 grup 13-14 osobowe. Termin realizacji do 30 czerwca 2013 r. Ilość godzin całego kursu 16 godz. dla każdej z grup Program treningu musi zawierać miedzy innymi budowanie postawy asertywnej oraz poczucia wartości, godności, analiza motywacji do pracy, prawa, obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, wpływ kompleksów społecznych na funkcjonowanie jednostki, radzenie sobie ze stresem, wyrażanie próśb, żądań, oczekiwań i wydawanie poleceń, rozmowa kwalifikacyjna. Indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze po 2 godziny dla 29 osób. Termin realizacji do 30 czerwca 2013 r. Program indywidualnego doradztwa musi zawierać miedzy innymi bilans umiejętności zawodowych, diagnoza indywidualnego potencjału uczestników i wskazania do rozwoju zawodowego. Terapia psychologiczna z elementami psychospołecznymi w wymiarze 12 godzin dla 9 osób. Termin realizacji do 30 czerwca 2013 r. Ilość godzin całego kursu 12. Program terapii musi zawierać miedzy innymi naukę wyznaczania celów życiowych, pozytywnego myślenia, definiowania wykorzystywania zasobów własnych, tworzenie pozytywnych relacji międzyludzkich, asertywność, komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, ćwiczenia umiejętności społecznych. Grupowe konsultacje z doradcą zawodowym w wymiarze 10 godzin dla 9 osób. Termin realizacji do 30 czerwca 2013 r. Ilość godzin całego kursu 10. Program grupowych konsultacji musi zawierać miedzy innymi bilans umiejętności zawodowych, dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna, komunikacja, przedsiębiorczość, sposoby poszukiwania pracy, rynek pracy. Warsztaty rękodzieła (witraż, filcowanie) w wymiarze 90 godzin dla 5 osób. Celem kursu jest przeprowadzenie zajęć praktycznych przygotowujących osoby do wykonywania przedmiotów z zastosowaniem podstaw techniki witrażu, filcowania. Przewidywany termin realizacji do 30 września 2013 r. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia badań lekarskich dla uczestników szkolenia. Program warsztatów winien być skierowany na wykorzystanie zasobów własnych do podniesienia jakości życia w obszarze estetyki, rozbudzenia zainteresowań i umiejętności, które mogą stać się inspiracją do rozwoju zawodowego. W trakcie warsztatów uczestnicy winni nabyć umiejętności z zakresu wykonywania sztucznej biżuterii metodą filcowania (korale, kolczyki, zawieszki, bransoletki itp.) oraz przedmiotów z witrażu (świeczniki, drobne ozdoby ścienne i okienne, biżuteria). Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia sprzęt oraz narzędzia niezbędne do prawidłowej samodzielnej realizacji warsztatów. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostateczną ilość materiałów kolorowy filc, ozdoby (koraliki różnych rozmiarów, wstążki, aksamitki, kolorowe szkło witrażowe itp.). Pozostałe warunki, które Zamawiający musi zaakceptować chcąc przystąpić do udzielenia zamówienia zawarte są we wzorze umowy. Przed przystąpieniem do części praktycznej kursu Wykonawca przeszkoli uczestników biorących udział w kursie w zakresie BHP. Wyjazd integracyjny do Trójmiasta dla 35 osób w formie wycieczki. W trakcie wyjazdu integracyjnego do Trójmiasta dla 35 osób Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewozu osób w obie strony, obecności opiekuna wycieczki osoba z firmy szkoleniowej znająca grupę, opłacenia biletów wstępu do Muzeum Solidarności i Aquaparku oraz kina lub wejścia na molo, zapewnienia cateringu w formie obiadu, zapewnienia suchego prowiantu w formie minimum 2 bułek, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej i soków w trakcie przejazdu, ubezpieczenia. Termin realizacji od 01.07.2013 r. do 30.09.2013 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95510,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.