Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Stalowa Wola: Realizacja szkolenia pt /kontrola i audyt/
Numer ogłoszenia: 85544 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412 , strona internetowa http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkolenia pt /kontrola i audyt/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pt.: /kontrola i audyt/dla pracowników Urzędu Miasta Stalowa Wola. (20 godzin zegarowych, ok. 10 miejsc szkoleniowych). 2.Szkolenie ma formę zamkniętą i skierowane jest do ok. 10 pracowników Urzędu Miasta Stalowa Wola. 3.Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)Rodzaje kontroli w jednostkach samorządowych b)Ustawa o finansach publicznych a kontrola zarządcza c)Standardy audytu i kontroli d)Kontrola zarządcza i system zarządzania ryzykiem e)Wdrożenie systemu kontroli wewnętrznej (wymagane procedury) f)Odpowiedzialność za nieprzestrzeganie przepisów g)Możliwość wykorzystania programów komputerowych wspomagających kontrolę h)Najczęstsze nieprawidłowości wynikające z ustawy o finansach publicznych i)Opis sposobu prowadzenia monitoringu i oceny kontroli zarządczej j)Dobre praktyki wdrażane w Jednostkach Samorządu Terytorialnego 4.Zobowiązania Wykonawcy: a)Opracowania szczegółowego programu szkolenia i wdrażania go zgodnie z ustalonym planem, ściśle współpracując z Zespołem Realizacyjnym projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. b)Ujęcia w programie szkolenia co najmniej wykładów i zajęć warsztatowych. c)Prowadzenia zajęć na szkoleniu z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, d)Ustalenia wspólnie z Zespołem Realizacyjnym projektu szczegółowego terminu realizacji szkolenia. e)Zapewnienia trenera/trenerów, w takiej liczbie, aby możliwe było sprawne przeprowadzenie szkolenia. f)Pokrycia ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia trenera/ów w czasie szkolenia (koszty te są pokrywane samodzielnie przez podmiot realizujący szkolenie w ramach wynagrodzenia za przeprowadzenie zajęć). g)Opracowania i wydruku materiałów szkoleniowych oraz przekazania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkolenia, dokumentując ten fakt własnoręcznym podpisem uczestnika. h)Opatrzenia wszelkich materiałów sporządzanych na potrzeby realizowanego zamówienia logotypami, których wzór zostanie przekazany przez Zamawiającego. i)Prowadzenia karty ewidencji czasu pracy trenerów, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. j)Prowadzenia listy obecności w każdym dniu szkolenia, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. k)Informowania uczestników szkolenia o dofinansowaniu projektu z UE w tym z EFS. l)Przestrzegania zasady równych szans, w tym równości płci w trakcie realizacji szkoleń. m)Opracowania i prowadzenia testów badających poziom wiedzy uczestników szkolenia (przed i po zakończeniu szkolenia) oraz opracowania w formie pisemnej i przekazania wyników tych testów Zamawiającemu. n)Opracowania i prowadzenia badań jakości szkolenia (badanie ankietowe po zakończeniu szkolenia prowadzone wśród uczestników dotyczące odczuć związanych z przeprowadzonym szkoleniem: ocena szkolenia ogółem, ocena trenera, ocena materiałów szkoleniowych, ocena dobrych i słabych stron szkolenia) oraz opracowania w formie pisemnej i przekazania wyników tych badań (ankiety) Zamawiającemu. o)Uwzględnienia w ankietach kwestii związanych z badaniem zmiany samooceny oraz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych uczestników szkolenia. p)Zapewnienia uczestnikom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, w którym wzięli udział. q)Przedłożenia Zamawiającemu, wraz z fakturą/rachunkiem, raportu z przebiegu szkolenia, dołączając do niego: 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych, listę obecności zawierającą potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, kartę ewidencji czasu pracy trenera/trenerów, przeprowadzone testy wiedzy i badania ankietowe wraz z opracowaniem ich wyników. r)Zorganizowania w trakcie realizowanego szkolenia 10 minutowej przerwy, każdorazowo po wykonaniu ok. 2 godzin szkolenia. Czas przerw nie jest wliczany do liczby godzin przepracowanych przez trenerów i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne wynagrodzenie. s)Monitorowania przebiegu szkolenia i zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. t)Zgłoszenia Zamawiającemu w trybie natychmiastowym wszelkich zmian związanych z realizacją zamówienia, w tym w szczególności zmian związanych z harmonogramem oraz osobami planowanymi do prowadzenia szkolenia. u)Wykonawca ma prawo i obowiązek do zapewnienia zastępstwa w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie danego szkolenia przez trenera wskazanego w ofercie (choroba, wypadek losowy itp.). Zmiana taka może zaistnieć pod warunkiem, iż trener planowany na zastępstwo, spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany. 5.Formy prowadzenia szkolenia: wykłady, warsztaty. 6.Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej Informacji w sprawie ogólnych warunków realizacji zamówienia. 11. Zamawiający odpowiada za organizację szkolenia stacjonarnego, w tym udostępnienie/wynajem sali, sprzętu, poczęstunek dla uczestników szkolenia. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca oraz terminu realizacji szkolenia. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej liczby miejsc szkoleniowych do max wysokości 20%, przy czym, w przypadku zwiększenia liczby miejsc szkoleniowych Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag odnośnie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 16.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta St. Wola/, Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 17.Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Nie przekracza ono 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od zamówienia podstawowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze,, ul. Warszawska 5/7, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego.
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Dostawy wyrobów medycznych - zestawy do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.