To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Ostróda: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 85453 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47173 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa materiałów dydaktycznych. 2. Dostawa materiałów biurowych. 3. Dostawa drobnych art. spożywczych. 4. Dostawa materiałów technicznych. 5. Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni szkolnych. 6. Usługa przeprowadzenia kursu Barista. 7. Usługa przeprowadzenia kursu Barman I i II stopnia. 8. Usługa przeprowadzenia kursu Manager restauracji. 9. Dostawa materiałów promocyjnych. 10. Usługa przewozu uczniów. 11. Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczestników kursów. 12. Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z języka angielskiego w hotelarstwie i gastronomii. 13. Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z organizacji bankietów i cateringu. 14. Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z przedsiębiorczości w biznesie. 15. Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z doradcą zawodowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.50.00 - Tablice 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 44.42.42.00 - Taśma przylepna 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 39.31.50.00 - Urządzenia restauracyjne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 39.22.56.00 - Świece 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 39.17.20.00 - Lady 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Księgarska STAŃCZYK, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8376,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4715,33
Oferta z najniższą ceną: 4715,33 / Oferta z najwyższą ceną: 6373,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHD Książnica Polska sp. z o.o. Księgarnia Lexica, ul. Zamkowa 2, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 768,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 892,50
Oferta z najniższą ceną: 892,50 / Oferta z najwyższą ceną: 892,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drobnych art. spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LIDER"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LIDER"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LIDER Adam Kowalski, ul. Składowa 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8293,20
Oferta z najniższą ceną: 8293,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8293,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Usługa przeprowadzenia kursu Barman I i II stopnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Rachwał EDUKATOR, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49900,00
Oferta z najniższą ceną: 49900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z języka angielskiego w hotelarstwie i gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Piotrowska, ul. Wróblewskiego 19, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z organizacji bankietów i cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emilia Czarnecka, ul. Pomorska 44, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4575,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z przedsiębiorczości w biznesie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Dzwonkowska, ul. St. Moniuszki 6, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3200,00
Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lilianna Chmielewska, ul. Mickiewicza 3/6, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Ostródzie na rok 2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





