eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPR/05/09 zadanie 1 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym zadanie 2 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Oborniki: ZPR/05/09 zadanie 1 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym zadanie 2 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji
Numer ogłoszenia: 85401 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPR/05/09 zadanie 1 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym zadanie 2 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiajacy przedmiot zamówienia podzielił na dwa zadania , zadanie 1 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym zadanie 2 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Oświadczenie z art. 22 ust.1 ,art. 24 ust.1 i 2 , art. 25 , art. 36 ust.4 (z wykazem : 1. nazwa części zamówienia , 2 . nazwa i adres podwykonawcy ) ustawy p.z.p. 2 Oświadczenie , że znają przepisy dot. wymagań , jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej i wykonają przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. ( Dz.U.06.213 poz. 1568 ) 3 Oświadczenie , że zakończenie robót i przekazaniu obiektu wraz z całą dokumentacją i przeprowadzonymi wszystkimi wymaganymi protokołami badań i sprawdzeń zostaną wykonane w terminie: dla zadania nr 1 do dnia 16 września 2009r. * dla zadania nr 2 do dnia 02 października 2009r*, 4 Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji i rękojmi : 1) minimalny okres gwarancji 5 lat liczonych po okresie 3 miesięcznej rękojmi ,tj. 63 m-cy , 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3) zobowiązanie , że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenie wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego , 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych wraz z podaniem dokładnego adresu , numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych 5) wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 bezpłatnych przeglądów instalacji , 5 Wykonawca obowiązany jest złożyć stosowne dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych robót poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 3 lat wykazu co najmniej 5 robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jednej roboty o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . 6 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kierownika robót o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych. 7 Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert 8 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek: informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż dla : zadania nr 1 - 300 000 zł , dla zadania nr 2 - 150 000 zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . 4 Załączniki Nr 1i, Nr 2 . 5 w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 , 64-600 Oborniki, budynek administracji wejście B - pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 , 64-600 Oborniki, budynek administracji wejście B - sekretariat- pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZPR/05/09- zadanie 1 wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym zgodnie z dokumentacja projektową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZPR/05/09-zadanie 2 wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pogotowia i administracji - zgodnie z dokumentacją projektową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.