eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójTermomodernizacja budynku Samorządowego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Zbludowicach w ramach zadania Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Busko-Zdrój: Termomodernizacja budynku Samorządowego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Zbludowicach w ramach zadania Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 85297 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Samorządowego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Zbludowicach w ramach zadania Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: 1. Zakres prac budowlanych będzie obejmował m.in.: a) ocieplenie budynku, metodą lekką-mokrą: styropian frezowany o współczynniku przewodności lambda = 0,040 W/mK (EPS 70- 040), tynk akrylowy (faktura kasza gr. ziarna 1,5 mm, posiadający Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej ) - kolorystyka zgodnie z projektem; b) wykonanie cokołu z tynku mozaikowego (faktura mozaikowa gr. ziarna 1,5mm, posiadający Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej), na wysokość około 0,5m - z uwzględnieniem ściany budynku przy schodach zejściowych do piwnicy; c) ocieplenie ścian zewnętrznych szkoły warstwą styropianu o gr. 14cm; d) ocieplenie ścian zewnętrznych gimnazjum warstwą styropianu o gr. 8cm; e) ocieplenie ościeży warstwą styropianu o gr. 2-3 cm; f) ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego - granulatu wełny mineralnej o współczynniku przewodności lambda = 0,040 W/mK, warstwą o grubości 8cm; g) drobne naprawy pokrycia papowego stropodachu - przed położeniem dwóch warstw papy; h) wykonanie na powierzchni stropodachu pokrycia dwoma warstwami papy (papa podkładowa perforowana + papa asfaltowa wierzchniego krycia na tekturze budowlanej z wierzchnią warstwą z folii aluminiowej gr. 5,2mm) i) ocieplenie stropów pod poddaszami metodą wyłożenia materiału termoizolacyjnego - wełny mineralnej warstwą o grubości 12cm z uprzątnięciem przestrzeni strychowych; j) odsłonięcie fundamentów, ocieplenie ścian fundamentowych na głębokości 1m p.p.t. styrodurem (grubość styroduru w zależności od tego na którym budynku montowane - bud. Gimnazjum - 8cm, bud. Szkoły Podstawowej - 14cm ) wraz z izolacją przeciwwilgociową bitumiczną powłokową kładzioną podwójnie oraz z otynkowaniem tynkiem II kategorii; k) wykonanie okapu dachu w konstrukcji drewnianej - należy na połączeniu ściany z krawędzią dachu zamontować zaimpregnowaną belkę drewnianą o wym. 15cm x8cm, mocowaną mechanicznie do ściany za pomocą łączników BMF co 50 cm. Będzie ona pełnić funkcję konstrukcji podtrzymującej obróbki blacharskie (np. pas podrynnowy, nadrynnowy, rynny). Należy ją zamontować na całej długości okapu dachu. Belka musi być usytuowana w płaszczyźnie ściany nowodocieplonej (tzn. belka musi się licować ze ścianą nowodocieploną). Wolne przestrzenie między belką a ścianą wypełnić należy pianką montażową. Należy dodatkowo połączyć istniejące pokrycie dachu z obróbką pasa nadrynnowego papą termozgrzewalną. l) ułożenie bednarki uziemiającej; m) wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej - zamontować zakończenia parapetów - kolor w dostosowaniu do istniejącej hali sportowej; n) wymiana orynnowania (rury spustowe i rynny o średnicy 120mm) z blachy powlekanej -kolor w dostosowaniu do istniejącej hali sportowej; o) wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy) z blachy powlekanej gr. 0,5 mm - kolor w dostosowaniu do istniejącej hali sportowej; p) otynkowanie kominów wraz z ich pomalowaniem w kolorze elewacji q) wykonanie opaski wokół budynku o szer. 60cm z kostki prostokątnej o gr.6 cm w kolorze szarym wraz z obrzeżem chodnikowym o gr. 6 cm; r) wymiana chodnika (wejście do Samorządowego Gimnazjum w Zbludowicach) z płyt chodnikowych na kostkę brukową - dostosować do istniejących chodników; s) sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej oraz montaż stalowych malowanych kratek na kominach; t) wymiana kratek wentylacyjnych u) demontaż krat okiennych, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż po wykonaniu prac związanych z termomodernizacją budynku; v) czyszczenie i malowanie balustrad i innych elementów i urządzeń metalowych; w) demontaż i ponowny montaż urządzeń na elewacji; x) wymiana zniszczonych skrzynek rewizyjnych bądź czyszczenie i malowanie skrzynek rewizyjnych będących w dobrym stanie technicznym wraz z ich oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami - prace należy wykonać w porozumieniu z dysponentem sieci; y) skucie nierówności na ścianach; z) remont daszków nad wejściami do budynków (wymiana pokrycia, wykonanie orynnowania (rury spustowe i rynny) z blachy powlekanej, wykonanie obróbek blacharskich oraz wykonanie wyprawy z tynku akrylowego); aa) remont schodów wejściowych do budynku (m.innymi wykonanie uzupełnień i naprawy schodów, wymiana okładziny schodów ( zastosować płytki gresowe, mrozoodporne, przeciwpoślizgowe, gr. 1cm - kolor w dostosowaniu do koloru cokołu), czyszczenie i malowanie elementów metalowych, wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego na murkach przyległych); bb) remont zejść do piwnicy (m.innymi wykonanie uzupełnień i naprawy schodów, wymiana okładziny schodów ( zastosować płytki gresowe, mrozoodporne, przeciwpoślizgowe, gr. 1cm - kolor w dostosowaniu do koloru cokołu), wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego na murku przyległym do schodów); cc) remont studni (szacht) doświetlających (oczyszczenie, wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego); dd) demontaż krat zabezpieczających studnie doświetlające, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż; ee) montaż okien w gimnazjum na okna plastikowe o współczynniku U=1,3W/m2K. - 104szt. ff) montaż drzwi w gimnazjum na drzwi aluminiowe o współczynniku U=1,3W/m2K - 3szt. gg) regulacja instalacji centralnego ogrzewania hh) KOLORYSTYKĘ NALEŻY DOSTOSOWAĆ DO ISTNIEJĄCEJ HALI SPOORTOWEJ ii) wykonanie nowych szyldów szkół na budynki Szkoły Podstawowej oraz Samorządowego Gimnazjum - tablice należy wykonać w technice trwałej, z blachy stalowej emaliowane, wypalane w temp. 900oC, wypukłe. 2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 3. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca musi uwzględnić wszystkie roboty demontażowe wraz z uporządkowaniem materiałów pochodzących z demontażu oraz ich wywiezieniem. Zatem wszystkie roboty demontażowe, odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty. Złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. 4. Do Wykonawcy będzie należało również urządzenie i zabezpieczenie (ogrodzenie) na jego koszt placu budowy, dostarczenie wody i energii do celów budowlanych, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.14 - 45.42.11.14 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: (1) 2 roboty na ocieplenie ścian budynków, 2 roboty na ocieplenie dachu lub stropodachu oraz 2 roboty na wymianę okien; (2) minimum jednego zamówienia (w ramach jednej umowy) o wartości, co najmniej 400 000,00zł. - na roboty z powyższego zakresu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1; 2. Wypełnione Zestawienie cenowe, przygotowane na podstawie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznych z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 2.1 wystąpią nieistotne zmiany tj. zmiany, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy tj. termin, wartość, Strony Umowy, zakres. 2.2 wystąpią ograniczenia zakresu przedmiotu niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 3.1. zaniechanie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy (np. siła wyższa, warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności 3.2 wystąpią roboty dodatkowe, 3.3 wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. wykopaliska archeologiczne, niewybuchy itp.) 3.4 wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej stosownych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania 3.5 wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można uzyskać od innych producentów lub dostawców. 4. Jeżeli Wykonawca bez uzasadnionej przyczyny pozostawał w zwłoce w rozpoczęciu robót lub je przerwał, okoliczność ta zostanie uwzględniona przy określeniu, w oparciu o przesłanki wymienione w pkt. 3 ppkt 3.1), nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zmiana wartości przedmiotu niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 5.1. zostaną wprowadzone rozwiązania zamienne: 5.1.1. niezbędne z punktu widzenia realizacji całości zamówienia, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe, ujawnione na etapie realizacji inwestycji rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) 5.1.2. ulepszające realizowane zamówienie, których wykonanie jest korzystne dla interesu Inwestora ze względów np. funkcjonalnych, ekonomicznych polegające np. na zmianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania 5.2. zostanie zmieniony zakres przedmiotu Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji 6. Zmiany warunków Umowy określone w pkt. 2-5 nastąpią w formie pisemnej w oparciu o sporządzony aneks do Umowy. 7. Odstąpienie od umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie. 8. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: 8.1 Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 30 dni od upływu terminu na zapłatę faktur, określonego w niniejszej umowie. 8.2 Zamawiający bez uzasadnionej przyczyny odmawia odbioru robót bądź odmawia podpisania protokołu odbioru robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków krajowych NFOŚ i GW oraz zostało zgłoszone do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.