Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Kołobrzeg: okresowe dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych, frytek i frytury
Numer ogłoszenia: 85235 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: okresowe dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych, frytek i frytury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje okresowe dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych, frytek i frytury w grupach 153, 154 i 158 wg. kodów CPV w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone Oryginalny kod CPV: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67506,6 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: mrożone warzywa i owoce.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK BAMBINO WITOLD LEWANDOWSKI, ul. Sienkiewicza 9, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47302.60
- Oferta z najniższą ceną: 47302.60 / oferta z najwyższą ceną: 47302.60
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wyrobów garmażeryjnych, frytek i frytury.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK BAMBINO WITOLD LEWANDOWSKI, ul. Sienkiewicza 9, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20204.00
- Oferta z najniższą ceną: 20204.00 / oferta z najwyższą ceną: 25096.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2026. Zadanie podzielone na 9 części.
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





