eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Przebudowa drogi gminnej Krutyń-Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84927 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Piecki: Przebudowa drogi gminnej Krutyń-Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 52626-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki, krajowy numer identyfikacyjny 51074275800000, ul. ul. Zwycięstwa 34, 11710 Piecki, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897 422 029, faks 897 422 065, e-mail m.hajko@piecki.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Krutyń-Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BKR.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje a) budowę nawierzchni z kostek betonowych brukowych na długości 580 m drogi gminnej (od wjazdu na działkę nr 70, dalej przez działkę nr 69) o szerokości 5.00 m na długości większości odcinka, miejscami zwężanej do 4.50 i 3.50 m. Odcinek drogi gminnej o długości 67.50 (długość kwalifikowalna: 64.00 m) liczony od zjazdu na działkę nr 70 projektuje się jako drogę jednokierunkową; b) budowę drogi wewnętrznej o długości całkowitej 40.60 m od zjazdu z drogi powiatowej do połączenia z drogą gminną (część kwalifikowalna: 38.00 m, położona na działce 71) projektowana jest z kostki betonowej brukowej o szerokość 5.50 m; c) budowę przy drodze gminnej 13 miejsc postojowych w układzie prostopadłym; d) wykonanie powierzchniowego odprowadzenia wód opadowych na końcowych 246.00 m drogi gminnej, a dla pozostałej części drogi gminnej oraz drogi wewnętrznej odprowadzenie wody opadowej do gruntu z wykonaniem retencji wgłębnej; e) likwidację kolizji zgodnie z warunkami technicznymi gestorów: o wg - ENERGA OPERATOR SA Oddział w Olsztynie - likwidację słupa kolidującego z projektowaną jezdnią i budową nowego wirowego typu E-10.5/10 z przełożeniem istniejących przewodów napowietrznych oraz częściowo wykonaniem nowych, - wykonanie-ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na odcinkach kabli przebiegających pod proj. jezdnią oraz rur zapasowych zgodnie z warunkami. o wg - ORANGE POLSKA SA - ułożenie rury zapasowej na całej długości położonego w jezdni kabla teletechnicznego, - w miejscach skrzyżowań i pod zjazdami ułożenie rur ochronnych dwudzielnych. Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej składającej się z : 1. Projektu budowlano-wykonawczego Przebudowy drogi gminnej Krutyń-Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń) na działce nr. 63/1, 69, 70, 71, 94, 101, 112, 119 178/2 obręb Krutyń gmina Piecki opracowanego przez Apogeum Sp. z o.o. ul. Korotyńskiego 23 lok. 66 02-123 Warszawa, 2. Przedmiaru robót, 3. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Inwestycja realizowana będzie na podstawie decyzji o Pozwoleniu na budowę Nr 169/2016/Pki z 10.05.2016 r. Zamawiający informuje, że: 1. Zamawiający powoła Inspektorów nadzoru inwestorskiego, którym udzieli pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy udziale środków z "Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" 3. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 4. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 5. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 6. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 8. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 9. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej. 10. Wykonawca wyceniając prace winien uwzględnić zapisy dołączonego do SIWZ projektu stałej organizacji ruchu. 11. Wymagania dotyczące robót: o wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; o roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, SST oraz wymogami niniejszej SIWZ; o użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektorów nadzoru inwestorskiego. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 14. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności: wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów objętych dokumentacją na potrzeby dokumentów rozliczeniowych potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych. 15. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić, dojazdy i dojścia do posesji przy przebudowywanych drogach dla mieszkańców i służb ratowniczych. Wykonawca musi uwzględnić w wycenie oraz w trakcie realizacji prac specyfikę m. Krutyń, a zwłaszcza konieczność takiej organizacji robót, aby w możliwie minimalnym stopniu utrudnić ruch turystyczny w okresie letnim. 16. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie dróg objazdowych i tymczasowych dojazdów dopuszczonych do ruchu na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 17. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100% zatwierdzonej kwoty kontraktowej. 18. Wykonawca (o ile zajdzie konieczność) na własny koszt zapewni opracowanie i uzgodni z Zamawiającym oraz zarządcami dróg wszelkie projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz wykona i utrzyma tymczasową organizację ruchu podczas realizacji inwestycji oraz zlikwiduje ją, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy. 19. Zamawiający wymaga aby nawierzchnia przewidziana do ułożenia, wykonana została z kostki bezfazowej. 20. Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszelkie dokumenty, dotyczące Zamówienia, niezbędne do zgłoszenia zakończenia budowy (dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, atesty itp.). W ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie majątkowe do wykonanych opracowań i dokumentacji powykonawczej. 21. Dokumentacja powykonawcza będzie przekazana do akceptacji Inspektora (Inspektorów) w 1 egz. wersji papierowej. 22. Dokumentacja powykonawcza, musi zawierać co najmniej: o oświadczenie Kierownika Budowy, o kopię Dziennika Budowy, o kopię księgi obmiaru lub kart obmiaru, o kopię dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji, o kopię kart nadzoru autorskiego, gdy wystąpią zmiany, o protokoły odbioru robót i częściowego odbioru zwłaszcza dla robót podlegających zakryciu, o protokoły z badań i oznaczeń laboratoryjnych, o kopię zaakceptowanych przez Inżyniera Kontraktu wniosków o zatwierdzenie materiałów, o karty przekazania materiałów z rozbiórki, o karty przekazania odpadów lub utylizacji, o inwentaryzację geodezyjną. 23. Po uzyskaniu akceptacji Inspektora (Inspektorów), Wykonawca wykona dodatkowo: o 2 kopie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej + w inwentaryzacja geodezyjna formie cyfrowej na płytach cd lub dvd w formacie PDF, o inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w formie i ilości określonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Mrągowie. 24. Okres Zgłaszania Wad wynosi co najmniej 60 miesięcy od daty odbioru robót i równy jest okresowi rękojmi i gwarancji. 25. Zamawiający informuje, że korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego jest odpłatne. Konieczność naliczania oraz wysokość wyżej wymienionych opłat wynika z zapisów ustawy z dnia 05.06.2014 r. o zmianie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2014r. poz. 897). 26. Przedmiot zamówienia jest zaprojektowana z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 30 ust. 8 ustawy: o wszystkie przejścia i przejazdy będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, i nie będą stanowić barier architektonicznych dla niepełnosprawnych. o dokumentacja została wykonana zgodnie art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 27. Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz wykonujące prace fizyczne - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp, 28. Wykonawca aby udokumentować zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wraz z fakturą oświadczenia swojego i Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. 29. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 30. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny - Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 31. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o kara umowna: 500,00zł za dopuszczenie do wykonywania prac określonych w pkt.27 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, o kara umowna: 300,00 zł za każdy dzień opóźnienia w złożeniu oświadczenia, o którym mowa w pkt 28. o kara umowna: 300,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1047350.81
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o., biuro@sanbud.olsztyn.pl, ul. Stalowa 4, 10-420, Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 826956.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 826956,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 934490,78
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.