Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84816 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Raszyn: Budowa sieci wodociągowej w ul. Sympatycznej i ul. Magicznej w miejscowości Falenty Nowe w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza VII
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny
54663800000, ul.
ul. Szkolna
,
05090
Raszyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 017 770, faks
227 017 778, e-mail
zam.publ@raszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w ul. Sympatycznej i ul. Magicznej w miejscowości Falenty Nowe w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.7.2017.DC
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Budowa sieci wodociągowej w ul. Sympatycznej i ul. Magicznej w miejscowości Falenty Nowe w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn - faza VII" Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie sieci wodociągowej w ul. Sympatycznej i Magicznej w miejscowości Falenty Nowe w Gminie Raszyn. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej, obejmują budowę sieci wodociągowej w miejscowości Falenty Nowe o łącznej długości - 487,00 mb w tym: a) ul. Sympatyczna - wodociąg z rur PE O110 - 257,50 mb - hydranty p.poż, b) w ul. Magiczna - wodociąg z rur PE O110 - 229,50 mb - hydranty p.poż, Sieć wodociągowa została zaprojektowana z rur PE100 SDR17 dn 110x6,6 z zastosowaniem hydrantów podziemnych p.poż O80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem. UWAGA: UWAGA: Do Wykonawcy należy również obowiązek wystąpienie o zajęcie pasa drogowego na okres robót, dokonanie stosownych opłat, pełna obsługa geodezyjna zarówno na etapie wytyczania geodezyjnego, jak również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest SIWZ, w tym w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, jak również specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach. Materiały z rozbiórki nawierzchni i podbudowy dróg, nadmiar ziemi itp. do odwiezienia na zwałkę, należy wycenić w/g kalkulacji indywidualnej. Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem. Nawierzchnię po robotach budowlanych należy odtworzyć do stanu pierwotnego. Warunki prowadzenia odtworzenia we wszystkich pasach drogowych zostały określone w projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach oraz na podstawie warunków określonych w decyzjach administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację (w formie wideo) stanu istniejącego terenu i dostarczyć ją do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wprowadzenia na plac budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT226425.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 153837,11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Sukcesywne świadczenie usług wyszukiwania, rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie na potrzeby Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL)
- Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn oraz monitoring systemu alarmowego w budynku urzędu
- "Przygotowanie i dostarczanie 3 (trzech) posiłków dla dzieci z "Przedszkola w Sękocinie", Raszyn Al. Krakowska 6
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej 1 w Raszynie - ETAP I
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.