Og³oszenie z dnia 2025-06-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00323014/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej 1 w Raszynie – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://raszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej 1 w Raszynie – ETAP I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5bf0e457-beb2-4a59-90f4-a435da0922ae
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00294529
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa i remont dachu Szko³y Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11337263.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/raszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone zosta³y w pkt. XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Raszyn z siedzib± w Raszynie, Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn, e-mail: ratusz@raszyn.pl , tel. 22 7017777. Dane osobowe zawarte w ofertach, z³o¿onych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na: „Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej 1 w Raszynie – ETAP I” znak sprawy: ZPiFZ.271.1.16.2025.IW, s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w oparciu o nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowania, mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo wgl±du w swoje dane, prawo ich uzupe³niania i poprawiania. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przetwarzania i ochrony danych osobowych w powy¿szym celu dostêpne s± na BIP Urzêdu w zak³adce Przetwarzanie danych osobowych.
Ponadto, Urz±d Gminy Raszyn wdro¿y³ wewnêtrzn± procedurê dokonywania zg³oszeñ naruszeñ prawa i podejmowania dzia³añ nastêpczych zgodnie z ustaw± z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Szczegó³owe informacje oraz informacje oraz procedura dostêpne s± na BIP Urzêdu w Zarz±dzeniu nr 169/2024 Wójta Gminy Raszyn z dnia 25 wrze¶nia 2024 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.1.16.2025.IW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Unii Europejskiej 1 w Raszynie.
Remont dachu podzielono na 3 etapy (niniejsze postêpowanie dotyczy tylko etapu I, opisanego w dokumentacji projektowej):
Etap I - remont dachu nad czê¶ci± budynku z u¿ytkowym poddaszem.
Wskazana czê¶æ budynku z u¿ytkowym poddaszem znajduje siê od strony ul. Unii Europejskiej oraz fragmentem od strony dzia³ki nr ewid. 582/2.
Ogólny zakres prac:
• Wymiana pokrycia dachowego
• Wymiana okien dachowych
• Wymiana systemu rynnowego i obróbek blacharskich
• Wymiana ok³adziny na kominach
• Monta¿ p³otków przeciw¶niegowych
• Wymiana komunikacji na dachu - stopni i ³aw kominiarskich
• Wymiana wy³azów dachowych
• Izolacje stropu, monta¿ legarów oraz wymiana zabudów na poddaszu u¿ytkowym
• Monta¿ klap oddymiaj±cych
• Prace instalacyjne elektryczne:
- wymiana instalacji odgromowej
- wymiana opraw o¶wietleniowych na poddaszu u¿ytkowym
- zasilenie klap oddymiaj±cych
• Prace porz±dkowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp.
Zakres w/w prac bêdzie dotyczy³ powtórzenia robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia podstawowego, tj. w zakresie konstrukcji, pokrycia dachu, podsufitki dachowej, izolacji stropu.
W/w roboty budowlane zostan± udzielone na podstawie odrêbnej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Okres gwarancji i rêkojmi – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia, mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunki dotycz±ce:a) w zakresie posiadanego do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- 2 (dwie) roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie dachu na jednym obiekcie za kwotê nie mniejsz±, ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych brutto));
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
- 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (pe³ni±c± rolê Kierownika robót). Kierownik robót musi wykazaæ siê minimum 5 letnim do¶wiadczeniem na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych, w tym w zakresie co najmniej jednego zadania o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto, za jedn± budowê/rozbudowê/przebudowê/remont, a tak¿e posiadaæ za¶wiadczenie w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego o cz³onkostwie.
- 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (pe³ni±c± rolê Kierownika robót). Kierownik robót musi wykazaæ siê minimum 5 letnim do¶wiadczeniem na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót przy robotach instalacji elektrycznej, w tym w zakresie co najmniej jednego zadania o warto¶ci nie mniejszej, ni¿ 100 000,00 z³ brutto, a tak¿e posiadaæ za¶wiadczenie w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego o cz³onkostwie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ zakres czynno¶ci, które bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3,
3. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3a do SWZ;
4. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 8.1 oraz 8.2 SWZ – wzór o¶wiadczenia, stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub nadal s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane (by³y wykonane nale¿ycie) by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania),
2. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania wskazane w pkt 7.2.4b) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z formularzem ofertowym, wykonawca sk³ada:1. Prawid³owo wype³niony Formularz oferty.
2. O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1,
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ zakres czynno¶ci, które bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3,
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
5. Pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest z³o¿yæ dowody, i¿ realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3,
7. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:33 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci trzy tysi±ce z³otych 0/100)
przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci /Dz. U. z 2024 r. poz. 419/
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania, nale¿y do³±czyæ do oferty odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia wskazanych w zdaniu 1 dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i do³±cz± do oferty pe³nomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta, obejmuj±ce umocowanie w wy¿ej opisanym zakresie (lub ci±g pe³nomocnictw).
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ zakres czynno¶ci, które bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian okre¶lone zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik nr 5.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje wizjê lokaln± dla Wykonawców, która odbêdzie siê na terenie planowanej inwestycji, ul. Unii Europejskiej 1, 05-090 Raszynw dniu 30.06.2025 r. o godz. 11:00.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podzia³em na zadania
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego
- Przebudowa Alei Krakowskiej w zakresie budowy ¶cie¿ki pieszo-rowerowej - odcinek od ul. Falenckiej do ul. Reja: Etap 1 - od ul. Falenckiej do przej¶cia dla pieszych w kierunku ronda na Placu Szwedzkim
- Pobór próbek aparatu asymilacyjnego z drzew stoj±cych na 133 Sta³ych Powierzchniach Obserwacyjnych II rzêdu (SPO II) monitoringu lasów na terenie Polski
- Budowa sieci wodoci±gowej w ul. ¯wirowej w Pucha³ach oraz ulicach: ¯wirowa, Zdrojowa, Soko³owska, Ku S³oñcu w Wypêdach
- Modernizacja o¶wietlenia ulicznego w Gminie Raszyn
wiêcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Ko³biel
- "Utworzenie Izby Przyjêæ dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego O¶rodka Onkologii Dzieciêcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w £odzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w £odzi"
- Dostawa i monta¿ agregatów pr±dotwórczych
- "Zwiêkszenie dostêpno¶ci toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Chrzanów Czwarty"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Dzia³kach"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.