Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: zakup sprzętu jednorazowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Jolanta Kowalska-Oszast tel.81 760-41-27 jola.oszast@osk.lublin.pl, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, fax (081) 744 14 64, e-mail: osk@free.med.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.osk.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu jednorazowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Okręgowy szpital Kolejowy SP ZOZ w Lublinie 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu jednorazowego, podzielonego na 9 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: szczegółowo określono w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 9 pakietów o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust.8 prawa zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i zaświadczeniach dołączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust. 1 ustawy prawo zamowień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej 3. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o nie podleganiu obowiązkowi posiadania koncesji lub zezwolenia. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski - deklarację zgodności CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasy oferowanego produktu, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. 8. Kopie stron z katalogów lub materiałów informacyjnych wskazujące na oferowany asortyment. 9. Próbki w Pakiecie I,II,III i IV
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za SIWZ pobrany bezpośrednio u zamawiającego - opłata w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 11:30, Sala Konferencyjna Okręgowego Szpitala Kolejowego w Lublinie, ul. Kruczkowskiego 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Strzykawki, przyrządy do infuzji i transfuzji. 1) Krótki opis: Strzykawki, przyrządy do infuzji i transfuzji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 13 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane próbki w ilości 5 szt. do kazdej pozycji CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Igły iniekcyjne. 1) Krótki opis: igły iniekcyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane probki w ilości 5 szt. z jednej wybranej pozycji CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Kaniule dożylne. 1) Krótki opis: kaniule dożylne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane probki w ilości 5 szt. do każdej pozycji CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Igły podpajęczynowe, igły TUCHY. 1) Krótki opis: Igły podpajęczynowe, igły TUCHY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane próbki w ilości 3 szt. do kazdej pozycji CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Środki do sterylizacji. 1) Krótki opis: środki do sterylizacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Serwety, obłożenia urologiczne. 1) Krótki opis: Serwety, obłożenia urologiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Sprzęt ogólnomedyczny. 1) Krótki opis: sprzęt ogólnomedyczny cz.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 18 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Sprzęt ogólnomedyczny. 1) Krótki opis: Sprzęt ogólnomedyczny cz.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Folie operacyjne. 1) Krótki opis: folie operacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





