eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProdukcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430123913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obywatelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-092

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuplublin.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d7e8fb-7df5-49f4-bcb3-45c88016304d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00619797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092072/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Produkcja programu/spotu/audycji telewizyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I” w ramach Działania 9.3. Wsparcie instytucji rynku pracy, (Typ 3) Prowadzenie, publikowanie i upowszechnianie badań i analiz dotyczących sytuacji na regionalnym i lokalnym rynku pracy w ramach regionalnego obserwatorium rynku pracy, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1238295

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1238295
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor co najmniej dwurdzeniowy o
częstotliwości taktowania nie gorszej niż 2,4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje z aktualnym wsparciem technicznym producenta,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa- sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf),
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję ponadto, że:
1. Administratorem danych osobowych wykonawców jest Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email
ochronadanych@wup.lublin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą prawo zamówień publicznych, w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
4. Odbiorcami danych osobowych wykonawców mogą być/będą podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi związane z
obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i
operatorzy telekomunikacyjni, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ustawy Pzp, a także innym właściwym organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem oraz jeśli dotyczy:
Instytucja Zarządzająca programem Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w zakresie niezbędnym do realizacji zadań
Instytucji Zarządzającej, o czym mówi art. 90 ust. 2 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze
środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. poz. 1079, z późn.zm.) oraz upoważnione podmioty realizujące
kontrole i audyty programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
5. Dane osobowe wykonawców będą przechowywane, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami o archiwizacji, lub w terminie określonym w Umowie o
dofinansowanie projektu.
6. W odniesieniu do danych osobowych wykonawców decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
7. Wykonawcy posiadają:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich
dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje wykonawcom:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych wykonawców jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.41.2025. JŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i emisja programów telewizyjnych o charakterze informacyjnym, obejmującej swym zasięgiem całe województwo lubelskie, w ramach kampanii dot. projektu pt. „Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I” w ramach Działania 9.3. Wsparcie instytucji rynku pracy, (Typ 3) Prowadzenie, publikowanie i upowszechnianie badań i analiz dotyczących sytuacji na regionalnym i lokalnym rynku pracy w ramach regionalnego obserwatorium rynku pracy, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92221000-6 - Usługi produkcji telewizyjnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92220000-9 - Usługi telewizyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas emisji programu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujące warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

2.4.1.
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na przygotowaniu i zrealizowaniu (wyprodukowaniu) na podstawie scenariusza programu telewizyjnego o tematyce społecznej trwającego min. 8 minut, który następnie został wyemitowany w telewizji *. Zamawiający wymaga aby wśród wykazanych usług była co najmniej 1 usługa o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto
*wykonawca nie jest zobowiązany w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu do wykazania się usługą emisji programu, a jedynie usługą przygotowania i zrealizowania (wyprodukowania) na podstawie scenariusza programu telewizyjnego, który został wyemitowany w telewizji.
2.4.2.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia następującymi osobami:
2.4.2.1. Scenarzysta – 1 osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów scenariuszy do programów telewizyjnych. Scenarzysta w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przygotowywał minimum 3 scenariusze o tematyce społecznej na podstawie, których zrealizowano programy telewizyjne;
2.4.2.2. Montażysta – 1 osoba posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w montażu programów lub audycji telewizyjnych;
2.4.2.3. Producent – 1 osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji i produkcji materiałów audiowizualnych (np. filmów, reportaży, programów telewizyjnych, spotów społecznych). Producent zrealizował co najmniej 2 projekty audiowizualne (tj. produkcja filmów, reportaży, programów telewizyjnych, spotów społecznych) o długości co najmniej 8 minut.

Zamawiający zastrzega, że jedna osoba wskazana na potwierdzenie warunku udziału postępowaniu może pełnić tyko jedną funkcję.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych, tj.:
a) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez te osoby czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 6 do SWZ.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących przypadkach:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów wykonania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 lipca 2026 r. w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego trwających dłużej niż 7 dni roboczych lub w przypadku niedostępności osób w okresie realizacji ujętych w scenariuszu danego programu (np. okres wakacyjny, ferii, przerw świątecznych i utrudnienia z tym związane w pozyskaniu przez Wykonawcę), nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie realizacji umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana terminu nastąpi o okres trwania przeszkody;
2) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej (na przykład: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, zaprzestania, wstrzymania produkcji sprzętu/akcesoriów przez producenta lub organy do tego upoważnione) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku zmiana terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o 30 dni;
4) Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku podjęcia decyzji u Zamawiającego lub Wykonawcy o wystawianiu i udostępnianiu faktur ustrukturyzowanych w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF);
5) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany osób wchodzących w skład zespołu oraz zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy zachowaniu trybu określonego w § 6 ust. 2 i § 8 ust.1 umowy.
2. W każdym z przypadków określonych w ust. 1 Strony są uprawnione do dokonania zmiany umowy. Postanowienia w ust. 1 niniejszego paragrafu nie są samoistnym źródłem obowiązku którejkolwiek ze Stron do wyrażenia zgody na dokonanie tych zmian, nawet, jeśli spełniły się przesłanki, od których uzależnione jest powstanie możliwości dokonania zmiany umowy.
3. Poza przypadkami określonymi w niniejszym paragrafie zmiany umowy możliwe są w przypadkach przewidzianych w ustawie p.z.p.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w drodze aneksu do umowy.
5. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy Strona zainteresowana przekazuje drugiej Stronie wniosek na piśmie na adresy wskazane w umowie wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Wniosek powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Strona zainteresowana dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich dokumentów uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku wraz z uzasadnieniem żądania zmiany umowy, druga Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy.
6. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych teleadresowych;
2) danych rejestrowych, będących następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy;
3) danych osób wskazanych w § 4 ust. 2 umowy;
4) danych, o których mowa w § 7 ust. 15 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1238295

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: 120 dni roboczych od zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.