eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSzkolenie dla kadry dydaktycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Częstochowa: Szkolenie dla kadry dydaktycznej
Numer ogłoszenia: 84723 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla kadry dydaktycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla kadry dydaktycznej z AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacj - 36 godzin lekcyjnych; Szkolenie dla kadry dydaktycznej z INVENTOR - poziom podstawowy - 36 godzin lekcyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Plan Rozwoju Politechniki Częstochowskiej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Numer Projektu: POKL.04.01.01.-00-59/08.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Politechniki Częstochowskiej pod nazwą AutoCAD - obsługa programu i podstawy tworzenia dokumentacji. 2. Termin realizacji szkolenia: zakończenie nie później niż do 30.06.2012 r. 3. Całkowity wymiar godzinowy kursu - 36 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minutowa). 4. Liczba uczestników: 20 pracowników (2 x 10 pracowników). 5. Liczba grup: 2. 6. Wymiar kursu: 18 godz./grupa - (2 dni na grupę, w układzie sobota / niedziela). 7. Forma zajęć: wykłady i ćwiczenia. 8. Miejsce szkolenia: Politechnika Częstochowska. 9. Zaliczenie: egzamin końcowy. 10. Wykonawca powinien być zarejestrowanym licencjobiorcą oprogramowania firmy Autodesk. 11. Szkolenie powinno być realizowane z wykorzystaniem wersji oprogramowania nie starszej niż 2011. 12. Po zawarciu umowy Zamawiający przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji kursu po konsultacji z Wykonawcą, reprezentowanym przez Koordynatora ds. szkoleń, stypendiów i EFE. Przy ustalaniu harmonogramu kursu będą brane pod uwagę plany zajęć, tak by umożliwić wzięcie udziału w zajęciach wszystkim pracownikom. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę do przeprowadzenia zajęć wraz z ze sprzętem komputerowym. 14. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zainstalowanie na czas szkolenia, we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach komputerowych, oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, - sprawdzanie list obecności uczestników projektu każdorazowo podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, - dokumentowanie ww. czynności wyłącznie na opracowanych i stosowanych w projekcie formularzach oraz ich zwrot do Biura Projektu w terminie do 7 dni od daty ukończenia kursu, - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, które nie odbyły się w zaplanowanym terminie z przyczyn obiektywnych (np. godziny rektorskie, itp.), w innym terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą a grupą ćwiczeniową oraz przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi ds. szkoleń, stypendiów i EFE w celu zamieszczenia stosownej informacji na stronie internetowej projektu, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył egzamin wewnętrzny z wynikiem pozytywnym, Certyfikatu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (Authorized Training Center Autodesk), a jego kserokopię przekazanie Zamawiającemu. 15. W ramach zamówienia należy uwzględnić następujący program ramowy kursu: - Środowisko pracy programu AutoCAD. - Szablon rysunkowy. - Określanie współrzędnych. - Podstawowe obiekty (linia, okrąg, łuk). - Lokalizacja względem obiektów. - Edycja obiektów. - Ustalanie widoków. - Obiekty zaawansowane (polilinia, kreskowanie, tekst). - Wymiarowanie obiektów. - Drukowanie rysunków. Szkolenie dla kadry dydaktycznej z AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacj - 36 godzin lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INVENTOR - poziom podstawowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Politechniki Częstochowskiej pod nazwą INVENTOR - poziom podstawowy. 2. Termin realizacji szkolenia: Zakończenie nie później niż do 30.06.2012 r. 3. Całkowity wymiar godzinowy kursu - 36 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minutowa). 4. Liczba uczestników: 22 pracowników (2 x 11 pracowników). 5. Liczba grup: 2. 6. Wymiar kursu: 18 godz./grupa - (2 dni na grupę, w układzie sobota/niedziela). 7. Forma zajęć: wykłady i ćwiczenia. 8. Miejsce szkolenia: Politechnika Częstochowska. 9. Zaliczenie: egzamin końcowy. 10. Wykonawca powinien być zarejestrowanym licencjobiorcą oprogramowania firmy Autodesk. 11. Szkolenie powinno być realizowane z wykorzystaniem wersji oprogramowania nie starszej niż 2011. 12. Po zawarciu umowy Zamawiający przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji kursu po konsultacji z Wykonawcą, reprezentowanym przez Koordynatora ds. szkoleń, stypendiów i EFE. Przy ustalaniu harmonogramu kursu będą brane pod uwagę plany zajęć, tak by umożliwić wzięcie udziału w zajęciach wszystkim pracownikom. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę do przeprowadzenia zajęć wraz z ze sprzętem komputerowym. 14. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zainstalowanie na czas szkolenia, we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach komputerowych, oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, - sprawdzanie list obecności uczestników projektu każdorazowo podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, - dokumentowanie ww. czynności wyłącznie na opracowanych i stosowanych w projekcie formularzach oraz ich zwrot do Biura Projektu w terminie do 7 dni od daty ukończenia kursu, - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, które nie odbyły się w zaplanowanym terminie z przyczyn obiektywnych (np. godziny rektorskie, itp.), w innym terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą a grupą ćwiczeniową oraz przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi ds. szkoleń, stypendiów i EFE w celu zamieszczenia stosownej informacji na stronie internetowej projektu, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył egzamin wewnętrzny z wynikiem pozytywnym, Certyfikatu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (Authorized Training Center Autodesk), a jego kserokopię przekazanie Zamawiającemu. 15. W ramach zamówienia należy uwzględnić następujący program ramowy kursu: A. Środowisko pracy programu INVENTOR. B. Komunikowanie się użytkownika z programem INVENTOR. C. Tworzenie części. D. Edycja części. E. Obliczanie własności fizycznych części. F. Korzystanie z bibliotek elementów parametrycznych. G. Tworzenie i edycja zespołów. H. Obliczanie parametrów fizycznych zespołów. I. Wydruk w formie rzutów płaskich. Szkolenie dla kadry dydaktycznej z INVENTOR - poziom podstawowy - 36 godzin lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.