Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Częstochowa: Szkolenie dla kadry dydaktycznej
Numer ogłoszenia: 84723 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla kadry dydaktycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla kadry dydaktycznej z AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacj - 36 godzin lekcyjnych; Szkolenie dla kadry dydaktycznej z INVENTOR - poziom podstawowy - 36 godzin lekcyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Plan Rozwoju Politechniki Częstochowskiej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Numer Projektu: POKL.04.01.01.-00-59/08.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Politechniki Częstochowskiej pod nazwą AutoCAD - obsługa programu i podstawy tworzenia dokumentacji. 2. Termin realizacji szkolenia: zakończenie nie później niż do 30.06.2012 r. 3. Całkowity wymiar godzinowy kursu - 36 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minutowa). 4. Liczba uczestników: 20 pracowników (2 x 10 pracowników). 5. Liczba grup: 2. 6. Wymiar kursu: 18 godz./grupa - (2 dni na grupę, w układzie sobota / niedziela). 7. Forma zajęć: wykłady i ćwiczenia. 8. Miejsce szkolenia: Politechnika Częstochowska. 9. Zaliczenie: egzamin końcowy. 10. Wykonawca powinien być zarejestrowanym licencjobiorcą oprogramowania firmy Autodesk. 11. Szkolenie powinno być realizowane z wykorzystaniem wersji oprogramowania nie starszej niż 2011. 12. Po zawarciu umowy Zamawiający przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji kursu po konsultacji z Wykonawcą, reprezentowanym przez Koordynatora ds. szkoleń, stypendiów i EFE. Przy ustalaniu harmonogramu kursu będą brane pod uwagę plany zajęć, tak by umożliwić wzięcie udziału w zajęciach wszystkim pracownikom. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę do przeprowadzenia zajęć wraz z ze sprzętem komputerowym. 14. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zainstalowanie na czas szkolenia, we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach komputerowych, oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, - sprawdzanie list obecności uczestników projektu każdorazowo podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, - dokumentowanie ww. czynności wyłącznie na opracowanych i stosowanych w projekcie formularzach oraz ich zwrot do Biura Projektu w terminie do 7 dni od daty ukończenia kursu, - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, które nie odbyły się w zaplanowanym terminie z przyczyn obiektywnych (np. godziny rektorskie, itp.), w innym terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą a grupą ćwiczeniową oraz przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi ds. szkoleń, stypendiów i EFE w celu zamieszczenia stosownej informacji na stronie internetowej projektu, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył egzamin wewnętrzny z wynikiem pozytywnym, Certyfikatu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (Authorized Training Center Autodesk), a jego kserokopię przekazanie Zamawiającemu. 15. W ramach zamówienia należy uwzględnić następujący program ramowy kursu: - Środowisko pracy programu AutoCAD. - Szablon rysunkowy. - Określanie współrzędnych. - Podstawowe obiekty (linia, okrąg, łuk). - Lokalizacja względem obiektów. - Edycja obiektów. - Ustalanie widoków. - Obiekty zaawansowane (polilinia, kreskowanie, tekst). - Wymiarowanie obiektów. - Drukowanie rysunków. Szkolenie dla kadry dydaktycznej z AutoCAD - obsługa i podstawy tworzenia dokumentacj - 36 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INVENTOR - poziom podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Politechniki Częstochowskiej pod nazwą INVENTOR - poziom podstawowy. 2. Termin realizacji szkolenia: Zakończenie nie później niż do 30.06.2012 r. 3. Całkowity wymiar godzinowy kursu - 36 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minutowa). 4. Liczba uczestników: 22 pracowników (2 x 11 pracowników). 5. Liczba grup: 2. 6. Wymiar kursu: 18 godz./grupa - (2 dni na grupę, w układzie sobota/niedziela). 7. Forma zajęć: wykłady i ćwiczenia. 8. Miejsce szkolenia: Politechnika Częstochowska. 9. Zaliczenie: egzamin końcowy. 10. Wykonawca powinien być zarejestrowanym licencjobiorcą oprogramowania firmy Autodesk. 11. Szkolenie powinno być realizowane z wykorzystaniem wersji oprogramowania nie starszej niż 2011. 12. Po zawarciu umowy Zamawiający przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji kursu po konsultacji z Wykonawcą, reprezentowanym przez Koordynatora ds. szkoleń, stypendiów i EFE. Przy ustalaniu harmonogramu kursu będą brane pod uwagę plany zajęć, tak by umożliwić wzięcie udziału w zajęciach wszystkim pracownikom. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę do przeprowadzenia zajęć wraz z ze sprzętem komputerowym. 14. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zainstalowanie na czas szkolenia, we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach komputerowych, oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, - sprawdzanie list obecności uczestników projektu każdorazowo podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, - dokumentowanie ww. czynności wyłącznie na opracowanych i stosowanych w projekcie formularzach oraz ich zwrot do Biura Projektu w terminie do 7 dni od daty ukończenia kursu, - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, które nie odbyły się w zaplanowanym terminie z przyczyn obiektywnych (np. godziny rektorskie, itp.), w innym terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą a grupą ćwiczeniową oraz przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi ds. szkoleń, stypendiów i EFE w celu zamieszczenia stosownej informacji na stronie internetowej projektu, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych, - wydanie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył egzamin wewnętrzny z wynikiem pozytywnym, Certyfikatu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (Authorized Training Center Autodesk), a jego kserokopię przekazanie Zamawiającemu. 15. W ramach zamówienia należy uwzględnić następujący program ramowy kursu: A. Środowisko pracy programu INVENTOR. B. Komunikowanie się użytkownika z programem INVENTOR. C. Tworzenie części. D. Edycja części. E. Obliczanie własności fizycznych części. F. Korzystanie z bibliotek elementów parametrycznych. G. Tworzenie i edycja zespołów. H. Obliczanie parametrów fizycznych zespołów. I. Wydruk w formie rzutów płaskich. Szkolenie dla kadry dydaktycznej z INVENTOR - poziom podstawowy - 36 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa czytnika termoluminescencyjnego /optycznie stymulowanej luminescencji (TL/OSL) z trybem radioluminescencji (RL) wraz z montażem
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Urząd w Ogrodzieńcu
- Zamówienie na zakup e-usług publicznych oraz rozbudowę platformy informatycznej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania (...)
- Wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Gniezno" w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Działanie 1.4 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT
- Platforma edukacyjna do zajęć z programowania dla 172 uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście i Gminie Jabłonowo Pomorskie - Etap II.
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





