eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Dąbrowa Górnicza: Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 84615 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45779 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad realizacją zadań drogowych będących w kompetencjach Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, wykonywanych w ramach umów z poszczególnymi wykonawcami, w szczególności: 1.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i infrastruktury pasa drogowego w Gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi: a) usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków w nawierzchniach jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego, b) przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania, c) usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym d) prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty) e) odtwarzanie poboczy dróg, f) przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego g) przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp. h) frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni, i) utwardzanie dróg dojazdowych, j) wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych , k) roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - k) jak na przykład: - likwidacje lub przekładki niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego, - przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych, - karczowanie lub frezowanie pni. Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie dwóch umów: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządca jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec. - nr ZP.WKD.272.14.2012 - wartość brutto: 15.883.265,52 PLN, - czas realizacji: 23.04.2012r. - 23.04.2016r. ; Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta w Dąbrowie Górniczej w dzielnicach: Łosień, Łęka, Okradzionów, Błędów, Ząbkowice, Ujejsce, Strzemieszyce, Trzebiesławice, Tucznawa - nr ZP.WKD.272.57.2011 - wartość brutto: 12.714.496,68 PLN, - czas realizacji: 28.09.2011r. - 28.09.2015r. 1.2 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z renowacją rowów odwadniających oraz zbieraniem nadmiarów ziemi z poboczy dróg, w których zakres szczególności wchodzi: a) czyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna rowu b) czyszczenie poboczy rowów c) umacnianie skarp płytami ażurowymi d) umacnianie dna rowów korytkami betonowymi e) umacnianie skarp i dna rowów płytkami f) czyszczenie przepustów z namułu g) wykonywanie przepustów rurowych wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami h) humusowanie i obsiewanie skarp mieszanką traw i) ścinanie poboczy wraz z ręcznym plantowaniem j) wykonywanie przykanalików i studzienek ściekowych. Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie umowy: Renowacja rowów odwadniających oraz zbieranie nadmiarów ziemi z poboczy dróg na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. - nr ZP.WKD.271.4.124.2011 - wartość brutto: 3.025.988,45 PLN, - czas realizacji 15.02.2012r. - 15.02.2015r. 1.3. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi w związku z zadaniem pn.: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 260 z późn. zm.), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym, w których zakres w szczególności wchodzi: - naprawa zniszczonych, uszkodzonych nawierzchni znajdujących w obrębie pasa drogowego (np. jezdni, chodników, poboczy) powodujących zagrożenia w ruchu. Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 260 z późn. zm.), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. - nr : ZP.WKD.272.44.2012, - wartość brutto: 22.687.979,27 PLN w tym: 6.000.000 PLN na roboty budowlane związane z remontami nawierzchni znajdujących się w obrębie pasa drogowego, - czas realizacji 20.07.2012r. - 19.07.2015r. 1.4. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami realizowanymi w związku z umową pn.: Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej znajdującej się w gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi: a) dokonywanie kontrolnych obchodów sieci w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, b) przegląd kanałów zamkniętych, odkrytych, wylotów do cieków, studni, wpustów ulicznych, pompowni, polegające na sprawdzeniu ich drożności oraz stanu technicznego bezpośrednio w czasie obchodu, c) przegląd przy pomocy kamer TV odcinków sieci na zlecenie pisemne lub telefoniczne Zamawiającego. Na podstawie danych z monitoringu TV ustalany będzie niezbędny zakres prac remontowych siec, d) czyszczenie kanałów zamkniętych przy użyciu sprzętu zmechanizowanego w tym wielofunkcyjnych samochodów do czyszczenia ciśnieniowego kanałów i wpustów. Przy użyciu samochodów do ciśnieniowego czyszczenia należy czyścić następujące obiekty i urządzenia miejskiej sieci kanalizacji deszczowej: - kanały deszczowe i ogólnospławne, - komory i studnie rewizyjne, - studnie osadnikowe wpustów, - przepompownię ścieków deszczowych, e) usuwanie powstałych zatorów oraz wycinaniem korzeni w kanałach na zlecenie pisemne bądź telefoniczne Zamawiającego, f) czyszczenie studzienek i wpustów ulicznych wraz z wywozem nieczystości, w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz .21 z późn. zm), g) zapewnienie prawidłowego ułożenia włazów i przykryć wpustów ulicznych wraz z bieżącym ich uzupełnianiem w przypadku ich braku oraz wymianą w przypadku uszkodzeń (koszt materiałów pokrywa Zamawiający po przedstawieniu listy uzupełnionych elementów w poszczególnych kwartałach roku), h) czyszczenie krat zainstalowanych na przepustach, kanałów odkrytych wraz z odwozem wydobytego odpadu w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz .21 z późn. zm.), i) usuwanie awarii kanalizacyjnych powodujących niedrożność przepływu, j) konserwacja kanalizacji i obiektów w zakresie budowlanym, uzgodnionym uprzednio z Zamawiającym polegającym np. na uszczelnianiu połączeń, naprawie miejsc uszkodzonych w kanałach, studzienkach i wpustach, k) zgłaszanie Zamawiającemu zakłóceń pracy sieci wraz z załączoną do nich dokumentacją fotograficzną miejsca, w którym wystąpiły awarie czy zakłócenia, l) usuwanie usterek na kanalizacji zgłaszanych przez mieszkańców, m) usuwanie awarii związanych z nieprawidłowym działaniem sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej , powodującym zagrożenie lub poważne uciążliwości dla mieszkańców, n) prowadzenie prac związanych z uzgadnianiem dokumentacji i uczestnictwo w odbiorach nowo budowanych sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej. Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy: Eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej na terenie gminy Dąbrowa Górnicza - nr : ZP.WKD.272.40.2013 - wartość brutto: 5.510.400,00 zł. - czas realizacji: 27.08.2013r. - 27.08.2016r. 1.5. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości wykonywania w/w zadań nadzór budowlany będzie sprawowany także nad realizacją zadań drogowych wykonywanych na podstawie umów, które na analogiczny przedmiot i zakres zostaną zawarte w przyszłości i będą obowiązywać po upływie ważności aktualnych umów. 2. Określanie i uzgadnianie z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii planowanych do realizacji robót. 3. Opracowanie przedmiarów robót dla planowanych do realizacji robót. 4. Określanie zakresu rzeczowego zlecanych do realizacji robót. 5. Udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań, których przedmiotem są zadania Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. 6. Udział w wizjach lokalnych dotyczących wnoszonych pism do tutejszego Wydziału, 7. Uczestnictwo w odbiorach robót zadań realizowanych w pasie drogowym ulic będących w zarządzie Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej. 8. Przygotowanie warunków technicznych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji projektowej na odprowadzenie wód opadowych do przydrożnych rowów. 9. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 10. Wykaz umów, których dotyczy sprawowanie nadzoru budowlanego stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. 10.1 Wykaz będzie aktualizowany na drodze aneksu w momencie wygaśnięcia lub zawarcia umowy na realizację zadań drogowych. 11.W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) świadczenia czynności stanowiących przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. 7.30-15.30. W w/w godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego nadzoru budowlanego. b) o ile wystąpi taka konieczność, w sytuacji awaryjnej, realizowania przedmiotu umowy również na wydłużonej zmianie, jak również w dni wolne nie wymienione w ppkt. a). W okresie realizacji umowy są to sytuacje sporadyczne, Zamawiający zakłada, że w ciągu miesiąca w czasie realizacji niniejszej umowy mogą wystąpić około 4 razy. c) Wykonawca winien dysponować własnym środkiem transportu i łączności, których użycie należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. 12. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na jego żądanie dokumenty związane z realizacją zadań będących przedmiotem niniejszej umowy. 13.Uprawnienia, zakres i obowiązki przy sprawowaniu nadzoru budowlanego dotyczącego pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego regulują obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). 14. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600.000,00 zł. w okresie obowiązywania umowy. 15. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. INFORMACJA DODATKOWA: Z postępowania wykluczono dwóch wykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prokom Construction Sp. z o. o., ul. Spółdzielcza 2, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 261252,00

  • Oferta z najniższą ceną: 261252,00 / Oferta z najwyższą ceną: 952020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.