eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Gdańsk: Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 8441 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245725 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 75.25.11.10-4 usługi ochrony przeciwpożarowej, 50.80.00.00-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenia poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy wykaz obiektów z wyszczególnieniem ilości urządzeń systemów oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowych wyłączników prądu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Pomiary instalacji oświetlenia awaryjnego, należy przeprowadzać zgodnie z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach. 5. Zakres czynności pomiarowych powinien obejmować m.in: 1) określenie średniego natężenia oświetlenia wzdłuż środkowej linii dróg ewakuacyjnych, 2) określenie natężenia oświetlenia na centralnym pasie dróg ewakuacyjnych, 3) wykonanie pomiarów w odpowiedniej ilości punktów pomiarowych, jednocześnie sprawdzając równomierność oświetlenia, 4) sprawdzenie olśnienia przeszkadzającego, 5) sprawdzenie wskaźnika oddawania barw, 6) sprawdzenie czasu działania oświetlenia ewakuacyjnego, 7) sprawdzenie parametrów opraw przy włączeniu - czas uzyskania 50% i 100% parametrów znamionowych. 6. Pomiary należy wykonać na drogach ewakuacyjnych i w strefach otwartych. 7. Wykonawca winien przeprowadzić pomiary urządzeniami pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i certyfikaty kalibracji wydane przez uprawnione laboratorium. Wszystkie pomiary natężenia oświetlenia należy wykonywać miernikiem z korekcją cosinusową i fotopową V(Lambda). Miernik powinien mieć tolerancję błędu nie przekraczającą 10%. 8. Przeciwpożarowe wyłączniki prądu należy poddać konserwacji i testom z uwzględnieniem: 1) wymagań technicznych dotyczących konserwacji określonych w dokumentacji projektowej, 2) dokumentacji techniczno-ruchowej poszczególnych urządzeń i elementów, 3) instrukcji obsługi, opracowanych przez producentów, 4) zasad wymienionych w niniejszym rozdziale, 5) współdziałania z innymi urządzeniami przeciwpożarowymi w sposób określony w scenariuszu pożarowym. 9. Wykonawca winien dokonywać wpisów do dziennika pracy i eksploatacji instalacji oświetlenia awaryjnego, w którym powinien potwierdzać wykonywane próby i badania. 10. Wpisy w dzienniku pracy i eksploatacji instalacji oświetlenia awaryjnego powinny zawierać w szczególności: 1) daty i czasy prowadzonych czynności, 2) datę, czas i opis wystąpienia każdego uszkodzenia, 3) szczegóły sprawdzeń i wykonane badania okresowe, 4) stan urządzenia po przeprowadzeniu czynności, 5) podpis osoby odpowiedzialnej za stan techniczny urządzenia. 11. Wykonawca ma obowiązek informować administratorów budynków UG na bieżąco o wszelkich problemach związanych z niewłaściwym działaniem instalacji oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowych wyłączników prądu. 12. Podczas czynności kontrolnych i pomiarowych powinien współdziałać z konserwatorami systemów sygnalizacji pożarowej i Samodzielną Sekcją Głównego Energetyka i Automatyka Uniwersytetu Gdańskiego. 13. Harmonogram pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenia poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od podpisania umowy i stanowić będzie załącznik nr 3 do umowy. 14. Wykonawca po zakończeniu czynności pomiarowych instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzeniu poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu, wykona i dostarczy po trzy egzemplarze dokumentacji popomiarowej każdego obiektu wraz z podpisanymi (przez administratorów poszczególnych budynków) protokołami pomiarów i testów. Dokumentacje wraz z protokołami należy wykonać i dostarczyć w terminie do 21 dni od dnia zakończenia pomiarów i sprawdzeń w danym budynku. Dokumentacje i protokoły należy dostarczyć do Samodzielnej Sekcji Głównego Energetyka i Automatyka Uniwersytetu Gdańskiego. 15. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej budynków w dniu 25.11.2013 r. Zebranie chętnych do odbycia wizji wyznacza się na godz. 09:00 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57, koło portierni. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości punktów pomiarowych, wymienionych w załączniku nr 1b, maksymalnie o 20%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-Mar Kaczorowski Marek, ul. Floriańska 38, 59-620 Gryfów Śląski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99994,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27306,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9247,63 / Oferta z najwyższą ceną: 36777,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.