eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Gdańsk: Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 245725 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenie poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 75.25.11.10-4 usługi ochrony przeciwpożarowej, 50.80.00.00-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenia poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy wykaz obiektów z wyszczególnieniem ilości urządzeń systemów oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowych wyłączników prądu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Pomiary instalacji oświetlenia awaryjnego, należy przeprowadzać zgodnie z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach. 5. Zakres czynności pomiarowych powinien obejmować m.in: 1) określenie średniego natężenia oświetlenia wzdłuż środkowej linii dróg ewakuacyjnych, 2) określenie natężenia oświetlenia na centralnym pasie dróg ewakuacyjnych, 3) wykonanie pomiarów w odpowiedniej ilości punktów pomiarowych, jednocześnie sprawdzając równomierność oświetlenia, 4) sprawdzenie olśnienia przeszkadzającego, 5) sprawdzenie wskaźnika oddawania barw, 6) sprawdzenie czasu działania oświetlenia ewakuacyjnego, 7) sprawdzenie parametrów opraw przy włączeniu - czas uzyskania 50% i 100% parametrów znamionowych. 6. Pomiary należy wykonać na drogach ewakuacyjnych i w strefach otwartych. 7. Wykonawca winien przeprowadzić pomiary urządzeniami pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i certyfikaty kalibracji wydane przez uprawnione laboratorium. Wszystkie pomiary natężenia oświetlenia należy wykonywać miernikiem z korekcją cosinusową i fotopową V(Lambda). Miernik powinien mieć tolerancję błędu nie przekraczającą 10%. 8. Przeciwpożarowe wyłączniki prądu należy poddać konserwacji i testom z uwzględnieniem: 1) wymagań technicznych dotyczących konserwacji określonych w dokumentacji projektowej, 2) dokumentacji techniczno-ruchowej poszczególnych urządzeń i elementów, 3) instrukcji obsługi, opracowanych przez producentów, 4) zasad wymienionych w niniejszym rozdziale, 5) współdziałania z innymi urządzeniami przeciwpożarowymi w sposób określony w scenariuszu pożarowym. 9. Wykonawca winien dokonywać wpisów do dziennika pracy i eksploatacji instalacji oświetlenia awaryjnego, w którym powinien potwierdzać wykonywane próby i badania. 10. Wpisy w dzienniku pracy i eksploatacji instalacji oświetlenia awaryjnego powinny zawierać w szczególności: 1) daty i czasy prowadzonych czynności, 2) datę, czas i opis wystąpienia każdego uszkodzenia, 3) szczegóły sprawdzeń i wykonane badania okresowe, 4) stan urządzenia po przeprowadzeniu czynności, 5) podpis osoby odpowiedzialnej za stan techniczny urządzenia. 11. Wykonawca ma obowiązek informować administratorów budynków UG na bieżąco o wszelkich problemach związanych z niewłaściwym działaniem instalacji oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowych wyłączników prądu. 12. Podczas czynności kontrolnych i pomiarowych powinien współdziałać z konserwatorami systemów sygnalizacji pożarowej i Samodzielną Sekcją Głównego Energetyka i Automatyka Uniwersytetu Gdańskiego. 13. Harmonogram pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzenia poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od podpisania umowy i stanowić będzie załącznik nr 3 do umowy. 14. Wykonawca po zakończeniu czynności pomiarowych instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sprawdzeniu poprawności i funkcjonalności działania przeciwpożarowych wyłączników prądu, wykona i dostarczy po trzy egzemplarze dokumentacji popomiarowej każdego obiektu wraz z podpisanymi (przez administratorów poszczególnych budynków) protokołami pomiarów i testów. Dokumentacje wraz z protokołami należy wykonać i dostarczyć w terminie do 21 dni od dnia zakończenia pomiarów i sprawdzeń w danym budynku. Dokumentacje i protokoły należy dostarczyć do Samodzielnej Sekcji Głównego Energetyka i Automatyka Uniwersytetu Gdańskiego. 15. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej budynków w dniu 25.11.2013 r. Zebranie chętnych do odbycia wizji wyznacza się na godz. 09:00 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57, koło portierni. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości punktów pomiarowych, wymienionych w załączniku nr 1b, maksymalnie o 20%..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego), zrealizowanych na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł netto każda. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższe warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 4. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania dysponowaniem następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) co najmniej dwoma osobami z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI, Grupy 1 pkt. 2 - napięcie nie wyższe niż 1 kV oraz pkt. 10 aparatura kontrolno - pomiarowa, b) co najmniej jedną osobą z aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU, Grupy 1 pkt. 2 - napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz pkt. 10 - aparatura kontrolno - pomiarowa. (może być to jedna z dwóch osób wymienionych w ppkt. a). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższe warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 4. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz potwierdzający wykonanie/wykonywanie, co najmniej dwóch głównych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego), zrealizowanych na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł. netto każda z podaniem wartości, przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 7 do SIWZ, 2. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdziale XVI pkt 1) SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) Zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2) Zaistnienia siły wyższej. 3) Zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 4) Zmiany osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanej w § 7 ust. 3 (na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ), pod warunkiem, że będzie posiadała wymagane uprawnienia. 5) Zmiany wartości umowy w przypadku zmniejszenia ilości punktów. pomiarowych, wymienionych w załączniku nr 1b, maksymalnie o 20%. 6) Wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy. 2. Zmiana przedstawicieli Stron oraz zmiana harmonogramu nie wymaga formy aneksu, a jedynie pisemnego oświadczenia złożonego drugiej Stronie. 3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem pkt 2. 5. Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich, z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Przelew wierzytelności Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.