To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Jelenia Góra: Zakup i dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 84290 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42672 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6471745, faks 075 6471745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4. Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych druków wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5. Zamawiający zastrzega sobie, na koszt Wykonawcy, prawo do zmiany, zwrotu lub wymiany poszczególnych druków i urządzeń ewidencyjnych w razie niespełnienia podanych i wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub niezgodności z aktualnymi wzorami zatwierdzonymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad oraz zgodnego z opisem zawartym w załączniku do SIWZ. Ewentualny wadliwy lub niezgodny z opisem zawartym w załączniku 2 do SIWZ towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 7. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, Wykonawca odbierze zareklamowany towar osobiście w siedzibie Zamawiającego lub Zamawiający wyśle towar za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt Wykonawcy po jego pisemnym wniosku złożonym u Zamawiającego informującym o formie dokonania wymiany zareklamowanego towaru. 8. Oferowane druki i urządzenia ewidencyjne powinny zawierać treść oraz spełniać parametry techniczne zatwierdzone i opracowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości. 9. Wykonawca winien dysponować własnymi wzorami druków, formularzy, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych opracowanych i zatwierdzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązujących w sądach powszechnych. 10. Wiedza na temat specyfikacji technicznej formularzy, druków i okładek spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. 11. W przypadku, kiedy treść zamawianego druku lub okładki opracowana zostanie przez Zamawiającego dostarczy on Wykonawcy wraz z zamówieniem, wzór oraz określi parametry techniczne jego wykonania. 12. Szczegółowy zestaw druków i urządzeń ewidencyjnych z podaniem kodu i nazwy oraz zamawianej ilości będą przekazywane Wykonawcy w zamówieniach cząstkowych. 13. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 14. Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować druki, okładki i urządzenia ewidencyjnej lepszej jakości. 15. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 16. Zamawiający zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
- HURTOWA SPRZEDAŻ KOPERT, DRUKI, ART. PAPIERNICZE, ul. Prandoty 41, Przyprostynia, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25297,00
Oferta z najniższą ceną: 25297,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26757,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Dostawa druków dla potrzeb Szpitala
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.