Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Radlin: Przebudowa komina i wentylacji w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie przy ul. Mielęckiego 13
Numer ogłoszenia: 84124 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie, ul. Mielęckiego 13, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 7292348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa komina i wentylacji w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie przy ul. Mielęckiego 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przebudowy komina i wentylacji w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie przy ul. Mielęckiego 13, a w szczególności : 1)wykonanie fundamentu pod nowy komin dymowy dla potrzeb kotłowni węglowej c.o. oraz wymurowanie komina, o wymiarach zewnętrznych 51x90cm i wysokości 19,5m, z cegły pełnej i klinkierowej, 2)wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej, które obejmuje: a)montaż przewodów wentylacyjnych, z blachy stalowej, okrągłych, o przekroju 160-200mm b)montaż wentylatorów kanałowych o wydajności Vw=380-800m3/h, dp = 205-325Pa, P1 = 40-150W, napięciu zasilania 220-240V, z tłumikami i regulatorami prędkośc c)montaż kratek wentylacyjnych d)montaż nawiewników ściennych, higrosterowanych, o wydajności przepływu powietrza 5-40m3/h, z okapem i kratką przeciw owadom, 3)wykonanie robót towarzyszących: rozbiórkowych, zbrojarskich, betoniarskich, izolacyjnych, murowych, instalacyjnych (elektrycznych, wodnych, c.o.), tynkarskich, posadzkowych, malarskich. 2.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ oraz dokumentacja określona w pkt II.3. Wszystkie parametry podane w dokumentacji technicznej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w opisie przedmiotu zamówienia lecz nie gorszych. 3.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz: 1)podłączenie montowanych elementów wentylacji do istniejącej instalacji elektrycznej 2)zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, 3)doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 4)Inne - zabezpieczenie dojazdu, dojścia do posesji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 2)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie obiektu kubaturowego, obejmującą swoim zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu - potwierdzone wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał nr 6 do SIWZ) 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych b)skierują do pracy na budowie, przy realizacji niniejszego zamówienia przynajmniej 6 osób, w tym murarza, elektryka - potwierdzone oświadczeniem (wzór-zał.Nr 5 do SIWZ) i wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, (wzór-zał. Nr 8 do SIWZ); 4)Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzony oświadczeniem (wzór- zał. Nr 5 do SIWZ) 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ ) oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł - potwierdzone polisą lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy; 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp - potwierdzone oświadczeniem (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 7)Przyjmą 21-dniowy termin płatności faktur i wystawią maksimum 2 faktury - potwierdzone oświadczeniem (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ) W razie występowania podwykonawców, wykonawca zobowiąże się do cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców - potwierdzone oświadczeniem (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ) 8)Udzieli gwarancji, minimum 5 - letniej, na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, a na zamontowane urządzenia wg gwarancji producenta, nie mniej niż rok (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ) 9)Przedstawić wyceniony przedmiar robót i dostaw - na podstawie wzoru- zał. Nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kompletna oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 1 do SIWZ), 2)Oświadczenie o warunkach gwarancji, o przyjęciu warunków płatności, ilości faktur, zobowiązaniu o cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ), 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i art. 24 upzp ( wzór - zał. Nr 5) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum 4)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie obiektu kubaturowego, obejmującą swoim zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu (wzór zał. Nr 6 do SIWZ) 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ) 6)Wyceniony przedmiar robót i dostaw - na podstawie wzoru- zał. Nr 2 do SIWZ 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 8)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum, 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100.000 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy, jeżeli ten fakt nie wynika z przedłożonej polisy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin, ul.Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, IIIpiętro, pokój 408).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 9 zadań
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie 01.01-31.07.2026, 01.09-31.12.2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup pomp do pian dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na 3 zadania
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Głożyńską i Rymera w Radlinie. Powtórka.
- Koncepcja przebudowy układu drogowego na terenie miasta Radlin w części dotyczącej drogi powiatowej nr 5024S, w ciągu której leży ulica Korfantego (III)
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





