Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Elbląg: Naprawy, regeneracje i konserwacje sprzętu i podzespołów pojazdów oraz badania techniczne pojazdów w 2014 roku w miejscowości Morąg
Numer ogłoszenia: 83954 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, regeneracje i konserwacje sprzętu i podzespołów pojazdów oraz badania techniczne pojazdów w 2014 roku w miejscowości Morąg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy, regeneracje i konserwacje sprzętu i podzespołów pojazdów oraz badania techniczne pojazdów w 2014 roku w miejscowości Morąg z podziałem na 3 części zamówienia: część zamówienia nr 1 - kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; część zamówienia nr 2 - kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep, autobusów i sprzętu nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; część zamówienia nr 3 - wykonanie podstawowych i dodatkowych badań technicznych pojazdów osobowych, ciężarowych, autobusów i przyczep znajdujących się w miejscowości Morąg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.42.00-9, 50.80.00.00-3, 71.63.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części zamówienia nr 3 - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów o uprawnieniach Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części zamówienia nr 1 - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada minimum jeden komputer diagnostyczny do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje co najmniej jednym stanowiskiem z podnośnikiem do naprawy pojazdów dostawczych, terenowych i osobowych; Dotyczy części zamówienia nr 2 - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada minimum jeden komputer diagnostyczny do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje co najmniej jednym stanowiskiem minimum z kanałem warsztatowym do naprawy pojazdów ciężarowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy na naprawy, regeneracje sprzętu i podzespołów pojazdów w przypadku : 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) zmiany miejsca wykonywania usługi określonego w § 3 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) zmiany podwykonawcy - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązuje Wykonawcę do wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; zmiana podwykonawcy wymaga wypełnienia wszystkich wymogów określonych w § 15 umowy. 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy na badania techniczne pojazdów w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany stacji diagnostycznej, gdzie wykonywana będzie usługa, określonej w §3 ust. 2 umowy ze względu na przeniesienie stacji obsługi w inne miejsce, z zastrzeżeniem spełnienia wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokój 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; liczba roboczogodzin - 434. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi - 19 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep, autobusów i sprzętu nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep, autobusów i sprzętu nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 217. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi - 51.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.42.00-9, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie podstawowych i dodatkowych badań technicznych pojazdów osobowych, ciężarowych, autobusów i przyczep znajdujących się w miejscowości Morąg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podstawowych i dodatkowych badań technicznych pojazdów osobowych, ciężarowych, autobusów i przyczep znajdujących się w miejscowości Morąg. Ilość pojazdów uprawnionych do korzystania z usługi - 224 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Ilość pojazdów Zamawiającego, których obsługę Wykonawca może zapewnić w ciągu jednego dnia - 60
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Dostawa noży mikrochirurgicznych, kaniuli i igieł do rewizji, oraz osłonek świetlnych rogówki w 5 pakietach dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu"
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu."
- Superwizje realizowane w ramach projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027.
- Szkolenia opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2026 R.
- Dostawa oleju opałowego i koksu w I półroczu 2026 roku.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz dyżur samochodu patrolowo-gaśniczego w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2026
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gdańsku
- Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu Gminy Międzyrzecz na okres 12 miesięcy, począwszy od 1.01.2026 r.
- UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych, (...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2026 r. - (9 zadań)
- Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw, usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19, ul. Wita Stwosza 2, ul. Jagiellońskiej 13.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





