Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Prochowice: Zaprojektowanie i wykonanie Przedszkola przy ul. Tadeusza Kościuszki 1 w Prochowicach po uprzednim zaprojektowaniu i wykonaniu rozbiórki istniejącego przedszkola.
Numer ogłoszenia: 83794 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie Przedszkola przy ul. Tadeusza Kościuszki 1 w Prochowicach po uprzednim zaprojektowaniu i wykonaniu rozbiórki istniejącego przedszkola..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (pod klucz) polegających na rozbiórce istniejącego budynku przedszkola oraz wykonaniu w jego miejsce nowego obiektu przedszkolnego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi (roboty budowlane, budynek, obiekt, urządzenia budowlane - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj.Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póź.zm.) w stopniu zapewniającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu i późniejsze bezawaryjne użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Podstawowe wytyczne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych, stawiane im wymagania architektoniczne, techniczne, ekonomiczne, materiałowe i funkcjonalne a także wymogi Zamawiającego dotyczące zakresu, formy, sposobu wykonania prac projektowych i robót budowlanych, zawiera dokumentacja przetargowa: a)Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) b)Program Funkcjonalno Użytkowy budowy przedszkola (zał. Nr 1 do SIWZ) c)Tabelaryczne zestawienie ustaleń i wymogów z PF-U wraz z ich uszczegółowieniem i uzupełnieniem (zał. Nr 2 do SIWZ) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej dla potrzeb realizacji robót, polegających na: - rozbiórce starego budynku przedszkola i części kotłowni, - budowie nowego obiektu przedszkola wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, przebudową kotłowni, zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową. 2.Uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień i zatwierdzeń niezbędnych do zaprojektowania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji pozwolenia na rozbiórkę i budowę (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa). 3.Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych określonych, we wcześniej opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej tj. w: - projekcie rozbiórki starego budynku przedszkola i części kotłowni; - projekcie budowlanym, projektach wykonawczych i przedmiarach robót, kompleksowego wybudowania (wykonania) nowego budynku przedszkola wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, przebudową kotłowni, zagospodarowaniem terenu, budową drogi dojazdowej w stopniu zapewniającym oddanie obiektu do użytkowania i użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. 4.Uzyskanie, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz przekazanie obiektu do użytkowania. Program użytkowy nowego przedszkola: Przedszkole dla 125 dzieci, 5 oddziałowe dla: 2?, 3,4,5,6-latków. Każdy oddział z osobnym zapleczem sanitarnym, sala gimnastyczna, aula ze świetlikiem, szatnia, zaplecze kuchenne (bez stołówki), pomieszczenia biurowe i administracji, socjalne, magazyny, pom.techniczne, pokój nauczycielski, sanitariaty ogólnodostępne, kotłownia. Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy nowego budynku przedszkola do zaprojektowania i wykonania wynosi 1413m2 +/- 10% (budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez stropów i schodów, konstrukcja budynku murowana z bloczków gazobetonowych,konstrukcja dachu stalowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 50.000 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.) 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy uczestniczący w obrocie gospodarczym zgodnie z dokumentem rejestrowym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a) Udokumentują należyte wykonanie (opracowanie), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 900 m2 . b) Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie, przebudowie budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900m2 każdy, zrealizowanych w terminach nie dłuższych jak 12 m-cy). c) Do wykonania zamówienia dysponują zespołem projektowym osób, posiadających wymagane uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. d) Do wykonania zamówienia dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych występujących przy realizacji zamówienia). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3,0 miliony złotych 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24ust.1 i 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek 2c) i 2d) ) Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia i dokumenty, w tym dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - (formularz A). 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -formularz B. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 1 warunku udziału w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 9. Wykaz wykonanych (opracowanych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych (projekt budowlany i wykonawczy) na budowę lub przebudowę budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 900m2 każda, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie; wg formularza C-1; na potwierdzenie spełniania 2a) warunku udziału w postępowaniu. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań inwestycyjnych - robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900m2 każdy, zrealizowanych w terminach nie dłuższych jak 12 m-cy wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty (zadania) zostały wykonane należycie; - wg formularza C-2, na potwierdzenie spełniania 2b) warunku udziału w postępowaniu. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia(projektowanie), zdolnych do wykonania zamówienia - wg formularza D-1 na potwierdzenie spełniania 2c) warunku udziału w postępowaniu. 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (roboty budowlane), zdolnych do wykonania zamówienia - wg formularza D-2 na potwierdzenie spełniania2d warunku udziału w postępowaniu. 13. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie -zał. nr 11 i 12 wg formularza D-1 i D-2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeśli dotyczy). 14. Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie z poz.11 i 12 posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. załączyć kopię uprawnień do projektowania, kierowanie budową i innymi robotami budowlanymi /wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim UE, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę na potwierdzenie spełniania 2c) i 2d) warunku udziału w postępowaniu. 15. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3,0 miliony złotych na potwierdzenie spełniania3 warunku udziału w postępowaniu. 16. Propozycja harmonogramu rzeczowo -finansowego zamówienia - wg formularza E..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice (pokój nr 12/13).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój Nr 16 - sekretariat,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





