To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Strzelce Opolskie: Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach.
Numer ogłoszenia: 83758 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34051 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Asnyka 6, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 461 20 51, faks 77 461 20 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1 - dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do IV części SIWZ. Część 2 - dostawa materiałów piśmienniczo-plastycznych na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 3 do IV części SIWZ. Część 3- dostawa środków czystości na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 4 do IV części SIWZ. Część 4- dostawa środków medyczno-opatrunkowych na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 5 do IV części SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do IV części SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Czub FIRMA HANDLOWA "SPEED"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Czub FIRMA HANDLOWA "SPEED"
- Firma Handlowa SPEED Piotr Czub, ul. Matejki 8 II, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3476,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3900,00
Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5398,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów piśmienniczo-plastycznych na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 3 do IV części SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Czub FIRMA HANDLOWA "SPEED"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Czub FIRMA HANDLOWA "SPEED"
- Firma Handlowa SPEED Piotr Czub, ul. Matejki 8 II, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4758,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6290,00
Oferta z najniższą ceną: 6290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7695,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa środków czystości na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 4 do IV części SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. NANDO S.C. Rafał Panknin, Patryk Gabrysch, Żędowice, ul. Opolska 24, 47-120 Zawadzkie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4322,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4178,27
Oferta z najniższą ceną: 4178,27 / Oferta z najwyższą ceną: 7865,36
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa środków medyczno-opatrunkowych na realizację projektu p.n. /Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 5 do IV części SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- M-PHARMA s.c. Izabella Mudrak, Michał Mudrak, Szpetal Górny, ul. Makowe Łąki 29, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 852,00
Oferta z najniższą ceną: 852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość, realizującego (...)"
- Dostawa kardiotokografów wraz z integracją z istniejącym w Szpitalu systemem centralnego monitoringu okołoporodowego EDAN
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadania pn. Budowa przyszkolnych sal sportowych przy PSP nr 4 w Strzelcach Opolskich, przy ZPO w Dziewkowicach i przy ZPO w Rozmierce
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych do programów lekowych na SM
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa komputerów, części i akcesoriów komputerowych do SPZOZ w Choszcznie
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.