eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sadów apelacji wrocławskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Wrocław: Dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sadów apelacji wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 83226 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu , ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sadów apelacji wrocławskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sądów powszechnych apelacji wrocławskiej wg opisu technicznego zawartego w załączniku nr 1 do projektu umowy - zał. nr 6 do SIWZ, zwanego dalej przedmiotem zamówienia, sprzętem lub urządzeniem. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do następujących lokalizacji i w następujących ilościach: 1) Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4 - 14 szt., 2) Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, 58 - 500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56 - 25 szt., 3) Sąd Okręgowy w Legnicy, 59 - 220 Legnica, ul. Złotoryjska 40 - 28 szt. 4) Sąd Okręgowy w Opolu, 45-064 Opole, ul. Daszyńskiego 1 -23 szt. 5) Sąd Okręgowy w Świdnicy, 58 -100 Świdnica, pl. Grunwaldzki 14 - 33 szt. 6) Sąd Okręgowy we Wrocławiu, 50 - 046 Wrocław, ul. Sądowa 1 - 62 szt. 3. Sąd Apelacyjny we Wrocławiu zwany jest w niniejszej SIWZ Zamawiającym, Sądy Okręgowe wymienione w ust. 2 zwane są dalej Użytkownikami końcowymi lub Użytkownikami. 4. Przez dostawę w niniejszej umowie należy rozumieć: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika końcowego. 5. Wszystkie egzemplarze oferowanego sprzętu muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu. 6. Docelowym miejscem użytkowania urządzeń są sądy obszaru apelacji wrocławskiej, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. 7. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego winien załączyć do oferty kompleksowo wypełniony załącznik nr 1.1. do SIWZ z podaniem nazwy producenta, modelu. 8. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega wykonanie testów, celem potwierdzenia że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do bezpłatnego wypożyczenia sprzętu na okres co najmniej 3 dni wzorcowej drukarki. Niedostarczenie sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań postawionych przez Zamawiającego. 10. W ramach testu musi zostać w szczególności potwierdzone, że drukarka będzie współpracować z oprogramowaniem SAWA firmy CURRENDA Sp. z o.o. oraz firmy ZETO Świdnica Sp. z o.o. w zakresie wydruku okładek akt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 10 000,00 zł złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. ZP - PN/17/2013. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (dot. ogólnie drukarek) o wartości nie mniejszej jak 300 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykoania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie. W załaczeniu do SIWZ druk do wykorzystania - zał. nr 5 do SIWZ. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podatwie art. 24 ust.1 ustawy - w załaczniu druk do ewentualnego wykorzystania - załączniki nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) listę podmiotów należących do tej samej do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ do wykorzystania. e) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego lub Użytkownika, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy, 3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 -330 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 124, pok. 15 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.