Og³oszenie z dnia 2025-06-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa g³owicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Borowska 213
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.jankowska@usk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa g³owicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dd2bc84e-1cac-4627-aea8-570e21254387
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00279769
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00078485/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.37 Dostawa g³owicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG Epiq5 dla Kliniki Neonatologii
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://usk-wroc.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-wroc.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych Zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem:
https://uskwroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Wykonawca zobowi±zany jest sk³adaæ wszystkie dokumenty (oferty oraz o¶wiadczenia) pod rygorem niewa¿no¶ci opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie zakupowej
https://usk-wroc.logintrade.net ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania
dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje siê pod adresem: https://uskwroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ w DZIALE XI
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://usk-wroc.logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.242.172.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa g³owicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112000-8 - Sprzêt obrazuj±cy pog³osowy, ultrad¼wiêkowy i dopplerowski
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê: „Cena” – C
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców maj±cych siedzibê na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, ¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr S±dowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 ze zm.), ¿e bêdzie posiada³ aktualne i wa¿ne przez ca³y okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na ka¿dy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodno¶ci wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkê notyfikacyjn± (je¿eli dotyczy).b) Katalogi producenta potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego w jêzyku polskim lub t³umaczone na jêzyk polski, opisane, którego zadania dotycz±. Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzaj±cego spe³nienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 ze zm.), ¿e bêdzie posiada³ aktualne i wa¿ne przez ca³y okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na ka¿dy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodno¶ci wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkê notyfikacyjn± (je¿eli dotyczy).b) Katalogi producenta potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego w jêzyku polskim lub t³umaczone na jêzyk polski, opisane, którego zadania dotycz±. Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzaj±cego spe³nienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Za³±cznik nr 1 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Za³±cznik nr 1A - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Za³±cznik nr 2 - Formularz Ofertowy;
4) Za³±cznik nr 2A - Formularz asortymentowo-cenowy;
5) Za³±cznik nr 2B - Formularz z wymaganymi parametrami technicznymi;
6) Za³±cznik nr 3 - O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
7) Za³±cznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych;
8) Za³±cznik nr 5 - Formularz z wykazem czynno¶ci wykonywanych podczas przegl±dów urz±dzeñ;
9) Za³±cznik nr 6 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie lub po spe³nieniu przes³anek przewidzianych w Ustawie Prawo Zamówieñ Publicznych.2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, taka zmiana niniejszej Umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowieñ, które by³yby niekorzystne dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek, o których mowa w art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3. W sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± rozumie siê okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub te¿ niemo¿liwe do unikniêcia, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany epidemii, stany zagro¿enia epidemicznego, stany nadzwyczajne, w tym stany klêski ¿ywio³owej, decyzje, zarz±dzenia organów pañstwa itp., która w bezpo¶redni sposób wp³ynie na okoliczno¶ci realizacji Umowy, dopuszcza siê zmianê Umowy w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu Umowy poprzez jego wyd³u¿enie o czas umo¿liwiaj±cy realizacjê nie d³u¿szy jednak ni¿ 6 [sze¶æ] miesiêcy od dnia zawarcia Umowy,
2) Sprzêtu bêd±cego przedmiotem Umowy poprzez jego zast±pienie innym Sprzêtem, spe³niaj±cym warunki okre¶lone w ust. 8 poni¿ej.
Przedmiotowe zmiany bêd± wprowadzone aneksem, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku Wykonawcy.
4. Zmienia siê Umowê w zakresie Sprzêtu, w sytuacji gdy nast±pi zmiana numerów katalogowych Sprzêtu, przy jednoczesnym zastrze¿eniu braku zmian cen na wy¿sze oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.
5. Zmienia siê Umowê w zakresie terminu jej realizacji w przypadku wyst±pienia gwa³townej dekoniunktury lub innych nieprzewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron [gospodarczych, politycznych, spo³ecznych, atmosferycznych itp.], które w bezpo¶redni sposób wp³yn± na okoliczno¶ci realizacji Umowy. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu
pierwszym Wykonawca kieruje pisemny, uzasadniony wniosek do Zamawiaj±cego o dokonanie zmian w zakresie wyd³u¿enia terminu realizacji Umowy, które nie mo¿e przekraczaæ okresu 6 [sze¶ciu] miesiêcy liczonych od pierwotnie ustalonej daty koñcowej realizacji Umowy.
6. Zmienia siê Umowê w przypadku przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty korzystniejszej:
1) w zakresie ceny przedmiotu Umowy – zawieraj±cej ni¿sz± cenê ni¿ dotychczasowa,
2) w zakresie parametrów Sprzêtu, objêtego przedmiotem Umowy w przypadku przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty korzystniejszej – oferuj±cej Sprzêt o lepszych parametrach.
7. Zmienia siê Umowê w zakresie przedmiotowym, to jest zast±pienie Sprzêtu objêtego Umow± odpowiednikiem w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania przez producenta Sprzêtu objêtego Umow±,
2) wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji,
3) przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 powy¿ej, bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, ¿e odpowiednik: bêdzie spe³nia³ wszystkie wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie bêdzie mia³ ni¿szych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz bêdzie znajdowa³ zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co Sprzêt objêty Umow± i przy cenie nie wy¿szej ni¿ cena Sprzêtu objêtego Umow±.
9. Powy¿sze zmiany bêd± wprowadzane w drodze aneksu, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku. Obowi±zek wykazania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3-8 powy¿ej oraz ich wp³yw na realizacjê Umowy nale¿y do wnioskodawcy lub Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania niniejszej zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego.
10. Stwierdzenie wyst±pienia jednej z przes³anek, o których mowa w ust. 3-8 powy¿ej nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do zmiany Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-26 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://usk-wroc.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-26 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-25
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach po³o¿onych we Wroc³awiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa ³±cznika dla Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wroc³awiu."
- Us³ugi kopiowania i drukowania materia³ów na potrzeby bie¿±cej dzia³alno¶ci Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wroc³awskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeñ nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wroc³awskiej we Wroc³awiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnêtrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wroc³awiu
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego dla potrzeb CPiT w Bystrej realizowanego w ramach projektu grantowego pod nazw± "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa g³owicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
- "Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" na podstawie umowy nr 06OW/8653/I/2024"
- Implanty krêgos³upowe.
wiêcej: Sprzêt obrazuj±cy pog³osowy, ultrad¼wiêkowy i dopplerowski »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.