Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Wrocław: Postępowanie Nr AM / AZ / PZC - 32 / 2011 prowadzone w trybie zapytania o cenę na: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 83172 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie Nr AM / AZ / PZC - 32 / 2011 prowadzone w trybie zapytania o cenę na: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych - wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, na potrzeby Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu. b) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i datą ważności (minimum 12 miesięcy od dnia dostawy). c) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów, kompatybilny ze sprzętem do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równoważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość nie gorszą od produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane materiały równoważne nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówień realizowana w ramach projektów: 1. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu, Projekt nr POKL.04.01.01-00-010/08 2. Biodegradowalne wyroby włókniste, Numer projektu POIG.01.03.01-00-007/08-02 3. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA) - nr POIG.01.03.01-00-133/08.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
jakie przetargi wygrała firma
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
- BALLPEN S.C. Joanna Sowa, Jacek Sufryd, ul. Brzezińska 17/9, 54-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 741773,64
Oferta z najniższą ceną: 741773,64 / Oferta z najwyższą ceną: 750507,88
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzono w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych: przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (materiały eksploatacyjne to materiały powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, poza tym wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.