Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Rybnik: Termomodernizacja budynku - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku pomocniczego Starostwa Powiatowego w Rybniku
Numer ogłoszenia: 83125 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4260033, fax 032 4260033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcpr.powiatrybnicki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pcpr.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku pomocniczego Starostwa Powiatowego w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz: tynkowanie, kładzenie płytek, malowanie budynku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawców, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych) muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku oferty składanej wspólnie (przez konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków (konsorcjum). Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy (konsorcjum).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 164 poz.1163 z. późn. zm.), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) iinformację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeżeli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum-pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) wykaz ważniejszych wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. Wykaz dołączony w formie załącznika do formularza oferty powinien zawierać dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie, że okresu jak wyżej należy się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch zadań i nie więcej niż 5. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych wykonawców, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami.Do oferty należy dołączyć referencje na wyżej wymienione zadania lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) informację na temat wykazu osób nadzoru wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów. W wyżej wymienionym zakresie należy się wykazać osobami z uprawnieniami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, 9) kosztorys ofertowy - w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu powinny odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru. 10) Wykonawca powinien podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31, budynek pomocniczy Starostwa Powiatowego w Rybniku, I piętro, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31, budynek pomocniczy Starostwa Powiatowego w Rybniku, I piętro, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa mieszarko podawarki MP-1 lub równoważnej dla Oddziału KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja drugiego odcinka Oddz.Kardiologii z Pododd.Intensywnej Opieki Kardiologicznej (...) Poprawa efektywności, dostępności i jakości opieki kardiologicznej w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku (KPO)
- Wsparcie systemu MyQ
- Dostawa pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Remont wielofunkcyjnego kompleksu boisk Orlik 2012 w Pokoju
- Modernizacja hydroforni w m. Iłowo-Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





