eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiModernizację budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Piotrków Trybunalski: Modernizację budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Numer ogłoszenia: 83116 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41890 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 Roboty budowlane i sanitarne: A. remontu budynków (głównego i z salą gimnastyczną) obejmującego m.in.: -izolacją pionową i poziom ścian piwnic; -wymianą stolarki okiennej piwnic i części stolarki okiennej nadziemia, -przebudowa istniejącego orynnowania (rynny, rury spustowe z pasem podrynnowym i nadrynnowym; -roboty naprawcze ścian zewnętrznych, gzymsów, wymiany tynku na ścianach piwnic w narożniku budynku głównego; B. remontu budynku sali gimnastycznej i łącznika obejmującego m.in.: -remont sali gimnastycznej w tym m.in.: wymianą podłogi wraz ze sceną, malowanie ścian; -remont pomieszczeń przyległych do sali gimnastycznej wraz z łącznikiem obejmujący m. in: wymianę instalacji sanitarnej i wodociągowej, malowanie ścian, wymianą części drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wraz z zadaszeniem; -remont pomieszczeń piwnicznych (w tym: wymiata tynku, wymiana instalacji sanitarnej i wodociągowej, -wymiana instalacji C. O.; -docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją; -malowanie ścian zewnętrznych budynku sali gimnastycznej, remont kominów, uzupełnienie brakujących obróbek blacharskich; -budową drenażu opaskowego odwadniającego budynek z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej; -remont opaski wokół budynku; -remont elementów konstrukcyjnych poddasza obejmującego m. in.: naprawy i wzmocnienia żelbetowej konstrukcji nośnej stropu nad salą gimnastyczną; -naprawy, wzmocnienia i wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych drewnianych belek nośnych stropu oraz całkowitej modernizacji konstrukcji dachu; -wymiany, wzmocnienia i zabezpieczenia przed korozją biologiczną drewnianych belek nośnych stropu nad ostatnią kondygnacją całości zadania; -wykonanie nowego pokrycia dachu na sali gimnastycznej. Roboty elektryczne: Zakres robót obejmuje wykonanie następujących elementów instalacji: -tablica TB i linia zasilająca; -instalacja oświetlenia ogólnego; -instalacja oświetlenia ewakuacyjnego; -instalacja gniazd wtykowych; -instalacja zasilająca urządzenia wentylacji; -ochrona od porażeń; -ochrona odgromowa. UWAGA: Wszelkie wskazanie projektowe i kosztorysowe z nazwy wyroby należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Projektant dopuszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one, jakością i standardem od przyjętych w kosztorysie oraz dokumentacji projektowej. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: a)Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym, przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej elektrycznej oraz instalacyjnej sanitarnej. b)Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. c)Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. d)Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Z uwagi na szczególny charakter działalności i wykonywanie prac w budynku szkoły, prace tzw. głośne, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie nauczania (np. bruzdowanie ścian pod klamrowanie) Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin nauczania lub w dni, które są dla szkoły dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie Zamawiającego. Przewidzieć należy przerwy w wykonywaniu prac na czas egzaminów maturalnych i przedmiotowych. e)Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. f)W kalkulacji ceny uwzględnić: Inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczej, protokołów badań i sprawdzeń (np: badania wskaźników zagęszczenia gruntów, badanie kominiarskie, badanie oporności i izolacyjności przewodów elektrycznych, badanie skuteczności uziemienia, badanie wydajności wentylacji mechanicznej, badanie wilgotności przegród, badanie wody, badanie wydajności hydrantów i inne wymagane prawem badania) w 3 egzemplarzach. Powyższe dokumenty powinny być przekazane do Zamawiającego celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru całości zadania. g)Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych w tym prądu i wody. h)Wykonawca własnymi siłami i środkami doprowadzi pomieszczenia do stanu umożliwiającego ich użytkowanie w tym sprzątanie, mycie okien, podłóg itd. i)Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót mają być w I gatunku. j)Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy, do dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu kosztorysu ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT. Kosztorys ten stanowi integralną część umowy. harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji robót wymagający akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.21 - Malowanie budowli 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.23.41 - 45.31.23.41 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: WarBud sp. z o.o. FHU WarBud, ul. Lipowa 16, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2330827,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1780000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1780000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2425262,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.