eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmiecKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Babice



Ogłoszenie z dnia 2025-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jarosław Mróz GRUPA AUDYTORSKA JSM ONYX

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492918410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marcinkowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 691 895 615

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsmonyx@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jsmonyx.business.site/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d7f9318-6246-4efd-ad62-dcfa75c0fc52

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7f9318-6246-4efd-ad62-dcfa75c0fc52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 972626,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Babice, w tym: 14 punktów poboru pozostających w użytkowaniu Gminy Babice, 3 punktów poboru pozostających w użytkowaniu Gminnego Ośrodka Kultury
w Babicach, 1 punktu poboru pozostającego w użytkowaniu OSP Rozkochów oraz 1 punktu poboru pozostającego w użytkowaniu OSP Jankowice.
2. Dostarczanie gazu ziemnego odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie. Gmina Babice, Gminny Ośrodek Kultury w Babicach, OSP Rozkochów i OSP Jankowice jako jednostki administracji publicznej są zwolnione z podatku akcyzowego. Gaz będzie wykorzystywany na potrzeby własne.
3. Zamówienie winno być wykonane przez okres 24 miesięcy, liczonych od dnia rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie świadczenie usługi kompleksowej nastąpi nie wcześniej niż
z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji przez OSD w ramach umowy.
4. Do celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął przewidywane zużycie gazu ziemnego w okresie jednego roku na poziomie 1 404 700 kWh (przy współczynniku konwersji 11,499 kWh/m3), czyli 2 809 400 kWh w okresie 2 lat z ewentualnym odchyleniem wolumenu do poziomu max +/- 10% (łącznie dla wszystkich 19 punktów poboru).
1. Instalacja gazowa Zamawiającego podłączona jest do sieci gazowej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, ul. Wojciecha Bandrowskiego 16. Obecnym dostawcą paliwa gazowego jest: Unimot Energia i Gaz Sp. z o.o, al. Aleje Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa.
5. Wykonawca zobowiązuje się do rozwiązania umów kompleksowych zawartych na czas nieoznaczony.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku postępowania do Zamawiającego wpłynęły pytania. Jedno z pytań dotyczyło załącznika nr 8 do SWZ Formularza cenowego [treść pytania: Dotyczy formularza cenowego. Proszę o modyfikację formuły dotyczącej wyliczenia ilości kWh/h za h (Prognozowana ilość dostarczonej mocy (moc umowna x czas dostawy). Obecnie przyjęto dla roku 2026 błędną ilość godzin, tj. 8784. Proszę o zmianę na 8760 h. Okres obejmujący lata 2026-2027 liczy 17520 godzin (2x8760)]
Zamawiający w odpowiedzi na przesłane pytania dnia 03.11.2025 r. udzielił odpowiedzi o treści: [Zamawiający zaktualizuje ilość godzin w roku 2026 do 8760h. Zaktualizowany załącznik nr 8 Formularz cenowy stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.]
Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania przedmiotowy załącznik nr 8 Formularz cenowy_03.11.2025, ale w wyniku pomyłki w niniejszym formularzu pozostała w dalszym ciągu błędna ilość godzin dla roku 2026 na poziomie 8784.
W związku z powyższym oferty w niniejszym postępowaniu zostały przygotowane i złożone według błędnego załącznika do SWZ nr 8 Formularz cenowy.
Zamawiający w toku niniejszego postępowania nie jest w stanie dokonać poprawy ofert zgodnie z przesłankami zawartymi w przepisie art. 223 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp, po ich złożeniu przez Wykonawców.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania, a w konsekwencji nie jest możliwe zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.