Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Żagań: ORGANIZACJA i REALIZACJA IMPREZY Dni Miasta Żagań - JARMARK ŚW. MICHAŁA
Numer ogłoszenia: 83010 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA i REALIZACJA IMPREZY Dni Miasta Żagań - JARMARK ŚW. MICHAŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja imprezy Dni Miasta Żagań - Jarmark Św. Michała - 2009 w dniach 18 - 20 września 2009 roku pod względem artystycznym, rekreacyjno-rozrywkowym, gastronomicznym, usługowo-handlowym 1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje: a. Przygotowanie i zorganizowanie całej imprezy o charakterze rodzinnym i biesiadnym na terenie miasta Żagań, obejmujący tereny: Pałac Książęcy z wyłączeniem Podzamcza - wesołe miasteczko ul. Szprotawska 4, Plac Słowiański, Warszawska, Rynek, Bracka. Warunki udostępnienia terenów określać będą zawarte przez wykonawcę odrębne umowy z administratorami terenów. b. Wykonawca na czas trwania imprezy zapewni dnia 18 września 2009r. od godziny 18.00 do godziny 1.30 dnia następnego dnia 19 września 2009 r. od godziny 14.00 do godziny 1.30 dnia następnego; dnia 20 września 2009 r. od godziny 14.00 do godziny 22.00 zaplecze techniczne, urządzenia rozrywkowe , gastronomię ciężką i lekką , piwo, napoje niealkoholowe, jednolite estetyczne stoiska handlowe z różnym asortymentem, występy artystyczne zespołów i gwiazd, dyskoteki, turnieje , konkursy , rywalizacje sportowe, konferansjera, dodatkowe atrakcje dla dzieci i dorosłych technikę estradową zgodnie z wymaganiami zespołów w tym scenę, światło, dźwięk akustyków, wesołe miasteczko- na cały okres trwania imprezy, ochronę, wywóz śmieci i nieczystości, zaplecza sanitarne / ustawienie toalet przenośnych na terenach objętych imprezą/, dostawę wody i energii elektrycznej, opłacenie ZAIKSu c Zakres usługi obejmuje: 1. Przygotowanie koncepcji całej imprezy pod względem artystycznym, rekreacyjno-rozrywkowym, gastronomicznym, usługowo-handlowym oraz jej realizacja - stanowiacej załacznik do oferty 1.1 Koncepcja winna zawierać: - program artystyczny z podaniem zaproponowanych zespołów i artystów, - program całej imprezy w rozbiciu na każdy dzień, - program wraz z opisem proponowanych gier i zabaw, - wykaz proponowanych imprez i atrakcji dla dzieci, - wykaz proponowanych urządzeń rozrywkowych wesołe miasteczka- Zdjęcia - gastronomia lekka i ciężka , piwo, napoje bezalkoholowe, - wykaz proponowanych dodatkowych atrakcji, - propozycje ilości toalet przenośnych ich lokalizacje, - propozycje zapewnienia ochrony, porządku i utrzymania czystości na terenach objętych imprezą - graficzne przedstawienie zagospodarowania terenów objętych imprezą tj. organizacja rozmieszczenia namiotów, straganów, stoisk handlowych itp. ich ilość na poszczególnych terenach /zdjęcia tych obiektów/ 2. Realizacja koncertów oraz imprez plenerowych obejmująca 2.1Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem artystów. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i gwiazd na każdy dzień trwania imprezy. 2.3 Ponadto wykonawca zapewni - dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne, konkursy, turnieje, rywalizacje sportowe itp, - konferansjera na wszystkie dni imprezy, - technikę estradową zgodną z wymaganiami zespołów w tym scenę, światło, dźwięk, akustyków - na cały okres trwania imprezy, - atrakcje dla dzieci i dorosłych - jako dodatkowe atrakcje zaproponowane przez wykonawcę, - opłacenie ZAIKS-u - zapewnienia na terenach objętych imprezą i miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego sprzedaży gastronomi lekkiej i ciężkiej, piwa napoi bezalkoholowych - zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania imprezy na terenach gdzie odbywają się koncerty, - zapewnienia dostawy energii elektrycznej i wody, pokrycia ich kosztów zużycia - zapewnienia przenośnych toalet , - pokrycia kosztów wywozu nieczystości i śmieci. - ubezpieczenie imprezy od nieszczęśliwych wypadków - zawarcia umów na udostępnienie terenów, na których będzie realizowana impreza z administratorami terenów. - współpraca z Zamawiającym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych / t.j Dz. U. Nr 223, poz. 1655 r. wraz z późn. zm. Dz. U. z 2008r Nr 171, poz. 1058/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z zastrzeżeniem art. 26ust.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: a)Oświadczenie Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie lit.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba ze mimo złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - atrakcyjność - gwiazdy, dodatkowe atrakcje - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zamknietą kopertę zawierajacą ofertę należy złozyć w Urzędzie Miasta Zagań, Plac Słowiański 17 , pok. Nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkól Technicznych i Ogólnokształcących przy ul. Wałowej w Żaganiu
- Remont neogotyckiej kaplicy loretańskiej znajdującej się przy murze okalającym teren Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Żaganiu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań cz. II
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska wraz z zadaszeniem na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk" (II)
- "Organizacja wydarzeń o charakterze edukacyjnym - 4 części"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Lublinie i podległych jedn. org. oraz ich dzieci i osób towarzyszących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.