eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówOdnowienie ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Gospodarczej do Szko³y w miejscowo¶ci Serby

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-04-22

G³ogów: Odnowienie ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Gospodarczej do Szko³y w miejscowo¶ci Serby
Numer og³oszenia: 82802 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina G³ogów, ul. S³odowa 2b, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8357755, fax 076 8365567.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odnowienie ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Gospodarczej do Szko³y w miejscowo¶ci Serby.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zadanie (Odnowienie ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Gospodarczej do Szko³y w miejscowo¶ci Serby) Zakres robót : -Odnowienie nawierzchni ulicy : jezdnia d³. 0,370 km , szeroko¶æ 5,0 ÷ 5,2 m , powierzchnia nawierzchni 1998m2 , zjazdy o nawierzchni bitumicznej 250m2 - chodnik : d³ugo¶æ 273m , pow. 360m2 , szeroko¶æ 1,5m , pow. chodnika na zjazdach do posesji i placach postojowych 335m2 , - murek oporowy z bloczków betonowych gr. 24 cm z ³aw± betonow± B15 0,40 x 0,25 wys.0,75 m - S³upki ograniczaj±ce ruch samochodów, - dwa progi spowalniaj±ce na jezdni Szczegó³owo przedmiot zamówienia okre¶la projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty nale¿y wykonaæ w sposób okre¶lony w przepisach w tym techniczno - budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, jak równie¿ warunkami dopuszczaj±cymi technologie i materia³y do stosowania .

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 14.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wysoko¶c wadium zamawiaj±cy ustali³ w kwocie 2.000,00 z³ 2.Termin wnoszenia wadium do dnia sk³adania ofert do godz.9.00 3.Wadium mo¿na wnie¶æ w nastêpuj±cych formach: -pieni±dzu -porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej ( porêczenie pieniê¿ne ) -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -porêczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.XI.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 z pó¼niejszymi zmianami) . 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej - nale¿y dokonaæ przelewu na konto zamawiaj±cego tj. Urz±d Gminy G³ogów nr konta 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004 BS w G³ogowie do³±czaj±c do oferty ksero dowodu wp³aty W przypadku wniesienia wadium w innej formie , orygina³ dokumentu dostarczyæ do zamawiaj±cego tj. Urz±d Gminy G³ogów ul. S³odowa 2B pokój nr 8 do dnia sk³adania ofert do godz.9.00., kserokopiê dokumentu potwierdzon± za zgodno¶æ nale¿y do³±czyæ do oferty. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe ( na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert± )zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art.46 ust.5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. Zwrot wadium na zasadach okre¶lonych w przepisach Ustawy prawo zamówieñ publicznych ..

    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadaj± uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia (wg wymogów Zamawiaj±cego okre¶lonych w niniejszej SIWZ . 1.2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wyka¿± , ¿e wykonali w ostatnich piêciu latach przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zadania inwestycyjne odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia) . 1.3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegaj± wykluczeni z postêpowania z przyczyn okre¶lonych w art.24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 1.5.S± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej . 1.6. Udziel± gwarancji i rêkojmi na roboty - 3 lata. 2. Spe³nieniem warunków okre¶lonych w punkcie 1 bêdzie przed³o¿enie o¶wiadczeñ i dokumentów wyszczególnionych w dziale VI oraz przygotowanie oferty wg wymogów okre¶lonych w Dz. X.. 3. Zamawiaj±cy sprawdzi prawid³owo¶æ sporz±dzenia i aktualno¶æ dokumentów okre¶lonych w rozdziale VI . Ocena spe³nienia przez wykonawców tych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y (spe³nia - nie spe³nia) . Informacja o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie zawarta na druku ZP-17 , stanowi±cym za³±cznik do protokó³u z postêpowania.
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca ma dostarczyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu -art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³. nr 3 do SIWZ) 3.O¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt 1-10, ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³. nr 4 do SIWZ) 4. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( Art. 44 ustawy PZP) - wg za³. Nr 5 5. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca zapozna³ siê ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, z projektem, ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, placem budowy, warunkami umowy i nie wnosi zastrze¿eñ (za³. nr 6 do SIWZ) 6. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie wzgl. roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶nie ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7.Polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 8. Wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie z podaniem kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane oraz aktualne za¶wiadczenie Izby In¿ynierów Budownictwa . Dokumenty jw. nale¿y do³±czyæ do oferty . ( wg wzoru nr 7 do SIWZ) 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) przybli¿onych do przedmiotu zamówienia, z referencjami . ( wg wzoru nr 8 do SIWZ ) .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Przedsiêbiorstwo Powiernictwa Inwestycyjnego i Projektowania INSPEKTOR SC 67-200 G³ogów ul. Grodzka 39/2 tel./faks (0-76) 835-63-38.

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy G³ogów pok.8 67-240 G³ogów ul. S³odowa 2B.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.