To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Augustów: Wyposażenie dwóch pracowni branży gastronomicznej w ramach projektu Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły.
Numer ogłoszenia: 82800 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75697 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Augustowski, ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 96 50, faks 87 643 96 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie dwóch pracowni branży gastronomicznej w ramach projektu Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, montażem (w wypadku wyposażenia stałego) oraz pierwszym uruchomieniem wyposażenia dwóch pracowni branży gastronomicznej w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie w ramach projektu Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły. Szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z wymaganą charakterystyką i ilościami zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr UDA-RPPD.06.01.00-20-041/10-00 Temat priorytetu: Infrastruktura systemu oświaty, Oś priorytetowa: 6. Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działanie: 6.1 Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- MIG IMPORT-EKSPORT Głowacki Sp. J., Elewatorska 29A, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76260,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87879,92
Oferta z najniższą ceną: 87879,92 / Oferta z najwyższą ceną: 119007,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Wyposażenie domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.