To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82768 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Radziejów: Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70622
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziejów, krajowy numer identyfikacyjny
91086666720000, ul.
ul. Kościuszki
,
88200
Radziejów, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 853 686, faks
542 853 337, e-mail
info@ugradziejow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugradziejow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.ugradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.03.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach". Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: Realizacja zadania polegać będzie na budowie Bazy Sekcji Obsługi Techniczno - Gospodarczej (SOTG) z budynkiem zaplecza techniczno - garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - I etap inwestycji. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I. Branża budowlana 1. Roboty pomiarowe; 2. Roboty ziemne; 3. Roboty żelbetowe i murowe wraz z dociepleniem fundamentów i licowaniem płytkami części nadziemnej; 4. Dach; 5. Posadzki i tynki; 6. Stolarka okienna, drzwiowa, bramy; 7. Wykonanie sufitów wraz z dociepleniem. II. Branża elektryczna 1. Instalacja wewnętrzna i odgromowa; 2. Rozdzielnia RG z wyposażeniem; 3. Rozdzielnia R1 z wyposażeniem; 4. Rozdzielnia R2 z wyposażeniem. III. Branża wodno-kanalizacyjna i wentylacyjna 1. Roboty ziemne i przyłącze kanalizacji technologicznej; 2. Roboty montażowe - przyłącze kanalizacji technologicznej; 3. Roboty ziemne przyłącze wodociągowe i przełożenie odcinka wodociągu; 4. Roboty montażowe - przyłącze wodociągowe i przełożenie odcinka wodociągu; 5. Roboty ziemne przyłącze kanalizacji sanitarnej; 6. Roboty montażowe przyłącze kanalizacji sanitarnej; 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna; 8. Instalacja centralnego ogrzewania; 9. Wentylacja; 10. Technologia kotłowni węglowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego, b) obsługę geodezyjną, c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, e) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, f) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, h) w przypadku zapotrzebowania zasilania placu budowy w energię elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie należności za zużytą energię i wodę, i) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów, j) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. k) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbiorów częściowych kompletu protokołów, atestów, certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędnych przy odbiorze. W I etapie realizacji zadania przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: 1. Wykonania oświetlenia placu. (Oświetlenie zewnętrzne montowane na ścianach budynku wchodzi w zakres oferty, sterowanie w rozdzielni oświetleniem zewnętrznym i bramą wchodzi w zakres oferty i należy wyprowadzić poza budynek kable zasilające i sterujące) 2. Montażu i dostawy umywalek, ustępów, zlewozmywaków, baterii i uchwytów dla osób niepełnosprawnych 3. Rozbiórki budynków 4. Ogrodzenia terenu 5. Wykonania piłkochwytów 6. Wykonania robót drogowych 7. Wykończenia zewnętrznego budynku tj. docieplenie ścian nadziemia wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej i montażem parapetów zewnętrznych i daszków nad wejściami (docieplenie fundamentów oraz wykończenie cokołów wchodzi w zakres oferty) 8. Wykonania posadzek płytkowych i cokolików 9. Licowania ścian płytkami 10. Malowania pomieszczeń 11. Montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej 12. Wykonania w pom. 0/15 następujących warstw posadzki: izolacji z folii PE docieplenia styropianem EPS 250-036 gr. 8 cm posadzki przemysłowej z betonu C20/25 gr. 18 cm wraz ze zbrojeniem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-8,
45111240-2,
45231300-8,
45232400-6,
45111000-8,
45262300-4,
45262400-5,
45262500-6,
45261210-9,
45410000-4,
45431100-0,
45421100-4,
45442100-8,
45443000-4,
45314200-3,
45315700-5,
45311100-1,
45314320-0,
45317000-2,
45331210-1,
45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół na terenie gminy Radziejów w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie gminy Radziejów
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów - Droga gminna nr 180415 C Skibin-Latkowo
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.