Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-04-18
Krapkowice: Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych dla realizacji projektu pn.Letnie s³oñce nie zna granic
Numer og³oszenia: 82712 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krapkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych dla realizacji projektu pn.Letnie s³oñce nie zna granic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów promocyjnych podzielonych na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia: Czê¶æ nr 1: KUBKI Ilo¶æ: 110 sztuk Materia³: kubek szklany, szroniony, matowy w kolorze naturalnego szk³a, z uszkiem do trzymania, pojemno¶æ 300 ml plus-minus 5 procent, rozmiar 96 x 80 mm plus-minus 5 procent Na zewnêtrznej stronie kubka winien znajdowaæ siê trwa³y nadruk, wykonany metod± bezpo¶redni± lub metod± kalki, obejmuj±cy: - symbol Unii Europejskiej zgodnie z normami graficznymi okre¶lonymi w za³±czniku Rozporz±dzenia Komisji WE nr 1828-2006 oraz powo³anie siê na Uniê Europejsk± w j. polskim i j. czeskim - logo Programu i Euroregionu - umieszczenie zapisu: Projekt jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze ¶rodków bud¿etu pañstwa - umieszczenie zapisu Przekraczamy granice w j. polskim i j. czeskim - umieszczenie zapisu tytu³u projektu: Letnie s³oñce nie zna granic w j. polskim i j. czeskim Pole nadruku winno obejmowaæ pas o szeroko¶ci nie mniejszej ni¿ 6 cm na 75 procentach obwodu kubka. Logo Unii musi byæ co najmniej takiej samej wielko¶ci jak loga pozosta³ych podmiotów. Szczegó³owy opis zasad promocji znajduj± siê na stronie internetowej www.europradziad.pl w zak³adce Fundusz Mikroprojektów PO WT 2007-2013 Promocja. Czê¶æ nr 2: KOSZULKI Rodzaj: T-shirt Ilo¶æ: 110 sztuk Rozmiar: 30 szt.- M, 50 szt.- L, 30 szt. -XL Tekstura: 100 procent bawe³na Gramatura: nie mniejsza ni¿ 185g na m2 Kolor: bia³y pole nadruku nie mniejsze ni¿ 25 cm x 37 cm -wysoko¶æ-szeroko¶æ nadruk wykonany metod± sitodruku lub transferu. nadruk na plecach - herb miasta Krapkowice i Lipova - lazne w polu o rozmiarach 10 cm x 10 cm ka¿dy, z umieszczon± pod herbem nazw± Miasta Czê¶æ nr 3: FOLDERY Ilo¶æ: 6 000 sztuk Format: 20 x 20 cm Gramatura ok³adki - nie mniejsza ni¿ 300g mat+folia mat, druk dwustronnie kolor wiod±cy -niebieski, druk pe³ny kolor. Gramatura stron folderu: 135g kreda b³ysk Tre¶æ: w jêzyku polskim, czeskim i niemieckim Wewn±trz folderu - sk³adana do rozmiarów folderu mapka topograficzna- rozmiar czê¶ci z³o¿onej mapki winien stanowiæ ? ca³ej jej powierzchni, odrêbn± dla Miasta Krapkowice i dla Miasta Lipove - laznie, obejmuj±ca ca³y teren gmin, z powiêkszeniem centrów Miast - z nazwami ulic, zaznaczonym usytuowaniem obiektów wymienionych ni¿ej w pkt. 3.4 -3.4.1-3.4.2 ka¿da w j. polskim, czeskim i niemieckim jednocze¶nie Tre¶æ folderu winna obejmowaæ: 3.1 s³owo wstêpne Burmistrza Krapkowic i Starosty Lipova - lazne 3.2 krótk± historiê obu miejscowo¶ci 3.3 krótk± historiê Euroregionu Pradziad 3.4 informacje dotycz±ce obu Miast: nazwy, dane teleadresowe, strony www i e-maile dot. instytucji publicznych, w tym m.in.: siedziby Urzêdów Miejskich obu Miast i ich jednostek oraz spó³ek, Policji, Stra¿y Po¿arnych, Szpitali, itp. oraz 3.4.1 bazê gastronomiczno - noclegow±, w tym hotele, zajazdy, pensjonaty, kwatery prywatne, gospodarstwa agroturystyczne, restauracje, kawiarnie itp. 3.4.2 bazê turystyczno-sportow±, w tym m.in., muzea, jaskinie, trasy narciarskie, stadiony, p³ywalniê DELFIN itd Folder winien zawieraæ kolorowe zdjêcia z najciekawszych pod wzglêdem turystycznym miejsc i obiektów, nie mniej ni¿ 20 ³±cznie dla obu Miast. Tre¶æ folderu w jednym jêzyku nie mo¿e zajmowaæ mniej stron ni¿ 6 - nie licz±c miejsca na zdjêcia. Oprawa folderu - szyta. Na materia³ach promocyjnych nale¿y umie¶ciæ loga i napisy wg. podanych w SIWZ wzorów..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy 22.46.20.00 - Materia³y reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca winien nale¿ycie wykonaæ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu i druku materia³ów promocyjnych typu mapy, foldery, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³. -dla zadania nr 3- i przynajmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na wykonaniu gad¿etów promocyjnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 z³. -dla zadania nr 1- i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2000 z³. - dla zadania nr 2
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wg. za³±cznika nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
pokój nr 13.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 17 47-303 Krapkowice pokój nr 13 na parterze.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska, Fundusz Mikroprojektów.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Zakup workownicy dwustanowiskowej do zasypywania worków z piaskiem
- Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Krapkowice w sezonie 2025/2026
wiêcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, oznakowanie i dostawa gad¿etów promocyjnych MARR S.A.
- Dostawa artyku³ów promocyjnych dla Centrum Wspó³pracy Miêdzynarodowej
- Wykonanie i dostawa gad¿etów promocyjnych zwi±zanych z tematyk± kulinarn±
- Druk i dostawa miesiêcznika "Kurier Rolniczy" w 2026 roku
- Sk³ad, korekta tekstu, projekty graficzny ok³adki, druk oraz dostawa broszur i e-broszur pt. "Przewodnik po apiterapii - zdrowie z ula"... - KSOW+
- Druk i dostawa ksi±¿ki pt.: "Plan Warszawy 1943"
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





