eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Oświęcim: Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 82653 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39916 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi, zgodnie z zapisami formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień: 33.14.13.20-9 - igły medyczne, 33.19.25.00-7 - probówki. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający informuje również, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę produkty zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadają parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. Wykonawca do 2 tygodni od podpisania umowy przeprowadzi praktyczne szkolenie personelu medycznego z zakresu pobierania krwi przy użyciu oferowanego systemu w grupach nie większych niż 20 osób, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przełożoną pielęgniarką, ZOZ w Oświęcimiu.(Maksymalnie w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.) 8. Wykonawca do 2 tygodni od podpisania umowy dostarczy niezbędne materiały instruktażowe w zakresie prawidłowego stosowania systemu, niezbędne do prawidłowej pracy personelu medycznego. 9. W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. O wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.), a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ lub oświadczenie, że zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji - zał. nr 8 do SIWZ lub oświadczenie, że zaoferowane produkty nie wymagają posiadania świadectwa dopuszczenia do obrotu 3. Próbki - po jednej próbce do każdej pozycji formularza cenowego 0d 1 do 15, a próbka powinna być opisana i opakowana. wraz z oświadczeniem Wykonawcy o kompatybilności systemu, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wszystkie elementy systemu z wyjątkiem statywu do odczytu OB są jednorazowego użytku. 5. Statyw do odczytu OB jest kompatybilny z oferowanymi probówkami do OB. Wykonanie odczytu bez otwierania probówek metodą logarytmiczną. 6. System zapewnia bezpośrednie wykonanie badań z probówki w analizatorach : Architect 1000i, Sysmex XT 1800i, AV4800, TOP 300 7. Probówki wyposażone w korki, których kolory określają rodzaj substancji zawartej w probówce zgodnie z międzynarodowym kodem kolorystycznym regulowanym normą ISO 6710 lub równoważną. 8. Na indywidualnej etykiecie probówki wymagane informacje: pojemność, znak sterylności, termin ważności, symbol odczynnika preparującego krew. 9. Na etykiecie probówki zaznaczony wskaźnik określający, jaką ilość materiału należy pobrać - wyraźnie widoczny. 10. Oferowany system podlega utylizacji odpadów poprzez spalanie. 11. Szpital posiada statywy kompatybilne do systemu Vacutainer. W przypadku zaoferowania innego systemu wykonawca użycza na czas trwania umowy statywy do zaoferowania probówek OB. na 10 probówek w ilości 25 szt. - dotyczy poz. 4 (formularza cenowego) 12.Termin ważności poszczególnych elementów systemu dostarczonych przez Wykonawcę produktów musi wynosić, co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy. 13. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu szkolenia personelu medycznego z zakresu pobierania krwi przy użyciu oferowanego systemu w grupach nie większych niż 20 osób, po wcześniejszym uzgodnieniu z Naczelną pielęgniarką ZOZ w Oświęcimiu (maksymalnie w terminie do 2 tygodni od daty zawarcia umowy) - zał. nr 10 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu w terminie do dwóch tygodni od zawarcia umowy niezbędnych materiałów instruktażowych w zakresie prawidłowości stosowania systemu. - zał. nr 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.25.00 - Probówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab Products Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70712,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66252,60

  • Oferta z najniższą ceną: 66252,60 / Oferta z najwyższą ceną: 82162,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.