Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Łódź: Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych, dziewięciomiejscowych samochodów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 82648 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o. , ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, faks 042 6721209; 6721199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych, dziewięciomiejscowych samochodów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, dziewięciomiejscowych samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, z następującymi zastrzeżeniami: 1)za fabrycznie nowy uznaje się pojazd wyprodukowany w 2014 r. i nie eksploatowany dotychczas, 2)oferowane samochody muszą: a)być jednakowe pod względem marki, b)posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, c)być zgodne odpowiednio z opisem zawartym w załącznikach nr 7A, czyli opis dotyczący 1 sztuki samochodu i 7B do SIWZ, czyli opis dotyczący 2 sztuk jednakowych samochodów, d)być dostarczone wraz ze świadectwami homologacji oraz wszelkimi, wymaganymi przepisami prawa, tj. w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm., dokumentami, niezbędnymi do rejestracji oraz dopuszczenia pojazdów do ruchu, 3)każdy z oferowanych samochodów musi być objęty: a) minimum 24 miesięczną gwarancją, bez limitu kilometrów, na cały przedmiot zamówienia, z wyłączeniem elementów nadwozia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru danego pojazdu, b)minimum 96 miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru danego pojazdu. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zawarte w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zużycie energii, zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian umowy, w stosunku do treści oferty: 1) uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w przypadku: a) pojawienia się na rynku, po podpisaniu umowy, nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, pozwalających na skrócenie czasu realizacji dostawy, jak również zmniejszenie kosztów eksploatacji samochodów lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych, b) zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w ofercie lub dokumentacji technicznej, c) zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne lub technologiczne wskazane w ofercie lub dokumentacji technicznej, d) zmiany obowiązujących przepisów lub norm, e) zmiany w wymaganych parametrach elementów samochodów w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno - technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego, Wykonawcy lub innych zakładów komunikacyjnych; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy - umowa podlegać będzie zmianie w zakresie , w jakim zmiany będą niezbędne do dostosowania jej treści do zmienionych przepisów; 3) zmiany wartości umowy w wyniku uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia; 4) zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy, 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1.1) powyżej, nie mogą pogorszyć stanu technicznego lub wartości użytkowej pojazdów. 5. Wnioski o dokonanie zmian będą składane przez Stronę zainteresowaną dokonaniem danej zmiany na piśmie wraz z opisem i uzasadnieniem oraz propozycją aneksu. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany, druga ze stron poinformuje pisemnie o swojej decyzji, bądź zwróci podpisany aneks.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Tramwajowa 6 w Łodzi, pok. nr 102 lub 121.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. ul. Tramwajowa 6 w Łodzi, Kancelaria (pok. nr 3) lub Dział Umów i Zamówień (pok. nr 121).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.03.2014 r. o godzinie 11:30, w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 110.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej Stadionu Miejskiego w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2, Stadionu Miejskiego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 138, Hali Sport Arena w Łodzi [...].
- Wymiana drzwi zewnętrznych i witryn klatek schodowych
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu estakady wschodniej i estakady zachodniej w ciągu drogi DK- 91 al. Jana Pawła II / al. Włókniarzy w Łodzi
- Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy (...)
- Dostawa sprzętu IT i fotograficznego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Zawadzkie
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup samochodu typ Bus 9-cio osobowy, realizowany w ramach projektu pn. "Mobilny GOKiR Wilkasy "
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.