Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Poznań: Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu - Delegatury w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
Numer ogłoszenia: 82561 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu - Delegatury w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu - Delegatury w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 46.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c) posiadają koncesje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Wykonawca przedstawi koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 5 (pięć), trwających co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usług dozoru w obiektach odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. licencje pracownika ochrony fizycznej - dla co najmniej 5 (pięciu) osób licencje pracownika zabezpieczenia technicznego - dla co najmniej 2 (dwóch) osób; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 PLN. (słownie: jeden milion złotych). 2 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 3 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 4 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 5 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 6 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem /ZMIANA/ lub /WYCOFANIE/ 9 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 10 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą /za zgodność z oryginałem/ potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1 formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2 oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik nr 2. 3 zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8 zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9 koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 10 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: licencje pracownika ochrony fizycznej - dla co najmniej 5 (pięciu) osób, licencje pracownika zabezpieczenia technicznego - dla co najmniej 2 (dwóch) osób; 11 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 5 (pięć) pozycji + 5 (pięć) referencji. 12 polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup wiertarki ortopedycznej w ramach realizacji zadania ,,Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - powtórka
- Przeprowadzenie kursu pn. "OPIEKUN W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM"
- Remont podbitki
- Wymiana nawierzchni ulic Rzewieniowej, Szczawnickiej i Rabczańskiej w Poznaniu
- Oczyszczanie elementów i urządzeń kanalizacji deszczowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia celem przeprowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia ZSO Nr 1 w Łodzi
- Nocna ochrona mienia, terenu i budynków Politechniki Śląskiej w Katowicach. Znak sprawy DZPZ.283.49.2025.AG.
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Usługa ochrony budynków i mienia wraz z obsługą portierską w IERiGŻ-PIB
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.